''Vermeer, laat je tattoo zien!''quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ineens af welke tattoo's?
Volgens mij wel een goede koop en voor die bosneger een mooie 2e kans.quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:44 schreef Vasion het volgende:
Hoe dat gezet werd in het nieuws joh![]()
Zo voorzichtig ook..''Feyenoord wint geheim oefendoel met 2-0, met Vermeer op doel''
De Gobquote:
Vervelend mannetje.. erger dan Guyon Fernandezquote:
Een paar schoppers die niet konden voetballen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
John de Wolf ernaast dan stond er wel wat.
De tegenstanders liepen hard weg,.quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar schoppers die niet konden voetballen.
wel het team waardoor ik als jochie die altijd verdediger was voor Feyemoord ben geworden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar schoppers die niet konden voetballen.Veel Feyenoordersdoen romantisch over het team van '93, maar als Van Geel nu zulke spelers vastlegt zouden ze door het legioen bijna unaniem keihard afgezeken worden.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:51 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Haten op je eigen spelersDoor "fans" zoals degene die de TT gemaakt heeft hangt er tegenwoordig een kutsfeer in de Kuip.
Zich bewijzen dat hij beter is dan die mensen. Als hij dat niet is, is hij niet goed genoeg en kan die beter (definitief) vertrekken, zo wel komt die vanzelf wel aan spelen toequote:Op dinsdag 9 september 2014 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is het nut van Achabar in de selectie nu eigenlijk op 10 komen eerst Immers Toornstra en Tony voor de spits positie hebben we Manu Tevrede en Karim en ook de flank positie zijn overbezet.
Die lamlul kan weinig goed doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist door dat kutjespubliek dat meer en meer De Kuip komt bezoeken en op de banken staat voor spelers als Vermeer.
Slechter dan Mulder zou haast niet mogelijk zijn, al weet je het nooit. Zul je net zien dat hij de 21ste staat te schutteren op goal. Die wordt dan meteen met de grond gelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lamlul kan weinig goed doen.
Hahn was nog slechter toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Slechter dan Mulder zou haast niet mogelijk zijn, al weet je het nooit. Zul je net zien dat hij de 21ste staat te schutteren op goal. Die wordt dan meteen met de grond gelijk gemaakt.
Ja, natuurlijk joh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist door dat kutjespubliek dat meer en meer De Kuip komt bezoeken en op de banken staat voor spelers als Vermeer.
Laatste keer zag ik Joseph nog spelen, moet ik nu ook mijn bek houden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij komt nooit, dus hebt geen recht van spreken.
Als hij je kampioen maakt sta jij ook gewoon op de banken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Als hij je kampioen maakt sta jij ook gewoon op de banken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij komt nooit, dus hebt geen recht van spreken.
quote:
De illusie dat hij dat gaat doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Als hij je kampioen maakt sta jij ook gewoon op de banken.
Ach het blijft sowieso wel vermakelijk die stammenstrijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel mooi dat er nog steeds een paar bij jullie zo over hun theewater zijn over Vermeer. Is zijn transfer tot nu toe al wel waard gebleken qua entertainmentwaarde
Toevallig kwam Happel dan wel goed uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Happel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk dat jullie allemaal zo happen.
Ja toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toevallig kwam Happel dan wel goed uit.
Ruud Heusquote:Op dinsdag 9 september 2014 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
John de Wolf ernaast dan stond er wel wat.
Dat legi-oen shirt is bij nader inzien helemaal niet zo verkeerd. Mooi shirt voor de mensen die "quote:
Als hij dat een heel seizoen volhoudt, hebben we dus volgend seizoen serieuze concurrentie in de goal. Heel mooiquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Hahn kan trouwens toch wel wat als ik de berichten over de wedstrijd van jong oranje moet geloven.
Als die wil blijven wel, ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij dat een heel seizoen volhoudt, hebben we dus volgend seizoen serieuze concurrentie in de goal. Heel mooi
Jij dan, met je gejank.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat legi-oen shirt is bij nader inzien helemaal niet zo verkeerd. Mooi shirt voor de mensen die "Vermeer
" of "Vermeergod" posten. Misselijkmakend.
Speciaal voor Scrummie.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso word ik tegenwoordig schijtziek van al die Feyenoord nieuws sites, die elke quote uit VI of ook FC Rijnmond brengen als nieuws item, verspreid over de gehele fucking tyfus pleuris week. Dus ik kijk FC Rijnmond op zondag, krijg ik godverdomme op tyfus vrijdag een nieuwtje van Feyenoordpings wat van Geel die zondag al heeft geroeptoetert. Publiceer dan niets, vuile tyfus takke pleuris websites.
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:54:21''Kritiek gaat bij mij ene oor in en andere oor uit'' #Feyenoord: http://t.co/AtDWMqDGqi reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:05:10''Hoopte op een plek onder de lat bij Feyenoord'' #Feyenoord: http://t.co/zgVkMXWra6 reageer retweet
quote:Karim El Ahmadi trainde vanochtend voor de eerste keer mee met Feyenoord. De middenvelder, overgekomen van Aston Villa, speelde zondag met Marokko de vriendschappelijke interland tegen Libië (3-0).
El Ahmadi is fit genoeg voor een plek in de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met Willem II, aanstaande zaterdag in De Kuip.
Feyenoord-trainer Fred Rutten weet niet of hij meteen gebruik zal maken van El Ahmadi. 'Dat bekijken we van dag tot dag, eerst maar eens zien hoe iedereen terug komt van de interlandwedstrijden.'
De trainer van Feyenoord is blij met de hereniging met El Ahmadi. Eerder werkte hij bij FC Twente met de international uit Marokko. 'Karim brengt ervaring mee en zorgt met zijn spel altijd voor rust. Dat zijn de ingrediënten die hij toevoegt aan dit team', aldus Rutten.
Idd. rust en overzicht, en een beetje flair. Dat kunnen we zeer goed gebruiken op het middenveld. Ook goed voor Clasie.quote:
El Ahmadi is ook een middenvelder die graag in de bal in de voeten krijgt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. rust en overzicht, en een beetje flair. Dat kunnen we zeer goed gebruiken op het middenveld. Ook goed voor Clasie.
Ik zag ze voorbij komen. Wat een armoe. Als je niks te melden hebt, meld dan niks. Stelletje amateurs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Speciaal voor Scrummie.twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:54:21''Kritiek gaat bij mij ene oor in en andere oor uit'' #Feyenoord: http://t.co/AtDWMqDGqi reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 10:05:10''Hoopte op een plek onder de lat bij Feyenoord'' #Feyenoord: http://t.co/zgVkMXWra6 reageer retweet
Het zijn ook van die nietszeggende kleine stukjes. Twee alinea's met in elke alinea één quote en een verhaal erom heen bedacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag ze voorbij komen. Wat een armoe. Als je niks te melden hebt, meld dan niks. Stelletje amateurs.
Tja, de gemiddelde journalist is dan ook nietszeggend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het zijn ook van die nietszeggende kleine stukjes. Twee alinea's met in elke alinea één quote en een verhaal erom heen bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |