SC / FEEST: Makaken is terug!quote:Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn goede vriend makaken is pas echt voor het leven geschorst, wat dat betreft kan hmf nog blij zijn.
Omdat z'n bans onterecht zijn, maar ze gewoon niet tegen de grootsheid van hem op kunnen, dus bannen zequote:Op woensdag 10 september 2014 20:43 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af waarom hij zoveel kansen krijgt. Zou haast denken dat FOK! subsidie krijgt zoals bij een sociale werkplaats
Blinde jodenhaat? Really?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef Henrys het volgende:
HMF verdient hem wel met zijn blinde jodenhaat
Het boeit me niet echt maar misschien leveren die bans steeds zoveel gezeur op dat de mods, om er van af te zijn, maar weer een nieuwe kans geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:43 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af waarom hij zoveel kansen krijgt. Zou haast denken dat FOK! subsidie krijgt zoals bij een sociale werkplaats
Dit ja. Gelukkig weer een tijdje rust van al die ziektes en scheldwoorden.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het boeit me niet echt maar misschien leveren die bans steeds zoveel gezeur op dat de mods, om er van af te zijn, maar weer een nieuwe kans geven.
Happel, Caland en ik zijn er gelukkig nog.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit ja. Gelukkig weer een tijdje rust van al die ziektes en scheldwoorden.
Mooie quote van Rutten, nu nog waarmakenquote:'De opstelling kan per week verschillen', vervolgt de oefenmeester. 'Ik kijk gewoon naar wat in mijn ogen het beste team is om de tegenstander van dat moment te verslaan. En dan schroom ik niet harde beslissingen te nemen. Ik leg ze uit, zonder dat het hier nu een praathuis moet worden.'
inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2014 18:49 schreef Caland het volgende:
ZUID KOREAANSE PRAKTIJKEN HIER
BESTUUR AAN DE GLAZUUR
Bron?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:17 schreef Kerftminister het volgende:
Rutten zit te overwegen om El Ahmadi als verdediger uit te spelen, dit zodat Immers zijn positie niet in gevaar komt, dan binnenkort ook nog Vilhena linksback dan is dat ook weer opgelost
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
Ik denk overigens eerder dat hij dit wilt zodat hij een middenveld met Clasie, Toornstra en Vilhena kan blijven opstellen terwijl hij ook El Ahmadi opstelt.
Als iedereen fit en uitgerust is uiteraard. Maar aangezien Clasie veel rust zal krijgen denk ik niet dat we dat altijd gaan zien. Maar dus niet persé vanuit één of andere veronderstelde Immers-adoratie.
quote:El Ahmadi als verdediger: 'We kunnen alle kanten uit' woensdag 10 september 2014 18:19 16.058 keer bekeken 36 reacties Pro Shots
Doordat Feyenoord ruim in zijn middenvelders zit, kan dat betekenen dat trainer Fred Rutten één extra mannetje op de middelste linie zet. De coach zou Karim El Ahmadi bijvoorbeeld als inschuivende verdediger kunnen laten spelen, die bij balbezit doorschuift.
''Zo heb ik Theo Janssen ooit laten spelen, maar ik moet zien of dat nu bij Feyenoord een goed idee is'', zegt Rutten in Voetbal International. ''Feit is dat we alle kanten uit kunnen. We hebben sowieso iedereen nodig. Vóór de winterstop spelen we 28 wedstrijden.''
De club nadert een periode van toppers. In één week moet de ploeg het opnemen tegen Europa League-winnaar Sevilla en aartsrivaal Ajax. ''Als je het goed doorstaat, kun je er een boost van krijgen. Ik geloof er wel in, hoor. We kunnen in Spanje een resultaat halen en waarom zouden we in eigen huis Ajax niet kunnen verslaan?''
Oh, in VI, dan geloof ik het nietquote:
quote:
Weet niet hoe El Ahmadi van de bal af is, als hij dat prima kan zou het een goed idee zijn, zolang die Immers maar op de bank gaat plaatsnemenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]Bedankt voor de link. Lijkt me overigens een goed idee. Als we dan zonder Mathijsen spelen in ieder geval.
El Ahmadi lijkt me geen typische verdediger cq balafpakker nee, maar ik denk dat bedoeld wordt dat hij een plek krijg vlak vóór een 3 mans verdediging als ondersteunende kracht.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
Maar El Ahmadi kan toch geen mannetje verdedigen? Nog nooit zien koppen die vent.
Nee maar tackelen en slidings maken kan hij wel, en hij zal iets voor de twee cv's spelen dus koppen zal weinig aan de orde zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
Maar El Ahmadi kan toch geen mannetje verdedigen? Nog nooit zien koppen die vent.
het gaat toch juist om el ahmadi als indchuivende verdediger? Dan zou hij toch 1 van de 2 CVs vervangen? En in balbezit 343 spelen?quote:Op donderdag 11 september 2014 05:31 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Nee maar tackelen en slidings maken kan hij wel, en hij zal iets voor de twee cv's spelen dus koppen zal weinig aan de orde zijn
Dat heeft nog nooit iemand tegen gehouden.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef PIETR het volgende:
Luik uit gaat een combi worden, wat natuurlijk te verwachten was.
Terecht. Vermeer gaat ons niets opleveren.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds wakker van die Vermeer transfer dat is echt niet gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |