quote:
Mooie vrouwen, goedkoop bier, goedkoop eten, s'zomers tot 40-45 graden, prachtige natuur, asmogendheid, in de winter lekker snowboarden, geen Nederland. Redenen te overquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek.
Waarom ben je eigenlijk ooit naar fucking Bulgarije verhuist?
Seems legit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie vrouwen, goedkoop bier, goedkoop eten, s'zomers tot 40-45 graden, prachtige natuur, asmogendheid, in de winter lekker snowboarden, geen Nederland. Redenen te over
Je hebt gelijk. Ik ben ook meer van de honden. Meteen aangepast.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
kan dat homo-erotische materiaal uit de o.p.
Ik was bang dat Karina het anders ging aanpassen. Daarom even op deze manier.quote:
Misschien kan je het taalkundig correct maken door er Kutsytnix van te maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Wehehe ik wilde het al aanpassen maar nu blijft het gewoon zo
Eens, laat maar mooi zo staanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Wehehe ik wilde het al aanpassen maar nu blijft het gewoon zo
Goeie smoes lansquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was bang dat Karina het anders ging aanpassen. Daarom even op deze manier.
Dit ging nog over dat oud bruin. Ik weet dat mijn moeder dat ooit heeft verteld, vraag me af of zwangere vrouwen dit nog steeds drinken (en waarom trouwens).quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben namelijk niet zwanger.
Omdat de borstvoeding daardoor goed op gang komt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie smoes lans
[..]
Dit ging nog over dat oud bruin. Ik weet dat mijn moeder dat ooit heeft verteld, vraag me af of zwangere vrouwen dit nog steeds drinken (en waarom trouwens).
Ik ben geen fan.quote:
OK goed om te weten geloof ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat de borstvoeding daardoor goed op gang komt.
Niks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
OK goed om te weten geloof ikAl snap ik dan nog steeds niet waar dat door komt. Wat zit er dan voor speciaals in.
Bruin is sowieso lekkerquote:
Borstvoeding denk.quote:
Negersex.quote:
Alcohol en melkproductiequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik het nooit meer drinken, deed ik al niet want ik vind het te zoetig.
Dat kolven is echt geweldig om te zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alcohol en melkproductie
Het alcoholpercentage van oud bruin bier is 2,5% (gewoon bier 5%). Deze biersoort werd vroeger genoemd ter bevordering van de melkproductie. Dit advies is achterhaald. De beste methode om je melkproductie te verbeteren, is en blijft: vaak, goed en lang genoeg aanleggen. Als je baby niet aan de borst kan drinken, is het van belang om geregeld (zonodig elke twee uur) af te kolven met een goed werkende kolf.
Ik merk het ja. Fireball is op de radio.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Karina het volgende:
Oh gewoon de alcohol dusNiks mysterieus blijkbaar.
Maar ik moet wegWeekend begint.
okquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Wtf staat je huis er over 4 uur nog?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kolven is echt geweldig om te zien.
Ik zou mij vrouw zo weer met kind schoppen, puur en allen om het kolven te kunnen zien.
Eh, goed hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging iets mis sorry
Hoe was je vakantie.
Rule 34, dus zoek maar eens rond op internetquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kolven is echt geweldig om te zien.
Ik zou mij vrouw zo weer met kind schoppen, puur en allen om het kolven te kunnen zien.
Nou niet echt. Maar het is wel te gek om te zien.quote:
Dat moet je irl zien. Niet op xhamster.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rule 34, dus zoek maar eens rond op internet
Associeer het voornamelijk met koeien melken op de een of andere manier, weinig erotisch aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou niet echt. Maar het is wel te gek om te zien.
Hij was van een banaan gevallen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom zat Gordon gisteren met zijn poot in het gips?
Gordon is zelf een poot.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom zat Gordon gisteren met zijn poot in het gips?
Godver. Stond net onder control cquote:
Ik zit redelijk safe. M'n collega is daarentegen alweer zenuwachtig aan het wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf staat je huis er over 4 uur nog?
wel jammer, want nu kon hij niet met die dolfijn zwemmen op het eindequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was van een banaan gevallen.
Hoe ironisch.
Daar moet je ook niet onder gaan staan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver. Stond net onder control c
Waar is JR eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet onder gaan staan.
~ JR
Moet gewoon een keertje goed misgaan toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit redelijk safe. M'n collega is daarentegen alweer zenuwachtig aan het worden
Denk niet dat die dolfijn daar zin in gehad zou hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wel jammer, want nu kon hij niet met die dolfijn zwemmen op het einde
Deze zomer is de rivier al eens overstroomd ja. Maar op wat ondergelopen kelders na was er weinig aan de hand. Doden vallen meestal iets verder van de bergen of iets dichterbij de bergenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet gewoon een keertje goed misgaan toch.
Laatst ook al met dat trapje dat een waterval was geworden, wel geinig om te zien tho
dat beest verzoop bijna toen dat dikke wijf erop ging zittenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat die dolfijn daar zin in gehad zou hebben.
Hij is afgewezen door een meisje van FOK! en depressief nu, al beweert hij zelf dat het vanwege een weddenschap is.quote:
Nu je het zegt, waar is dat jong?quote:
Ebola komt naar je toe deze zomer.quote:Station München korte tijd afgesloten wegens mogelijke besmetting ebola
Zie mijn post.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is dat jong?
Waar blijft jouw belangrijke mededeling?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier ballen en durft een weddenschap aan?
Ik zal geen vader/moedergrap maken ditmaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat beest verzoop bijna toen dat dikke wijf erop ging zitten
Ik mis hemquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een maand weg omdat PSV won van Ajax.
Ik heb vandaag een rustdag omdat ik morgen moet knallen op de koppenberg en oude kwaremont.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe je vanmiddag op de terugweg nog een opgave voor de Knutfietsquiz?
Die jongen heeft dan ook totaal geen verstand van voetbal. Helemaal niets. Dit zag iedereen aankomen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een maand weg omdat PSV won van Ajax.
Wie dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is afgewezen door een meisje van FOK! en depressief nu, al beweert hij zelf dat het vanwege een weddenschap is.
Ik heb wel ballen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier ballen en durft een weddenschap aan?
Waarheden en Elan is een heikel punt en gaat niet echt samen. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie dan?
Zal ik dit bij hem verifiëren?
oke, ik vind het ook best een mooi terrein hoor waar je woontquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal geen vader/moedergrap maken ditmaal.
Meisje van GRTD dus dat is sowieso vragen om moeilijkheden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie dan?
Zal ik dit bij hem verifiëren?
Nee, ik ga het navragen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Meisje van GRTD dus dat is sowieso vragen om moeilijkheden.
En nee doe maar niet hij zal toch alles wel weer ontkennen maar wel vreemd dat hij 2 dagen na die betreffende meet is gestopt met posten
Jeetje. net was het nog een zekerheid van jouw kant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
En nee doe maar niet hij zal toch alles wel weer ontkennen maar wel vreemd dat hij 2 dagen na die betreffende meet is gestopt met posten
Misschien ging de meet wel helemaal niet door. Daar hebben sommige mensen hier ook een handje van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
*werktquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
oke, ik vind het ook best een mooi terrein hoor waar je woont
Ik vind waar je werkt mooier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
*werkt
Zelf woon ik in deze straat
[ afbeelding ]
Is het ook al gaat jou dat verder geen reet aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. net was het nog een zekerheid van jouw kant.
Alsof ik niet weet waarop je doeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het ook al gaat jou dat verder geen reet aan
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.quote:
Hij gaat winnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
STEF CLEMENT IN DE VLUCHT VAN DE DAG
Impliceer je daarmee dat Eian een rugridder is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet waarop je doeltMaar je hebt je aandacht weer over zijn rug te pakken
Aghossie, ga janken kutwijf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet waarop je doeltMaar je hebt je aandacht weer over zijn rug te pakken
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.
Loeihard gefaald deze jongen.
Ik ben blij met jou Stijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.
heb je je eerste rapport al binnen, knul?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.
lekker rustig tussen de eekhoorntjes en dennebossen. Ik snap je wel.quote:
Ik zeg wel eens: Stijn is fijn, en dat rijmt dus dat klopt.quote:
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze weekquote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
heb je je eerste rapport al binnen, knul?
Oke. Nou ja. Misschien komt dat nog.quote:
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze week
Geen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor schoolagenda heb je dit jaar Stijn?
nou nou nouquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Wederom een kut TT, maar verwacht ook niks anders van jullie enorme mongolen.
Je bent zelf een enorme mongool. Enorme mongool die je bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Hoe zou je het vinden als mensen dit tegen jou zouden zeggen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Aldus jijquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een enorme mongool. Enorme mongool die je bent.
Hela, doe eens lief!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.
Gelukkig is Sims 4 uit dus zullen we hem de komende weken waarschijnlijk niet al teveel online zien.
Moet ik je klappen of zo? Enkel god kan je berechten maar ik handel in Gods naam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze week
Je faalt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.
Loeihard gefaald deze jongen.
Ik vond dat vroeger leuk, de Sims.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.
Gelukkig is Sims 4 uit dus zullen we hem de komende weken waarschijnlijk niet al teveel online zien.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Shit is aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mee te schaften knul.quote:
Ik ben hier weg. Dit gaat fout!quote:
quote:De aankomst is bijzonder zwaar. Je hebt eerst een beklimming van twee kilometer met passages van 14 tot 16%. Daarna een korte afdaling en tenslotte weer een stuk bergop.
Ik ben mod van GC schatje.quote:
Heb de demo alweer gedownload.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger leuk, de Sims.
Wat vind je daarvan?
Niet ten opzichte van andere users.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen is zeer consequent tegen jou.
quote:
Heb jij vrienden hier?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet ten opzichte van andere users.
Even rustig nu Stijn er komt stoom uit je oren en in jouw geval is dat niet goed voor de constructie van jullie woning.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je enorme tyfusbek dicht. Paupermongool.
Kom dan boelerquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Moet ik je klappen of zo? Enkel god kan je berechten maar ik handel in Gods naam.
Noem ze eens. Ik ken ze niet namelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
#TeamSyntix bestaat uit behoorlijk wat mensen idd.
Ja manquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
#TeamSyntix bestaat uit behoorlijk wat mensen idd.
Alsof ik niets beters te doen hebquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noem ze eens. Ik ken ze niet namelijk.
Niets gevondenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik niets beters te doen hebSherlock het maar ff of zo.
Wat heb je voor beters te doen. Neem ons eens mee in jouw leven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik niets beters te doen hebSherlock het maar ff of zo.
watquote:
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als stijn als laatste wordt gekozen met gym dan komt hij dat hier op ons afreageren, heb ik de indruk
all magic comes with a price deariequote:
Wow. Dit is aan het escaleren. Even wat TR's aanmaken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.
Mensen met zo'n mentaliteit, daar houd ik niet van.
Ik heb 2 man uit de kopgroep.quote:
Bij Sims 1 kon je wel goudvissen hebben geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb de demo alweer gedownload.
Misschien kunnen we GGMM zijn huishouden na bouwen en dan alle vissen en huisdieren vermoorden
Toffe serie al moet ik verplicht mee kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
all magic comes with a price dearie
wie
Niet eens een koelkast?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We sturen uw prijs zo spoedig mogelijk op.
Welja joh pleurt er weer een van je kansloze psycho-analyse tegenaan Stijntjequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.
Mensen met zo'n mentaliteit, daar houd ik niet van.
Ben jij trouwens nog steeds werkloos?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Welja joh pleurt er weer een van je kansloze psycho-analyse tegenaan Stijntje![]()
.
Straks post ik weekje niet en ga je van pure ellende weer gedichtjes voor me schrijven.
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij trouwens nog steeds werkloos?
goed ideequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens even ter info: ik eet vanavond fritata.
Wajong? Bijstand?quote:
Is dat een hartige taart iets?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben jij ook onderdeel van die projectjes?quote:
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan. Het wordt namelijk gemaakt van alle groenten en pasta's die over zijn van de dag ervoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Soort omeletquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een hartige taart iets?
[..]
Ben jij ook onderdeel van die projectjes?
Een kruising tussen dat en een omelet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een hartige taart iets?
[..]
Ben jij ook onderdeel van die projectjes?
Waar ben je naar op zoek?quote:
Welke groenters knal je erin?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een kruising tussen dat en een omelet.
Neuh maatje van heeft een webshop opgezet en daar heb ik een aandeel in.quote:
Ik overweeg vanavond dronken te worden met white russiansquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof spinazie. Ik hoef niet zelf te bakken he.
Ik zorg vanavond weer voor de cocktails.
Ik ben niet zo van de koffielikeuren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg vanavond dronken te worden met white russians
Nee man. Eigenlijk knal je er de groenten van de vorige dag die over waren in. Dat is het oorspronkelijke idee er achter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aubergine, Courgette, Ui, Paprika is gangbaar.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind cocktail een raar woord. Penisstaart. Dat is de reden dat ik ook nooit cocktails drink.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof spinazie. Ik hoef niet zelf te bakken he.
Ik zorg vanavond weer voor de cocktails.
Als je dat toevallig hebt gegeten. Ik maak nog wel eens een ratatouille.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Eigenlijk knal je er de groenten van de vorige dag die over waren in. Dat is het oorspronkelijke idee er achter.
Soort nasi dus klinkt wel als een recept voor johannes in dat geval.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Eigenlijk knal je er de groenten van de vorige dag die over waren in. Dat is het oorspronkelijke idee er achter.
Dan noem je het in jouw geval "mixdrank".quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind cocktail een raar woord. Penisstaart. Dat is de reden dat ik ook nooit cocktails drink.
In Mad men drinken ze veel Gimletquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Simpel en goedkoop, maar lijkt me wel goed te zuipen. Ga proberen vanaaf.quote:INGREDIENTS
1½ oz vodka
¾ oz lime juice
3-4 lime slices
INSTRUCTIONS
Pour vodka and lime juice into mixing glass. Shake and strain into martini glass. Add 3 to 4 slices of lime.
koop dan een fles citroenjeneverquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Mad men drinken ze veel Gimlet
[..]
Simpel en goedkoop, maar lijkt me wel goed te zuipen. Ga proberen vanaaf.
Haiboruquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ziet er uit als Rivella light met ijs.
Ondanks mijn stevige baard zou ik me dan nog steeds niet heel mannelijk voelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan noem je het in jouw geval "mixdrank".
Ik ben niet zo van de vodka, maar deze is lekker.quote:
Ik ben niet zo van de mannen maar je bent zelf lekker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vodka, maar deze is lekker.
https://www.gall.nl/shop/789372-grey-goose-vodka-70cl/
Ok.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannen maar je bent zelf lekker.
Franse wodkaquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sjessus. Ik ga geen 40 euro voor een fles vodka betalen gek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind die zweedse lekker. Blauwe flesquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Franse wodkaAlleen omdat die uit Frankrijk komt is het zogenaamd premium. Ga gewoon voor de Russische. Beluga
https://www.gall.nl/shop/789674-beluga-vodka-70cl/quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sjessus. Ik ga geen 40 euro voor een fles vodka betalen gek.
Vodka hoort ook gewoon door een besnorde Poolse oude vrouw thuis gestookt te worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we de moeder van inso bellen voor een nieuwe voorraad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vodka hoort ook gewoon door een besnorde Poolse oude vrouw thuis gestookt te worden.
Eens. Ik vind dat deze SC ook een Colombiaan mist.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we de moeder van inso bellen voor een nieuwe voorraad.
Zullen we een advertentie zetten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dat deze SC ook een Colombiaan mist.
Thanks. Dat hoor ik vaker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannen maar je bent zelf lekker.
Ik ben niet van de vodka, maar vond deze wel lekker. Ik kijk daarbij niet naar het land van afkomst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Franse wodkaAlleen omdat die uit Frankrijk komt is het zogenaamd premium. Ga gewoon voor de Russische. Beluga
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je gewoon drinken joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
Hier staan in de 24/7's soms flessen vodka van een liter te koop voor 2.5 euro.
Weet zeker dat je dood gaat.
It's a black thingquote:
Wat vind jij een schappelijke vergoeding voor een litertje?quote:
Niet zuipen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
Iets voor jou Elan
OUD / Smakelijk hersenonderzoek: kinderen met overgewicht gezocht
Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vodka hoort ook gewoon door een besnorde Poolse oude vrouw thuis gestookt te worden.
neusje voor prijs kwaliteitquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen we een advertentie zetten?
FOK VBL SC zoekt per direct Columbiaan (m/v)
Riskante bedoeling wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.
Het schijnt dat de centrale in Petten er ook op draaitquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.
Betaling geschiedt wit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
neusje voor prijs kwaliteit
Voor bocht niets, voor een uitermate lekker drankje ben welwillend om te betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat vind jij een schappelijke vergoeding voor een litertje?
Zo hadden we op weg naar huis ook nog wat plezier.quote:
sljivovicaquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.quote:
Ik hou wel van pruimen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een snelle zoekopdracht rept over pruimen.
Je moet er niet voor terugschrikken jezelf een spiegel voor te houden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FOK VBL SC is een lijnorganisatie
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een snelle zoekopdracht rept over pruimen.
inclusief jaarlijks bedrijfsuitje naar Ponypack Slagharenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet er niet voor terugschrikken jezelf een spiegel voor te houden.
Westvleeteren.quote:
Dan zijn er sinds gisteren dus een aantal donaties binnengestroomd. Ik wacht nog even met doneren tot dit niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Wikipedia naait je wel met de broek aan.
Gisteren was een donatie van 3 euro nog genoeg om het voortbestaan te garanderen, terwijl vandaag 2 euro genoeg is.
Ik heb zojuist een bak ijs over me heen gegooid om aandacht te vragen voor het voortbestaan van Wikipedia.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn er sinds gisteren dus een aantal donaties binnengestroomd. Ik wacht nog even met doneren tot dit niet meer nodig is.
Ik heb een straatgangbang georganiseerd in de hoop 3 euro op te halen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een bak ijs over me heen gegooid om aandacht te vragen voor het voortbestaan van Wikipedia.
Pics!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een straatgangbang georganiseerd in de hoop 3 euro op te halen.
Er staat wel meer lekkersquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rechts staat het meest boeiende.
Alles leegquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat wel meer lekkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zet je je osso vol met lege flessen mi mangquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat wel meer lekkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al toen ik er kwam. Heb alleen de pringles bussen en wijnflessen vervangen door bier en sterkquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zet je je osso vol met lege flessen mi mang
Lege Pringles bussen maken het wel heel kleurrijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze houden het nooit lang vol.
Toen ik hier kwam wonen stonden er vooral lege pringles bussen
Supergoed van jequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
Ik eet chips, ik voel mij nu super goed.
Hoe doet Steffie hetquote:
Super bedankt.quote:
Supergraag gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
Ik eet chips, ik voel mij nu super goed.
#boeitmijsuperniks.quote:
WIP?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
Postbode aan de deur met pakketje Carhartt zooi, altijd fijn
nice. Shitload een stuf gehaald bij die sale zekers?quote:
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice. Shitload een stuf gehaald bij die sale zekers?
Mooie marketingquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.
Alleen een broek en een boxershort. Boxer om boven de 80 uit te komen voor gratis verzending
Die truien van hun zijn echt geweldig.Maar voorrest draag ik het bijna nooit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.
Alleen een broek en een boxershort. Boxer om boven de 80 uit te komen voor gratis verzending
De broeken zijn echt top.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die truien van hun zijn echt geweldig.Maar voorrest draag ik het bijna nooit.
Ik heb nu een 5 jaar oude nudie aan, beat that. Broek waar ik gister ook mee ben uitgegaan, geen fuck wordt gegeven hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
De broeken zijn echt top.
heb er nu 1 aan die zeker 4 jaar oud is, die dingen slijten amper
Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuterquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nu een 5 jaar oude nudie aan, beat that. Broek waar ik gister ook mee ben uitgegaan, geen fuck wordt gegeven hier.
Een teken Gods'quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuter
Was laatst bij de man at work en daar lagen ze voor 70 eckers, echter koop ik uit principe niet bij die winkel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuter
M'n oma woont in Roermond, die outlet is chill.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was laatst bij de man at work en daar lagen ze voor 70 eckers, echter koop ik uit principe niet bij die winkel.
Slijters mis ik hier wel. Drank te koop op iedere straathoek maar voor een authentieke slijter moet je goed zoekenquote:
Dan kan je haast niet in Nederland wonen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Slijters mis ik hier wel. Drank te koop op iedere straathoek maar voor een authentieke slijter moet je goed zoeken
Komt wel erg dichtbij ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je haast niet in Nederland wonen?
Heb je een kater?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan Stijn voor mijn gedrag gisteren. Ik zag dat hij er behoorlijk mee zat.
Ajacied422
misschien kun je wat chips naar z'n huis sturenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan Stijn voor mijn gedrag gisteren. Ik zag dat hij er behoorlijk mee zat.
Ajacied422
+1quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
misschien kun je wat chips naar z'n huis sturen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
misschien kun je wat chips naar z'n huis sturen
Als PSV kampioen wordt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wanneer gaan we eens stappen?
fixedquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wanneer ga je eens opstappen?
I ain't going nowhere.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tyf nou eens op joh rasmongool.
Wat voor status is dat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:32 schreef Dven het volgende:
Kunnen we syntix geen DAM-status geven in VBL?
Heb jij quote alerts aanstaan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ajacied422
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij quote alerts aanstaan?
Laten we het er op houden dat hij niet zo veel meer post in VBLquote:
Dan lijkt mij dat geen goede status voor mij. Wel voor een aantal anderen hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat hij niet zo veel meer post in VBL
Wanneer rot je nou op, vervelende gek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat geen goede status voor mij. Wel voor een aantal anderen hier.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer rot je nou op, vervelende gek.
quote:
Oke Xintyaquote:
Hij ademtquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Typisch het volgende:
Ik heb heel die Syntix even gemist, wat heeft ie verkeerd gedaan?
Hij zei dat Japan kut is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Typisch het volgende:
Ik heb heel die Syntix even gemist, wat heeft ie verkeerd gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |