Je faalt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.
Loeihard gefaald deze jongen.
Ik vond dat vroeger leuk, de Sims.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.
Gelukkig is Sims 4 uit dus zullen we hem de komende weken waarschijnlijk niet al teveel online zien.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een enorme mongool. Enorme mongool die je bent.
quote:
Shit is aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een enorme mongool. Enorme mongool die je bent.
Niets mee te schaften knul.quote:
Ik ben hier weg. Dit gaat fout!quote:
quote:De aankomst is bijzonder zwaar. Je hebt eerst een beklimming van twee kilometer met passages van 14 tot 16%. Daarna een korte afdaling en tenslotte weer een stuk bergop.
Ik ben mod van GC schatje.quote:
Heb de demo alweer gedownload.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger leuk, de Sims.
Wat vind je daarvan?
Niet ten opzichte van andere users.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen is zeer consequent tegen jou.
quote:
Heb jij vrienden hier?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet ten opzichte van andere users.
Even rustig nu Stijn er komt stoom uit je oren en in jouw geval is dat niet goed voor de constructie van jullie woning.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je enorme tyfusbek dicht. Paupermongool.
Kom dan boelerquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Moet ik je klappen of zo? Enkel god kan je berechten maar ik handel in Gods naam.
Noem ze eens. Ik ken ze niet namelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
#TeamSyntix bestaat uit behoorlijk wat mensen idd.
Ja manquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
#TeamSyntix bestaat uit behoorlijk wat mensen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |