Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vodka hoort ook gewoon door een besnorde Poolse oude vrouw thuis gestookt te worden.
neusje voor prijs kwaliteitquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen we een advertentie zetten?
FOK VBL SC zoekt per direct Columbiaan (m/v)
Riskante bedoeling wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.
Het schijnt dat de centrale in Petten er ook op draaitquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.
Betaling geschiedt wit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
neusje voor prijs kwaliteit
Voor bocht niets, voor een uitermate lekker drankje ben welwillend om te betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat vind jij een schappelijke vergoeding voor een litertje?
Zo hadden we op weg naar huis ook nog wat plezier.quote:
sljivovicaquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.quote:
Ik hou wel van pruimen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een snelle zoekopdracht rept over pruimen.
Je moet er niet voor terugschrikken jezelf een spiegel voor te houden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FOK VBL SC is een lijnorganisatie
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een snelle zoekopdracht rept over pruimen.
inclusief jaarlijks bedrijfsuitje naar Ponypack Slagharenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet er niet voor terugschrikken jezelf een spiegel voor te houden.
Westvleeteren.quote:
Dan zijn er sinds gisteren dus een aantal donaties binnengestroomd. Ik wacht nog even met doneren tot dit niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Wikipedia naait je wel met de broek aan.
Gisteren was een donatie van 3 euro nog genoeg om het voortbestaan te garanderen, terwijl vandaag 2 euro genoeg is.
Ik heb zojuist een bak ijs over me heen gegooid om aandacht te vragen voor het voortbestaan van Wikipedia.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn er sinds gisteren dus een aantal donaties binnengestroomd. Ik wacht nog even met doneren tot dit niet meer nodig is.
Ik heb een straatgangbang georganiseerd in de hoop 3 euro op te halen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een bak ijs over me heen gegooid om aandacht te vragen voor het voortbestaan van Wikipedia.
Pics!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een straatgangbang georganiseerd in de hoop 3 euro op te halen.
Er staat wel meer lekkersquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rechts staat het meest boeiende.
Alles leegquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat wel meer lekkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zet je je osso vol met lege flessen mi mangquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat wel meer lekkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al toen ik er kwam. Heb alleen de pringles bussen en wijnflessen vervangen door bier en sterkquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zet je je osso vol met lege flessen mi mang
Lege Pringles bussen maken het wel heel kleurrijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze houden het nooit lang vol.
Toen ik hier kwam wonen stonden er vooral lege pringles bussen
Supergoed van jequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
Ik eet chips, ik voel mij nu super goed.
Hoe doet Steffie hetquote:
Super bedankt.quote:
Supergraag gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
Ik eet chips, ik voel mij nu super goed.
#boeitmijsuperniks.quote:
WIP?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
Postbode aan de deur met pakketje Carhartt zooi, altijd fijn
nice. Shitload een stuf gehaald bij die sale zekers?quote:
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice. Shitload een stuf gehaald bij die sale zekers?
Mooie marketingquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.
Alleen een broek en een boxershort. Boxer om boven de 80 uit te komen voor gratis verzending
Die truien van hun zijn echt geweldig.Maar voorrest draag ik het bijna nooit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.
Alleen een broek en een boxershort. Boxer om boven de 80 uit te komen voor gratis verzending
De broeken zijn echt top.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die truien van hun zijn echt geweldig.Maar voorrest draag ik het bijna nooit.
Ik heb nu een 5 jaar oude nudie aan, beat that. Broek waar ik gister ook mee ben uitgegaan, geen fuck wordt gegeven hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
De broeken zijn echt top.
heb er nu 1 aan die zeker 4 jaar oud is, die dingen slijten amper
Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuterquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nu een 5 jaar oude nudie aan, beat that. Broek waar ik gister ook mee ben uitgegaan, geen fuck wordt gegeven hier.
Een teken Gods'quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuter
Was laatst bij de man at work en daar lagen ze voor 70 eckers, echter koop ik uit principe niet bij die winkel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuter
M'n oma woont in Roermond, die outlet is chill.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was laatst bij de man at work en daar lagen ze voor 70 eckers, echter koop ik uit principe niet bij die winkel.
Slijters mis ik hier wel. Drank te koop op iedere straathoek maar voor een authentieke slijter moet je goed zoekenquote:
Dan kan je haast niet in Nederland wonen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Slijters mis ik hier wel. Drank te koop op iedere straathoek maar voor een authentieke slijter moet je goed zoeken
Komt wel erg dichtbij ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je haast niet in Nederland wonen?
Heb je een kater?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan Stijn voor mijn gedrag gisteren. Ik zag dat hij er behoorlijk mee zat.
Ajacied422
misschien kun je wat chips naar z'n huis sturenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan Stijn voor mijn gedrag gisteren. Ik zag dat hij er behoorlijk mee zat.
Ajacied422
+1quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
misschien kun je wat chips naar z'n huis sturen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
misschien kun je wat chips naar z'n huis sturen
Als PSV kampioen wordt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wanneer gaan we eens stappen?
fixedquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wanneer ga je eens opstappen?
I ain't going nowhere.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tyf nou eens op joh rasmongool.
Wat voor status is dat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:32 schreef Dven het volgende:
Kunnen we syntix geen DAM-status geven in VBL?
Heb jij quote alerts aanstaan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ajacied422
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij quote alerts aanstaan?
Laten we het er op houden dat hij niet zo veel meer post in VBLquote:
Dan lijkt mij dat geen goede status voor mij. Wel voor een aantal anderen hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat hij niet zo veel meer post in VBL
Wanneer rot je nou op, vervelende gek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat geen goede status voor mij. Wel voor een aantal anderen hier.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer rot je nou op, vervelende gek.
quote:
Oke Xintyaquote:
Hij ademtquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Typisch het volgende:
Ik heb heel die Syntix even gemist, wat heeft ie verkeerd gedaan?
Hij zei dat Japan kut is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Typisch het volgende:
Ik heb heel die Syntix even gemist, wat heeft ie verkeerd gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |