Soort omeletquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een hartige taart iets?
[..]
Ben jij ook onderdeel van die projectjes?
Een kruising tussen dat en een omelet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een hartige taart iets?
[..]
Ben jij ook onderdeel van die projectjes?
Waar ben je naar op zoek?quote:
Welke groenters knal je erin?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een kruising tussen dat en een omelet.
Neuh maatje van heeft een webshop opgezet en daar heb ik een aandeel in.quote:
Ik overweeg vanavond dronken te worden met white russiansquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof spinazie. Ik hoef niet zelf te bakken he.
Ik zorg vanavond weer voor de cocktails.
Ik ben niet zo van de koffielikeuren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg vanavond dronken te worden met white russians
Nee man. Eigenlijk knal je er de groenten van de vorige dag die over waren in. Dat is het oorspronkelijke idee er achter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aubergine, Courgette, Ui, Paprika is gangbaar.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind cocktail een raar woord. Penisstaart. Dat is de reden dat ik ook nooit cocktails drink.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof spinazie. Ik hoef niet zelf te bakken he.
Ik zorg vanavond weer voor de cocktails.
Als je dat toevallig hebt gegeten. Ik maak nog wel eens een ratatouille.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Eigenlijk knal je er de groenten van de vorige dag die over waren in. Dat is het oorspronkelijke idee er achter.
Soort nasi dus klinkt wel als een recept voor johannes in dat geval.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Eigenlijk knal je er de groenten van de vorige dag die over waren in. Dat is het oorspronkelijke idee er achter.
Dan noem je het in jouw geval "mixdrank".quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind cocktail een raar woord. Penisstaart. Dat is de reden dat ik ook nooit cocktails drink.
In Mad men drinken ze veel Gimletquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Simpel en goedkoop, maar lijkt me wel goed te zuipen. Ga proberen vanaaf.quote:INGREDIENTS
1½ oz vodka
¾ oz lime juice
3-4 lime slices
INSTRUCTIONS
Pour vodka and lime juice into mixing glass. Shake and strain into martini glass. Add 3 to 4 slices of lime.
koop dan een fles citroenjeneverquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Mad men drinken ze veel Gimlet
[..]
Simpel en goedkoop, maar lijkt me wel goed te zuipen. Ga proberen vanaaf.
Haiboruquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ziet er uit als Rivella light met ijs.
Ondanks mijn stevige baard zou ik me dan nog steeds niet heel mannelijk voelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan noem je het in jouw geval "mixdrank".
Ik ben niet zo van de vodka, maar deze is lekker.quote:
Ik ben niet zo van de mannen maar je bent zelf lekker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vodka, maar deze is lekker.
https://www.gall.nl/shop/789372-grey-goose-vodka-70cl/
Ok.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannen maar je bent zelf lekker.
Franse wodkaquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sjessus. Ik ga geen 40 euro voor een fles vodka betalen gek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind die zweedse lekker. Blauwe flesquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Franse wodkaAlleen omdat die uit Frankrijk komt is het zogenaamd premium. Ga gewoon voor de Russische. Beluga
https://www.gall.nl/shop/789674-beluga-vodka-70cl/quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sjessus. Ik ga geen 40 euro voor een fles vodka betalen gek.
Vodka hoort ook gewoon door een besnorde Poolse oude vrouw thuis gestookt te worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we de moeder van inso bellen voor een nieuwe voorraad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vodka hoort ook gewoon door een besnorde Poolse oude vrouw thuis gestookt te worden.
Eens. Ik vind dat deze SC ook een Colombiaan mist.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we de moeder van inso bellen voor een nieuwe voorraad.
Zullen we een advertentie zetten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dat deze SC ook een Colombiaan mist.
Thanks. Dat hoor ik vaker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannen maar je bent zelf lekker.
Ik ben niet van de vodka, maar vond deze wel lekker. Ik kijk daarbij niet naar het land van afkomst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Franse wodkaAlleen omdat die uit Frankrijk komt is het zogenaamd premium. Ga gewoon voor de Russische. Beluga
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je gewoon drinken joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
Hier staan in de 24/7's soms flessen vodka van een liter te koop voor 2.5 euro.
Weet zeker dat je dood gaat.
It's a black thingquote:
Wat vind jij een schappelijke vergoeding voor een litertje?quote:
Niet zuipen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
Iets voor jou Elan
OUD / Smakelijk hersenonderzoek: kinderen met overgewicht gezocht
Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vodka hoort ook gewoon door een besnorde Poolse oude vrouw thuis gestookt te worden.
neusje voor prijs kwaliteitquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen we een advertentie zetten?
FOK VBL SC zoekt per direct Columbiaan (m/v)
Riskante bedoeling wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.
Het schijnt dat de centrale in Petten er ook op draaitquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo hebben wij uit Kroatië ooit drank meegenomen. Ook zelf gestookt en dat werd dan verkocht in plastic petflessen. Heerlijk spul was dat. Kon je ook mee vuur spuwen en zulks.
Betaling geschiedt wit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
neusje voor prijs kwaliteit
Voor bocht niets, voor een uitermate lekker drankje ben welwillend om te betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat vind jij een schappelijke vergoeding voor een litertje?
Zo hadden we op weg naar huis ook nog wat plezier.quote:
sljivovicaquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.quote:
Ik hou wel van pruimen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een snelle zoekopdracht rept over pruimen.
Je moet er niet voor terugschrikken jezelf een spiegel voor te houden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FOK VBL SC is een lijnorganisatie
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezondheid.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een snelle zoekopdracht rept over pruimen.
inclusief jaarlijks bedrijfsuitje naar Ponypack Slagharenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet er niet voor terugschrikken jezelf een spiegel voor te houden.
Westvleeteren.quote:
Dan zijn er sinds gisteren dus een aantal donaties binnengestroomd. Ik wacht nog even met doneren tot dit niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Wikipedia naait je wel met de broek aan.
Gisteren was een donatie van 3 euro nog genoeg om het voortbestaan te garanderen, terwijl vandaag 2 euro genoeg is.
Ik heb zojuist een bak ijs over me heen gegooid om aandacht te vragen voor het voortbestaan van Wikipedia.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn er sinds gisteren dus een aantal donaties binnengestroomd. Ik wacht nog even met doneren tot dit niet meer nodig is.
Ik heb een straatgangbang georganiseerd in de hoop 3 euro op te halen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een bak ijs over me heen gegooid om aandacht te vragen voor het voortbestaan van Wikipedia.
Pics!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een straatgangbang georganiseerd in de hoop 3 euro op te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |