Alsof ik niets beters te doen hebquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noem ze eens. Ik ken ze niet namelijk.
Niets gevondenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik niets beters te doen hebSherlock het maar ff of zo.
Wat heb je voor beters te doen. Neem ons eens mee in jouw leven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik niets beters te doen hebSherlock het maar ff of zo.
watquote:
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als stijn als laatste wordt gekozen met gym dan komt hij dat hier op ons afreageren, heb ik de indruk
all magic comes with a price deariequote:
Wow. Dit is aan het escaleren. Even wat TR's aanmaken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.
Mensen met zo'n mentaliteit, daar houd ik niet van.
Ik heb 2 man uit de kopgroep.quote:
Bij Sims 1 kon je wel goudvissen hebben geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb de demo alweer gedownload.
Misschien kunnen we GGMM zijn huishouden na bouwen en dan alle vissen en huisdieren vermoorden
Toffe serie al moet ik verplicht mee kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
all magic comes with a price dearie
wie
Niet eens een koelkast?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We sturen uw prijs zo spoedig mogelijk op.
Welja joh pleurt er weer een van je kansloze psycho-analyse tegenaan Stijntjequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.
Mensen met zo'n mentaliteit, daar houd ik niet van.
Ben jij trouwens nog steeds werkloos?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Welja joh pleurt er weer een van je kansloze psycho-analyse tegenaan Stijntje![]()
.
Straks post ik weekje niet en ga je van pure ellende weer gedichtjes voor me schrijven.
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij trouwens nog steeds werkloos?
goed ideequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens even ter info: ik eet vanavond fritata.
Wajong? Bijstand?quote:
Is dat een hartige taart iets?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben jij ook onderdeel van die projectjes?quote:
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan. Het wordt namelijk gemaakt van alle groenten en pasta's die over zijn van de dag ervoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |