Is het ook al gaat jou dat verder geen reet aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. net was het nog een zekerheid van jouw kant.
Alsof ik niet weet waarop je doeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het ook al gaat jou dat verder geen reet aan
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.quote:
Hij gaat winnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
STEF CLEMENT IN DE VLUCHT VAN DE DAG
Impliceer je daarmee dat Eian een rugridder is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet waarop je doeltMaar je hebt je aandacht weer over zijn rug te pakken
Aghossie, ga janken kutwijf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet waarop je doeltMaar je hebt je aandacht weer over zijn rug te pakken
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.
Loeihard gefaald deze jongen.
Ik ben blij met jou Stijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.
heb je je eerste rapport al binnen, knul?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.
lekker rustig tussen de eekhoorntjes en dennebossen. Ik snap je wel.quote:
Ik zeg wel eens: Stijn is fijn, en dat rijmt dus dat klopt.quote:
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze weekquote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
heb je je eerste rapport al binnen, knul?
Oke. Nou ja. Misschien komt dat nog.quote:
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze week
Geen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor schoolagenda heb je dit jaar Stijn?
nou nou nouquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Wederom een kut TT, maar verwacht ook niks anders van jullie enorme mongolen.
Je bent zelf een enorme mongool. Enorme mongool die je bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Hoe zou je het vinden als mensen dit tegen jou zouden zeggen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Aldus jijquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een enorme mongool. Enorme mongool die je bent.
Hela, doe eens lief!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.
Gelukkig is Sims 4 uit dus zullen we hem de komende weken waarschijnlijk niet al teveel online zien.
Moet ik je klappen of zo? Enkel god kan je berechten maar ik handel in Gods naam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze week
Je faalt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.
Loeihard gefaald deze jongen.
Ik vond dat vroeger leuk, de Sims.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.
Gelukkig is Sims 4 uit dus zullen we hem de komende weken waarschijnlijk niet al teveel online zien.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Shit is aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mee te schaften knul.quote:
Ik ben hier weg. Dit gaat fout!quote:
quote:De aankomst is bijzonder zwaar. Je hebt eerst een beklimming van twee kilometer met passages van 14 tot 16%. Daarna een korte afdaling en tenslotte weer een stuk bergop.
Ik ben mod van GC schatje.quote:
Heb de demo alweer gedownload.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger leuk, de Sims.
Wat vind je daarvan?
Niet ten opzichte van andere users.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen is zeer consequent tegen jou.
quote:
Heb jij vrienden hier?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet ten opzichte van andere users.
Even rustig nu Stijn er komt stoom uit je oren en in jouw geval is dat niet goed voor de constructie van jullie woning.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je enorme tyfusbek dicht. Paupermongool.
Kom dan boelerquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Moet ik je klappen of zo? Enkel god kan je berechten maar ik handel in Gods naam.
Noem ze eens. Ik ken ze niet namelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
#TeamSyntix bestaat uit behoorlijk wat mensen idd.
Ja manquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
#TeamSyntix bestaat uit behoorlijk wat mensen idd.
Alsof ik niets beters te doen hebquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noem ze eens. Ik ken ze niet namelijk.
Niets gevondenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik niets beters te doen hebSherlock het maar ff of zo.
Wat heb je voor beters te doen. Neem ons eens mee in jouw leven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof ik niets beters te doen hebSherlock het maar ff of zo.
watquote:
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als stijn als laatste wordt gekozen met gym dan komt hij dat hier op ons afreageren, heb ik de indruk
all magic comes with a price deariequote:
Wow. Dit is aan het escaleren. Even wat TR's aanmaken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.
Mensen met zo'n mentaliteit, daar houd ik niet van.
Ik heb 2 man uit de kopgroep.quote:
Bij Sims 1 kon je wel goudvissen hebben geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb de demo alweer gedownload.
Misschien kunnen we GGMM zijn huishouden na bouwen en dan alle vissen en huisdieren vermoorden
Toffe serie al moet ik verplicht mee kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
all magic comes with a price dearie
wie
Niet eens een koelkast?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We sturen uw prijs zo spoedig mogelijk op.
Welja joh pleurt er weer een van je kansloze psycho-analyse tegenaan Stijntjequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Elan gewoon een kansloze en nietszeggende user die zichzelf een geweldig persoon vindt en hoopt dat elke user aan zijn pik gaat zuigen en voor hem knielt.
Mensen met zo'n mentaliteit, daar houd ik niet van.
Ben jij trouwens nog steeds werkloos?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Welja joh pleurt er weer een van je kansloze psycho-analyse tegenaan Stijntje![]()
.
Straks post ik weekje niet en ga je van pure ellende weer gedichtjes voor me schrijven.
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij trouwens nog steeds werkloos?
goed ideequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens even ter info: ik eet vanavond fritata.
Wajong? Bijstand?quote:
Is dat een hartige taart iets?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben jij ook onderdeel van die projectjes?quote:
Een frittata is een gerecht uit Italië. Het gerecht is eigenlijk uit armoede ontstaan. Het wordt namelijk gemaakt van alle groenten en pasta's die over zijn van de dag ervoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |