dat beest verzoop bijna toen dat dikke wijf erop ging zittenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat die dolfijn daar zin in gehad zou hebben.
Hij is afgewezen door een meisje van FOK! en depressief nu, al beweert hij zelf dat het vanwege een weddenschap is.quote:
Nu je het zegt, waar is dat jong?quote:
Ebola komt naar je toe deze zomer.quote:Station München korte tijd afgesloten wegens mogelijke besmetting ebola
Zie mijn post.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is dat jong?
Waar blijft jouw belangrijke mededeling?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier ballen en durft een weddenschap aan?
Ik zal geen vader/moedergrap maken ditmaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat beest verzoop bijna toen dat dikke wijf erop ging zitten
Ik mis hemquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een maand weg omdat PSV won van Ajax.
Ik heb vandaag een rustdag omdat ik morgen moet knallen op de koppenberg en oude kwaremont.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe je vanmiddag op de terugweg nog een opgave voor de Knutfietsquiz?
Die jongen heeft dan ook totaal geen verstand van voetbal. Helemaal niets. Dit zag iedereen aankomen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een maand weg omdat PSV won van Ajax.
Wie dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is afgewezen door een meisje van FOK! en depressief nu, al beweert hij zelf dat het vanwege een weddenschap is.
Ik heb wel ballen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier ballen en durft een weddenschap aan?
Waarheden en Elan is een heikel punt en gaat niet echt samen. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie dan?
Zal ik dit bij hem verifiëren?
oke, ik vind het ook best een mooi terrein hoor waar je woontquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal geen vader/moedergrap maken ditmaal.
Meisje van GRTD dus dat is sowieso vragen om moeilijkheden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie dan?
Zal ik dit bij hem verifiëren?
Nee, ik ga het navragen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Meisje van GRTD dus dat is sowieso vragen om moeilijkheden.
En nee doe maar niet hij zal toch alles wel weer ontkennen maar wel vreemd dat hij 2 dagen na die betreffende meet is gestopt met posten
Jeetje. net was het nog een zekerheid van jouw kant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
En nee doe maar niet hij zal toch alles wel weer ontkennen maar wel vreemd dat hij 2 dagen na die betreffende meet is gestopt met posten
Misschien ging de meet wel helemaal niet door. Daar hebben sommige mensen hier ook een handje van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
*werktquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
oke, ik vind het ook best een mooi terrein hoor waar je woont
Ik vind waar je werkt mooier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
*werkt
Zelf woon ik in deze straat
[ afbeelding ]
Is het ook al gaat jou dat verder geen reet aanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. net was het nog een zekerheid van jouw kant.
Alsof ik niet weet waarop je doeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het ook al gaat jou dat verder geen reet aan
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.quote:
Hij gaat winnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
STEF CLEMENT IN DE VLUCHT VAN DE DAG
Impliceer je daarmee dat Eian een rugridder is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet waarop je doeltMaar je hebt je aandacht weer over zijn rug te pakken
Aghossie, ga janken kutwijf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet waarop je doeltMaar je hebt je aandacht weer over zijn rug te pakken
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar staat er een fout in en heet de meest waardeloze user op FOK! geen Sytnix, maar Syntix.
Loeihard gefaald deze jongen.
Ik ben blij met jou Stijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.
heb je je eerste rapport al binnen, knul?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als iedereen maar snapt op wie we doelen. Dat is belangrijker dan de spellingfout.
lekker rustig tussen de eekhoorntjes en dennebossen. Ik snap je wel.quote:
Ik zeg wel eens: Stijn is fijn, en dat rijmt dus dat klopt.quote:
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze weekquote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
heb je je eerste rapport al binnen, knul?
Oke. Nou ja. Misschien komt dat nog.quote:
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze week
Geen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor schoolagenda heb je dit jaar Stijn?
nou nou nouquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Wederom een kut TT, maar verwacht ook niks anders van jullie enorme mongolen.
Je bent zelf een enorme mongool. Enorme mongool die je bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Hoe zou je het vinden als mensen dit tegen jou zouden zeggen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
Aldus jijquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een enorme mongool. Enorme mongool die je bent.
Hela, doe eens lief!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van die jongen en zijn moraalridder gedrag.
Gelukkig is Sims 4 uit dus zullen we hem de komende weken waarschijnlijk niet al teveel online zien.
Moet ik je klappen of zo? Enkel god kan je berechten maar ik handel in Gods naam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe even rustig aan, hij is ongesteld deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |