quote:
Mooie vrouwen, goedkoop bier, goedkoop eten, s'zomers tot 40-45 graden, prachtige natuur, asmogendheid, in de winter lekker snowboarden, geen Nederland. Redenen te overquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek.
Waarom ben je eigenlijk ooit naar fucking Bulgarije verhuist?
Seems legit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie vrouwen, goedkoop bier, goedkoop eten, s'zomers tot 40-45 graden, prachtige natuur, asmogendheid, in de winter lekker snowboarden, geen Nederland. Redenen te over
Je hebt gelijk. Ik ben ook meer van de honden. Meteen aangepast.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
kan dat homo-erotische materiaal uit de o.p.
Ik was bang dat Karina het anders ging aanpassen. Daarom even op deze manier.quote:
Misschien kan je het taalkundig correct maken door er Kutsytnix van te maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Wehehe ik wilde het al aanpassen maar nu blijft het gewoon zo
Eens, laat maar mooi zo staanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Wehehe ik wilde het al aanpassen maar nu blijft het gewoon zo
Goeie smoes lansquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was bang dat Karina het anders ging aanpassen. Daarom even op deze manier.
Dit ging nog over dat oud bruin. Ik weet dat mijn moeder dat ooit heeft verteld, vraag me af of zwangere vrouwen dit nog steeds drinken (en waarom trouwens).quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben namelijk niet zwanger.
Omdat de borstvoeding daardoor goed op gang komt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie smoes lans
[..]
Dit ging nog over dat oud bruin. Ik weet dat mijn moeder dat ooit heeft verteld, vraag me af of zwangere vrouwen dit nog steeds drinken (en waarom trouwens).
Ik ben geen fan.quote:
OK goed om te weten geloof ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat de borstvoeding daardoor goed op gang komt.
Niks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
OK goed om te weten geloof ikAl snap ik dan nog steeds niet waar dat door komt. Wat zit er dan voor speciaals in.
Bruin is sowieso lekkerquote:
Borstvoeding denk.quote:
Negersex.quote:
Alcohol en melkproductiequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik het nooit meer drinken, deed ik al niet want ik vind het te zoetig.
Dat kolven is echt geweldig om te zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alcohol en melkproductie
Het alcoholpercentage van oud bruin bier is 2,5% (gewoon bier 5%). Deze biersoort werd vroeger genoemd ter bevordering van de melkproductie. Dit advies is achterhaald. De beste methode om je melkproductie te verbeteren, is en blijft: vaak, goed en lang genoeg aanleggen. Als je baby niet aan de borst kan drinken, is het van belang om geregeld (zonodig elke twee uur) af te kolven met een goed werkende kolf.
Ik merk het ja. Fireball is op de radio.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Karina het volgende:
Oh gewoon de alcohol dusNiks mysterieus blijkbaar.
Maar ik moet wegWeekend begint.
okquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Wtf staat je huis er over 4 uur nog?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kolven is echt geweldig om te zien.
Ik zou mij vrouw zo weer met kind schoppen, puur en allen om het kolven te kunnen zien.
Eh, goed hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging iets mis sorry
Hoe was je vakantie.
Rule 34, dus zoek maar eens rond op internetquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kolven is echt geweldig om te zien.
Ik zou mij vrouw zo weer met kind schoppen, puur en allen om het kolven te kunnen zien.
Nou niet echt. Maar het is wel te gek om te zien.quote:
Dat moet je irl zien. Niet op xhamster.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rule 34, dus zoek maar eens rond op internet
Associeer het voornamelijk met koeien melken op de een of andere manier, weinig erotisch aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou niet echt. Maar het is wel te gek om te zien.
Hij was van een banaan gevallen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom zat Gordon gisteren met zijn poot in het gips?
Gordon is zelf een poot.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom zat Gordon gisteren met zijn poot in het gips?
Godver. Stond net onder control cquote:
Ik zit redelijk safe. M'n collega is daarentegen alweer zenuwachtig aan het wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf staat je huis er over 4 uur nog?
wel jammer, want nu kon hij niet met die dolfijn zwemmen op het eindequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was van een banaan gevallen.
Hoe ironisch.
Daar moet je ook niet onder gaan staan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver. Stond net onder control c
Waar is JR eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet onder gaan staan.
~ JR
Moet gewoon een keertje goed misgaan toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit redelijk safe. M'n collega is daarentegen alweer zenuwachtig aan het worden
Denk niet dat die dolfijn daar zin in gehad zou hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wel jammer, want nu kon hij niet met die dolfijn zwemmen op het einde
Deze zomer is de rivier al eens overstroomd ja. Maar op wat ondergelopen kelders na was er weinig aan de hand. Doden vallen meestal iets verder van de bergen of iets dichterbij de bergenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet gewoon een keertje goed misgaan toch.
Laatst ook al met dat trapje dat een waterval was geworden, wel geinig om te zien tho
dat beest verzoop bijna toen dat dikke wijf erop ging zittenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat die dolfijn daar zin in gehad zou hebben.
Hij is afgewezen door een meisje van FOK! en depressief nu, al beweert hij zelf dat het vanwege een weddenschap is.quote:
Nu je het zegt, waar is dat jong?quote:
Ebola komt naar je toe deze zomer.quote:Station München korte tijd afgesloten wegens mogelijke besmetting ebola
Zie mijn post.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is dat jong?
Waar blijft jouw belangrijke mededeling?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier ballen en durft een weddenschap aan?
Ik zal geen vader/moedergrap maken ditmaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat beest verzoop bijna toen dat dikke wijf erop ging zitten
Ik mis hemquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een maand weg omdat PSV won van Ajax.
Ik heb vandaag een rustdag omdat ik morgen moet knallen op de koppenberg en oude kwaremont.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe je vanmiddag op de terugweg nog een opgave voor de Knutfietsquiz?
Die jongen heeft dan ook totaal geen verstand van voetbal. Helemaal niets. Dit zag iedereen aankomen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een maand weg omdat PSV won van Ajax.
Wie dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is afgewezen door een meisje van FOK! en depressief nu, al beweert hij zelf dat het vanwege een weddenschap is.
Ik heb wel ballen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft hier ballen en durft een weddenschap aan?
Waarheden en Elan is een heikel punt en gaat niet echt samen. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie dan?
Zal ik dit bij hem verifiėren?
oke, ik vind het ook best een mooi terrein hoor waar je woontquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal geen vader/moedergrap maken ditmaal.
Meisje van GRTD dus dat is sowieso vragen om moeilijkheden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie dan?
Zal ik dit bij hem verifiėren?
Nee, ik ga het navragen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Meisje van GRTD dus dat is sowieso vragen om moeilijkheden.
En nee doe maar niet hij zal toch alles wel weer ontkennen maar wel vreemd dat hij 2 dagen na die betreffende meet is gestopt met posten
Jeetje. net was het nog een zekerheid van jouw kant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
En nee doe maar niet hij zal toch alles wel weer ontkennen maar wel vreemd dat hij 2 dagen na die betreffende meet is gestopt met posten
Misschien ging de meet wel helemaal niet door. Daar hebben sommige mensen hier ook een handje van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
*werktquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
oke, ik vind het ook best een mooi terrein hoor waar je woont
Ik vind waar je werkt mooier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
*werkt
Zelf woon ik in deze straat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |