quote:
Mooie vrouwen, goedkoop bier, goedkoop eten, s'zomers tot 40-45 graden, prachtige natuur, asmogendheid, in de winter lekker snowboarden, geen Nederland. Redenen te overquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek.
Waarom ben je eigenlijk ooit naar fucking Bulgarije verhuist?
Seems legit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie vrouwen, goedkoop bier, goedkoop eten, s'zomers tot 40-45 graden, prachtige natuur, asmogendheid, in de winter lekker snowboarden, geen Nederland. Redenen te over
Je hebt gelijk. Ik ben ook meer van de honden. Meteen aangepast.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
kan dat homo-erotische materiaal uit de o.p.
Ik was bang dat Karina het anders ging aanpassen. Daarom even op deze manier.quote:
Misschien kan je het taalkundig correct maken door er Kutsytnix van te maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Wehehe ik wilde het al aanpassen maar nu blijft het gewoon zo
Eens, laat maar mooi zo staanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Wehehe ik wilde het al aanpassen maar nu blijft het gewoon zo
Goeie smoes lansquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was bang dat Karina het anders ging aanpassen. Daarom even op deze manier.
Dit ging nog over dat oud bruin. Ik weet dat mijn moeder dat ooit heeft verteld, vraag me af of zwangere vrouwen dit nog steeds drinken (en waarom trouwens).quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben namelijk niet zwanger.
Omdat de borstvoeding daardoor goed op gang komt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie smoes lans
[..]
Dit ging nog over dat oud bruin. Ik weet dat mijn moeder dat ooit heeft verteld, vraag me af of zwangere vrouwen dit nog steeds drinken (en waarom trouwens).
Ik ben geen fan.quote:
OK goed om te weten geloof ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat de borstvoeding daardoor goed op gang komt.
Niks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
OK goed om te weten geloof ikAl snap ik dan nog steeds niet waar dat door komt. Wat zit er dan voor speciaals in.
Bruin is sowieso lekkerquote:
Borstvoeding denk.quote:
Negersex.quote:
Alcohol en melkproductiequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik het nooit meer drinken, deed ik al niet want ik vind het te zoetig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |