ook van de prael toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag Zwarte Riek gehad. Lekker biertje.
Jip. Goeie brouwerij.quote:
Heb maar 1 keer een melkstout op, was van Pampus. Best te beffenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja een melkstout, nog nooit gehad.
Ik had verwacht dat jij voor Nick & Simon zou gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:45 schreef Saind het volgende:
Heb van die gasten alleen de Rubberen Robbie gehad. Puur vanwege de naam
Hadden ze niet bij v Mollquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij voor Nick & Simon zou gaan.
Nadeel vind ik dat er nagenoeg geen schuim op komt. Op de een of andere manier kan mijn autisme dat niet goed handelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb maar 1 keer een melkstout op, was van Pampus. Best te beffen
En wanneer het een schrikkeldag is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga tellen. Vanavond hoop ik zekerheid te kunnen bieden.
Dat is pure nostalgie die naam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:45 schreef Saind het volgende:
Heb van die gasten alleen de Rubberen Robbie gehad. Puur vanwege de naam
Had ik laatst met een oude lambiek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nadeel vind ik dat er nagenoeg geen schuim op komt. Op de een of andere manier kan mijn autisme dat niet goed handelen.
100 meter naar links begint de wilde natuurquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is pure nostalgie die naam.
Wat een biernamen komen hier voorbij zeg
Die zwarte riek is pikzwart. Dus visueel gezien denk je dat je een cola naar binnen aan het tikken bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik laatst met een oude lambiek.
Daar zit überhaupt geen koolzuur in
Koekoek.quote:
Wel eens Oud Bruin gedronken, dat is ook qua smaak net cola.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zwarte riek is pikzwart. Dus visueel gezien denk je dat je een cola naar binnen aan het tikken bent.
ja, nou, ik doe toch niksquote:
Ik was tenminste oprecht.quote:
Nee gekquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel eens Oud Bruin gedronken, dat is ook qua smaak net cola.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja, nou, ik doe toch niks
Het is wel goed met jullie, neem een pilsjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |