Leger moest dit jaar wel flink aan de slag met aantal zware stormen en landverschuivingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon net als Japan een mooi leger opbouwen met vrolijke kledij een leuke mascotte en verder alle acties beperken tot oefeningen.
Wat een libi zegquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
Zo, mijn kamer is schoon. Ongeveer.
Nu even muziek downloaden.
Had gisteren de Palm Cornet Oak Aged. Best smaakvol. Verder nog:quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Geef 's wat tips qua bier om te halen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had gisteren de Palm Cornet Oak Aged. Best smaakvol. Verder nog:
Willeke van de Prael, Jaapie van Kaapse Brouwers, Hopla van de 7de Hemel.
Dat is zeer schappelijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet het iets minder belegen doen. Vanmiddag 50 liter bier bij de brouwerij afhalen voor een avondje met wat vrienden. Wel voor de schappelijke prijs van omgerekend 15 euro
Die Hopla is lekker idd. De slijter heeft net een hele rits van de Prael binnen, mss dat ik die hele serie gewoon maar moet halenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had gisteren de Palm Cornet Oak Aged. Best smaakvol. Verder nog:
Willeke van de Prael, Jaapie van Kaapse Brouwers, Hopla van de 7de Hemel.
Typ bij soundcloud chillsessie in en je hebt muziek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:26 schreef Tyron het volgende:
Als iemand nog goede muziek heeft die niet zou misstaan in een playlist tijden een chilsessie, laat het dan weten.
Gewoon een tering hond is het.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees zijn irritante zuigende posts vannacht terug.
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Typ bij soundcloud chillsessie in en je hebt muziek.
Goed geheugen heb je, maar nee. Is een kuteind fietsen dus kom er niet erg vaakquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
Ken jouw sluiterij jou bij naam, paul?
Hebben ze nog steeds die lijpe mascotte?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leger moest dit jaar wel flink aan de slag met aantal zware stormen en landverschuivingen.
Je ziet in Japan trouwens best veel reclames voor het leger. Ook in ieder stadje wel een winkeltje waar je, neem ik aan, jezelf aan kan melden.
Zo kwam die wel over.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou GGMM dronken zijn geweest vannacht?
Je bent de eerste ooit die zegt dat ik een goed geheugen hebt. Ben altijd de gast die de naam vergeet van het meisje waar hij ze tong in gooitquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Goed geheugen heb je, maar nee. Is een kuteind fietsen dus kom er niet erg vaak
Goed geheugen heb je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent de eerste ooit die zegt dat ik een goed geheugen hebt. Ben altijd de gast die de naam vergeet van het meisje waar hij ze tong in gooit. Je mag je dus best speciaal voelen dat ik je naam nog weet.
Is boven verwachting goed hoor. Ben laatst bij hun proeflokaal in Amsterdam geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die Hopla is lekker idd. De slijter heeft net een hele rits van de Prael binnen, mss dat ik die hele serie gewoon maar moet halen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent de eerste ooit die zegt dat ik een goed geheugen hebt. Ben altijd de gast die de naam vergeet van het meisje waar hij ze tong in gooit. Je mag je dus best speciaal voelen dat ik je naam nog weet.
De tweede (l) (k)quote:
Ik heb afgelopen zondag Zwarte Riek gehad. Lekker biertje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |