Er staat wel meer lekkersquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rechts staat het meest boeiende.
Alles leegquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat wel meer lekkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zet je je osso vol met lege flessen mi mangquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staat wel meer lekkers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al toen ik er kwam. Heb alleen de pringles bussen en wijnflessen vervangen door bier en sterkquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zet je je osso vol met lege flessen mi mang
Lege Pringles bussen maken het wel heel kleurrijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze houden het nooit lang vol.
Toen ik hier kwam wonen stonden er vooral lege pringles bussen
Supergoed van jequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
Ik eet chips, ik voel mij nu super goed.
Hoe doet Steffie hetquote:
Super bedankt.quote:
Supergraag gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
Ik eet chips, ik voel mij nu super goed.
#boeitmijsuperniks.quote:
WIP?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:45 schreef Saind het volgende:
Postbode aan de deur met pakketje Carhartt zooi, altijd fijn
nice. Shitload een stuf gehaald bij die sale zekers?quote:
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice. Shitload een stuf gehaald bij die sale zekers?
Mooie marketingquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.
Alleen een broek en een boxershort. Boxer om boven de 80 uit te komen voor gratis verzending
Die truien van hun zijn echt geweldig.Maar voorrest draag ik het bijna nooit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nog mee, bijna alles was alleen in s/m verkrijgbaar.
Alleen een broek en een boxershort. Boxer om boven de 80 uit te komen voor gratis verzending
De broeken zijn echt top.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die truien van hun zijn echt geweldig.Maar voorrest draag ik het bijna nooit.
Ik heb nu een 5 jaar oude nudie aan, beat that. Broek waar ik gister ook mee ben uitgegaan, geen fuck wordt gegeven hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
De broeken zijn echt top.
heb er nu 1 aan die zeker 4 jaar oud is, die dingen slijten amper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |