Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuterquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nu een 5 jaar oude nudie aan, beat that. Broek waar ik gister ook mee ben uitgegaan, geen fuck wordt gegeven hier.
Een teken Gods'quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuter
Was laatst bij de man at work en daar lagen ze voor 70 eckers, echter koop ik uit principe niet bij die winkel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een hele chille nudie, vorige week helemaal naar de tyfus gescheurd bij m'n leuter
M'n oma woont in Roermond, die outlet is chill.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was laatst bij de man at work en daar lagen ze voor 70 eckers, echter koop ik uit principe niet bij die winkel.
Slijters mis ik hier wel. Drank te koop op iedere straathoek maar voor een authentieke slijter moet je goed zoekenquote:
Dan kan je haast niet in Nederland wonen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Slijters mis ik hier wel. Drank te koop op iedere straathoek maar voor een authentieke slijter moet je goed zoeken
Komt wel erg dichtbij ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je haast niet in Nederland wonen?
Heb je een kater?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan Stijn voor mijn gedrag gisteren. Ik zag dat hij er behoorlijk mee zat.
Ajacied422
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |