Maak maar al vast open. Kampioenschap is een uitgemaakte zaak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook blauwe label maar die trek ik pas open als psv kampioen gaat worden, volgend jaar dus
Ik moet eerst die Jackie opdrinken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maak maar al vast open. Kampioenschap is een uitgemaakte zaak.
Ah, standaard hé.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Chilsessie natuurlijk, jij nog plannen dit weekend?
Daar ben ik een paar weken terug uit geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, standaard hé.
Ik ga naar Arnhem.
quote:
Doet me pijn Steven.quote:
Is volgens mij niet zo moeilijkquote:
En was het wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar weken terug uit geweest.
Ik heb Utopia nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:26 schreef Tyron het volgende:
Ik heb utopia een weekje gekeken maar vond het al snel niks.
is wel nice, 2x uitgeweestquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
En was het wat?
Ik weet alleen waar ik slaap, verder is het een mysterie wat ik daar ga doen.
Verpest het nu niet voor me. Bokkelul.quote:
Het doet mij pijn dat je kijktquote:
Vond het wel leuk, maar had ook iemand bij me die wist waar we heen moesten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
En was het wat?
Ik weet alleen waar ik slaap, verder is het een mysterie wat ik daar ga doen.
Spijkerkwartier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, standaard hé.
Ik ga naar Arnhem.
Volgens mij sta ik er ook tussen met 5 Posts ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verpest het nu niet voor me. Bokkelul.
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het doet mij pijn dat je kijkt
UTO / Top posters Utopiaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik er ook tussen met 5 Posts ofzo
Dan ga ik er ook posten vanaf morgenquote:
Goeie sc wel. Top mod in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook posten vanaf morgen
jij welquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook posten vanaf morgen
Arnhem. Gewoon naar toe gaan. Dikke beurs mee. Zorg wel dat je een paar liter bier of GHB achter de kiezen hebt.quote:
Een restaurant kan ook een kroeg zijn. Dan heet het een kroeg-restaurant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een kroeg of restaurant ofzo.
Wow nog best veelquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
UTO / Top posters Utopia
Nee joh.
Tompsv staat 221equote:Op vrijdag 5 september 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik er ook tussen met 5 Posts ofzo
Ik ga daar 2 dagen spenderen met een vrouwmensch, alleen de dikke beurs is dus nodig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arnhem. Gewoon naar toe gaan. Dikke beurs mee. Zorg wel dat je een paar liter bier of GHB achter de kiezen hebt.
Wat toevallig.quote:
quote:
adres ook goedquote:
Een soort van ggmm maar dan totaal anders?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie sc wel. Top mod in ieder geval.
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topicquote:
Spijkerkwartier was vroeger de hoerenbuurt. Weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga daar 2 dagen spenderen met een vrouwmensch, alleen de dikke beurs is dus nodig.![]()
dat pijnlijke moment dat een psv fan je gaat naaienquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topic
Snitch
Inderdaad. Vrouwelijk zeg maar. En totaal begripvol als je eens keer een knuppeltje in het hoenderhok gooit en de vaste posters beginnen te bitchen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een soort van ggmm maar dan totaal anders?
Oh. Valt mij van je tegen dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn zusje is 19, meer vertel ik niet.
Ah, wat een gekkigheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spijkerkwartier was vroeger de hoerenbuurt. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Tom is een insider.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topic
Snitch
Snitches get stichesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snitch
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
UTO / Top posters Utopia
Nee joh.
ik zou der doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn zusje is 19, meer vertel ik niet.
Jij probeerde onlangs Tarado te naaien. Smerige streek was dat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat pijnlijke moment dat een psv fan je gaat naaien
Zijn wel allemaal 40+ en werkeloosquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwelijk zeg maar. En totaal begripvol als je eens keer een knuppeltje in het hoenderhok gooit en de vaste posters beginnen te bitchen.
Dan kan niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
tompsv18 is ook actief op habbo trouwens http://www.habbo.nl/home/tompsv18
kwam hem daar altijd tegen
Nu ga ik er zeker postenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwelijk zeg maar. En totaal begripvol als je eens keer een knuppeltje in het hoenderhok gooit en de vaste posters beginnen te bitchen.
Ging jij niet naar Reykyavik?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Valt mij van je tegen dit.
[..]
Ah, wat een gekkigheid.
Moest een t tussenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
tompsv18 is ook actief op habbo trouwens http://www.habbo.nl/home/tompsv18
kwam hem daar altijd tegen
Ik sta ook minder hoog dan ik had gedacht/gehoopt. Maar ik sta er wel. En dat is wat telt. Die van mij staat altijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.
Mods?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal 40+ en werkeloos
Maakt niet uit. Jij maakt spoedig ook weer een d/t fout en dan wacht ik je op achter het fietsenhok.quote:
quote:
Dan zal mijn d wel fout gaan ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij maakt spoedig ook weer een d/t fout en dan wacht ik je op achter het fietsenhok.
Hmm. Iemand kwam pas om reistips vragen. Wou met zijn eega een weekendje weg.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitp
Dat er een keeper op goal staat wil niet zeggen dat je niet kan scoren.
Dat weet ik niet. Ben geen insiderquote:
Goeie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitp
Ah, dat was ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Iemand kwam pas om reistips vragen. Wou met zijn eega een weekendje weg.
Dan moet je wel eerst de verdediger voorbij komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitp
Wel als het Vermeer is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitp
Is haar vriend een beetje chill?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst de verdediger voorbij komen.
Oké. Wanneer je wel gaat zou ik graag willen weten hoe het was. Knut is het er trouwens niet mee eens dat je naar IJsland gaat, want daar jaren ze op walvissen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dat was ik niet in ieder geval.
Negers kunnen niet keepen, alleen rennen en kip eten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel als het Vermeer is.
Kenneth in Oranje.
Hij zou ook nog op de paal kunnen schieten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst de verdediger voorbij komen.
Hij heeft sex gehad met je zusje. Misschien nu wel op dit moment zelfs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij gaf me een biertje toen ik hem voor het eerst zag, dan weet ik genoeg.
Ik las "Verder is mijn zusje enorm kaal"quote:
Word.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negers kunnen niet keepen, alleen rennen en kip eten.
Hij zag dat je geen okselhaar had, hij wil je diggen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij gaf me een biertje toen ik hem voor het eerst zag, dan weet ik genoeg.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft sex gehad met je zusje.
Lig eens niet zo te kutten. Lillike IS strijder.quote:
Want jij bent er tijdens meerdere gelegenheden bij geweest?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lig eens niet zo te kutten. Lillike IS strijder.
Keek door een gat met zijn hand in zijn broekquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want jij bent er tijdens meerdere gelegenheden bij geweest?
Amenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in een relatie zou dat de standaard moeten zijn
helaas heb je veel kkhoeren in deze land
Sorry Stylo.quote:
Nee ze zijn 19, misschien ben jij nog maagd maar de meeste rond die leeftijd hebben al seks ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want jij bent er tijdens meerdere gelegenheden bij geweest?
Ben 22 en nog niet eens gezoendquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ze zijn 19, misschien ben jij nog maagd maar de meeste rond die leeftijd hebben al seks ja.
ah wat lievquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zolang mijn zusje gelukkig is vind ik alles best.
in dit kk land wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ze zijn 19, misschien ben jij nog maagd maar de meeste rond die leeftijd hebben al seks ja.
Da's een aanname die je doet. Ze zijn 19, dus hebben ze seks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zeg dan Peshmerga ofzo. Wil niet met hun geassocieerd worden. Zelfs niet als een grapquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry Stylo.
ISIS strijder moet het natuurlijk zijn.
dat is overigens een behoorlijke foute drogredenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's een aanname die je doet. Ze zijn 19, dus hebben ze seks.
Aannames die ik over mensen doe die ik erg goed ken kloppen meestal wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's een aanname die je doet. Ze zijn 19, dus hebben ze seks.
Ik las eens een post op FOK! van iemand die het warm kreeg als een vrouw hem aanraakte en dat het een branderig gevoel gaf op de plek waar hij werd aangeraakt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
Heb wel eens een vrouw een hand gegeven maar dat was het wel
Net zoals Israël.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is overigens een behoorlijke foute drogreden
een 'willekeurige correlatie'
Nou nou nou. Zo heb ik het niet bedoeld maatje. Peshmerga dat je er loopt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg dan Peshmerga ofzo. Wil niet met hun geassocieerd worden. Zelfs niet als een grap
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las eens een post op FOK! van iemand die het warm kreeg als een vrouw hem aanraakte en dat het een branderig gevoel gaf op de plek waar hij werd aangeraakt.
Dus het zou zomaar kunnen zijn dat je ongelijk hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aannames die ik over mensen doe die ik erg goed ken kloppen meestal wel.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo heb ik het niet bedoeld maatje. Peshmerga dat je er loopt.
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus het zou zomaar kunnen zijn dat je ongelijk hebt.
smegmaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo heb ik het niet bedoeld maatje. Peshmerga dat je er loopt.
pics van je moeder.quote:
Random ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Pics van je nichtje Stylo, laat mij haar trouwen.
Ik snap het probleem niet.quote:
uithuwelijken is veel beter dan die kk sletten in dit landquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
Inso heeft zijn nichtje aan mij uitgehuwelijkt.![]()
Ik een nederlander. Ik heb het gevoel dat we hiermee elkaar kunnen helpenquote:
Wat een tering verraderquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
Inso is niet te vertrouwen, we zouden ooit meetten in Arnhem.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
Mijn nichtje is kwart indisch en de ander is niet echt mijn nichtje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik een nederlander. Ik heb het gevoel dat we hiermee elkaar kunnen helpen
Je hebt zelf DM.quote:
serieus? : Dquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik een nederlander. Ik heb het gevoel dat we hiermee elkaar kunnen helpen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoorde dat het over hosselen gaat, daarom ben ik nu hier.
altijd maar weer deze bsquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Inso is niet te vertrouwen, we zouden ooit meetten in Arnhem.
Nooit van gekomen.
Het is een Pool. Ben blij, je was op zeker je autoradio kwijt geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nooit van gekomen.
Goed genoeg. App me haar FB en fotoquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn nichtje is kwart indisch en de ander is niet echt mijn nichtje.
Ik ben niet racistisch. Val wel op alles(behalve negers)quote:
Ik snap de keuze wel.quote:
Ik mag ook op zijn bruiloft komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nooit van gekomen.
baas toch, familie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
Ik weet niet meer hoe ze er uit ziet, maar wel dat het dikke prima was.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is je nichtje leuk? Ik ben goed voor haar.
met hoeveel meisjes heb jij sex gehad?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zijn we aan het hosselen?
Beide gooisch, vallen niet op koeden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed genoeg. App me haar FB en foto
[..]
Ik ben niet racistisch. Val wel op alles(behalve negers)
Dat is racistisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet racistisch. Val wel op alles(behalve negers)
0quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met hoeveel meisjes heb jij sex gehad?
Zusje van Tyronquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zijn we aan het hosselen?
wel pools hequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is je nichtje leuk? Ik ben goed voor haar.
Ik ga zo denk ik 2 pita broodjes opwarmen en er wat lekkers van maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef Tyron het volgende:
Ik zit te denken om twee worstenbroodjes op te warmen.
Hangt er van af of we je zusje mee rekenen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met hoeveel meisjes heb jij sex gehad?
Ik ben rijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beide gooisch, vallen niet op koeden.
Pigs in a blanket.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef Tyron het volgende:
Ik zit te denken om twee worstenbroodjes op te warmen.
leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Tyron het volgende:
Ik heb laatst een anime gekeken genaamd Death Note.
Wel subbed hequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Tyron het volgende:
Ik heb laatst een anime gekeken genaamd Death Note.
death note dubbed staat erom bekend kk goed te zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Natuurlijk, dubbed klinkt enorm gay.
Fucking hekel aan Oostenrijkse wijven. Voor de rest maakt het mij ook niet zo heel veel uit. Al zou ik me denk ik wel ongemakkelijk voelen wanneer er een inktvis te voorschijn zou komen wanneer je een willekeurige Asian aan het neuken bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mij maakt nationaliteit niet uit, mooi = mooi.
Mwah, toch klinkt het gewoon raar op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
death note dubbed staat erom bekend kk goed te zijn
jammer Tyron
Ik heb ook niet echt hekel aan een nationaliteit. Al zou het wel moeilijk gaan met Turken denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking hekel aan Oostenrijkse wijven. Voor de rest maakt het mij ook niet zo heel veel uit. Al zou ik me denk ik wel ongemakkelijk voelen wanneer er een inktvis te voorschijn zou komen wanneer je een willekeurige Asian aan het neuken bent.
Negerinnen zijn wel altijd een no.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking hekel aan Oostenrijkse wijven. Voor de rest maakt het mij ook niet zo heel veel uit. Al zou ik me denk ik wel ongemakkelijk voelen wanneer er een inktvis te voorschijn zou komen wanneer je een willekeurige Asian aan het neuken bent.
Geen probleem. Maar dat komt misschien door mijn afkomst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Negerinnen zijn wel altijd een no.
Vanwege de moustache?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt hekel aan een nationaliteit. Al zou het wel moeilijk gaan met Turken denk ik
Echt niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Zitten genoeg lekkere tussen (light skinned)quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het voelt niet goed wanneer je vrouw meer baardgroei heeft dan jezelfquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las eens een post op FOK! van iemand die het warm kreeg als een vrouw hem aanraakte en dat het een branderig gevoel gaf op de plek waar hij werd aangeraakt.
Dat effect heeft Karina nou eenmaal op mijquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En dat ging nog over een mede user ook die hij in een grote groep had gemeet.
Link?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Light skinned zijn vaak halfbloedjes enz, dus geen echte negerinnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Zitten genoeg lekkere tussen (light skinned)
[..]
Het voelt niet goed wanneer je vrouw meer baardgroei heeft dan jezelf
Yup, Fox sports zendt het uit, dus hopelijk wel de prematch zooi en anthem.quote:
Drake?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb laatst een gesprek gehad met een nicht die had een relatie met een jongen en die was half neger half joods.
Heb je het dan slecht voor elkaar.
Egyptenaren, Israëliërs en Libanezen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb een hekel aan 3 soorten volken.
israeliers is juist, de andere 2 niet echt. Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Egyptenaren, Israëliërs en Libanezen?
Gewoon een gokquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
israeliers is juist, de andere 2 niet echt. Hoe kom je daar nou weer bij?
Ohja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
ik ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een hekel aan:
russen
russen
russen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een hekel aan:
russen
russen
russen
y?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een hekel aan:
russen
russen
russen
dat was het eigenlijk xDquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon een gok
Wie zijn de andere?
Kut moslimsquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat was het eigenlijk xD
de andere kan ik niet zegge anders word ik gestoken
Ik wil het wel wetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat was het eigenlijk xD
de andere kan ik niet zegge anders word ik gestoken
Ik heb dat met mensen met een Twents accentsquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
Ik haat eigenlijk geen mensen van een bepaalde afkomst specifiek. Al helpt het niet mee als je een Amsterdams accent hebt.
Goois accent wel goed toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dat met mensen met een Twents accents
Ik vind dat heel sexyquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goois accent wel goed toch?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat 'we' IS moeten bestrijden?
mensen kunnen niks aan hun afkomst doen, dus dit vind ik een goede opmerking.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
Ik haat eigenlijk geen mensen van een bepaalde afkomst specifiek. Al helpt het niet mee als je een Amsterdams accent hebt.
geweld met geweld oplossen is altijd een beetje ironisch vind ik hoorquote:
Maar hoe moet je IS anders laten stoppen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geweld met geweld oplossen is altijd een beetje ironisch vind ik hoor
Dus wat Hamas doet vind je ook onzin?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geweld met geweld oplossen is altijd een beetje ironisch vind ik hoor
Gewoon netjes vragenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe moet je IS anders laten stoppen?
quote:
Amsterdams is irritant maar Limburgs en echt plat Brabants doet de oren toch nog meer pijn. Dan heb ik erg veel moeite om iemand nog serieus te nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
Ik zag Roemer bij Pauw net het Oekraine probleem oplossen. Spijtig dat hij IS niet even mee kon nemen in zijn betoog.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook altijd dat irritante muziekjequote:
Adamesquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amsterdams is irritant maar Limburgs en echt plat Brabants doet de oren toch nog meer pijn. Dan heb ik erg veel moeite om iemand nog serieus te nemen.
quote:
Adames weet dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat ik je in mijn hart heb gesloten gesloten als de parel van Limburg, maar het dialect zelf blijft als levend gemummificeerd worden daar waar de ingewanden er niet via de neus maar door de oren uit worden getrokken.
Met kolossale voedselvergiftiging. Op de biologische manier, zo.blijft de infrastructuur intact.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die discussie was echt om te huilen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amsterdams is irritant maar Limburgs en echt plat Brabants doet de oren toch nog meer pijn. Dan heb ik erg veel moeite om iemand nog serieus te nemen.
[..]
Ik zag Roemer bij Pauw net het Oekraine probleem oplossen. Spijtig dat hij IS niet even mee kon nemen in zijn betoog.
iedere geit in irak aids geven werkt ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Met kolossale voedselvergiftiging. Op de biologische manier, zo.blijft de infrastructuur intact.
Ik zie nu die tweede. Hoe sterk was die? Wowquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook altijd dat irritante muziekje
Wel knap dat zijn kop deze zomer nog ronder en dikker is geworden. Het was al gigantisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die discussie was echt om te huilen.
Waren veel granten ja, wel een paar ton. Maar die 3e is het grootstquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie nu die tweede. Hoe sterk was die? Wow
Die is van ISIS ja. Die was ook gek, maar kende die alquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waren veel granten ja, wel een paar ton. Maar die 3e is het grootst
Die 1e van de taliban is ook wel groot. Toch apart dat een truck vol met granaten zo explosief kan zijn. Maarja, hun eigen volk uiroeien, paupers dat het zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die is van ISIS ja. Die was ook gek, maar kende die al
een zelfmoordaanslag op een leeg gebouw?!quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook altijd dat irritante muziekje
Was een outpost van Assadquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een zelfmoordaanslag op een leeg gebouw?!
Ze zijn nu wel professioneelquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 1e van de taliban is ook wel groot. Toch apart dat een truck vol met granaten zo explosief kan zijn. Maarja, hun eigen volk uiroeien, paupers dat het zijn.
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent een assad sympathisant toch
Meeste Amerikanen waren toch ook dood gegaan door friendly fire?quote:
Nee man, IEDsquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meeste Amerikanen waren toch ook dood gegaan door friendly fire?
Oke.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan ben je een ISIS Sympathisant. Zo simpel is het.
Ok.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
Gewoon IS of ISIS lekker hun gang laten gaan, mensen die radicaliseren en daar willen vechten niet meer opnieuw binnenlaten.
Verder pas oorlog voeren als de territoriale integriteit in geding is of men hier een heilstaat wil stichten, dan met veel geweld uitroeien dat doorgeslagen religie-volk
Gelukkig ben je het hier mee eens.quote:
Nee, ben het er niet mee eens. Aan dit soort praktijken moet zo snel mogelijk een eind gemaakt worden. Niet eerst laten groeien en dan als het een keer dicht bij ons bed komt pas ingrijpen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het hier mee eens.
Beter niet met je in discussie gaan voor je het weet voel je weer de noodzaak Yvonne er bij te halen als je niet kan winnen
Alsof dat ene reet gaat helpen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ben het er niet mee eens. Aan dit soort praktijken moet zo snel mogelijk een eind gemaakt worden. Niet eerst laten groeien en dan als het een keer dicht bij ons bed komt pas ingrijpen.
Tja, op zich snap ik dat allemaal wel en heb je misschien gelijk, maar ze hebben al mensen ontvoerd en onthoofd uit ´onze´ beschaving die hier niks mee te maken hadden. Als ik die beelden zie vind ik het heel moeilijk om niks te willen doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof dat ene reet gaat helpen.
Amerikaanse of Westerse bommen zullen de haat op lokaal niveau alleen maar aanwakkeren wat resulteert dat ze hier heen komen om wraak te nemen a la Madrid a la New York a la Londen laat ze het lekker uitzoeken je hebt naast ISIS nog wel een paar honderd extreem radicale splintergroeperingen die dood en verderf zaaien.
Laat ze het uitzoeken onderling en verdedig hier je eigen grenzen, principes en rechtstaat.
Kijk alleen al naar die hele Irak-Oorlog, wat heeft dat geintje de belastingbetaler wel niet gekost: Resultaat: de Taliban is groter dan ooit en al die lokale stammen bevechten elkaar nog steeds dagelijks.
Wel zwak dit eigenlijk. Er is een humanitaire ramp in Irak. Je kan het vergelijken met de tweede wereld oorlog. Bij dit soort situaties kan je niet vanaf de zijlijn toekijken en genocide laten toestaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Amerikaanse of Westerse bommen zullen de haat op lokaal niveau alleen maar aanwakkeren wat resulteert dat ze hier heen komen om wraak te nemen a la Madrid a la New York a la Londen laat ze het lekker uitzoeken je hebt naast ISIS nog wel een paar honderd extreem radicale splintergroeperingen die dood en verderf zaaien.
Laat ze het uitzoeken onderling en verdedig hier je eigen grenzen, principes en rechtstaat.
Kijk alleen al naar die hele Irak-Oorlog, wat heeft dat geintje de belastingbetaler wel niet gekost: Resultaat: de Taliban is groter dan ooit en al die lokale stammen bevechten elkaar nog steeds dagelijks.
Splintergroep noemt ie dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag lekker een genotsdag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker koppenberg oprammen. Niks mis mee
Je hebt wel veel tussenuren of niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag lekker een genotsdag.
1-3-4-6-8. Hots.
redelijk veel ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt wel veel tussenuren of niet?
Je bent toch liever op vrijdag kwart over 1 klaar. Ik dan tenminstequote:Op vrijdag 5 september 2014 07:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
redelijk veel ja.
maandag 1, woensdag 4, vrijdag 3
ik ook hoor, dit is gewoon zwaar kut.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent toch liever op vrijdag kwart over 1 klaar. Ik dan tenminste
Waar?quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is GGMM weer vervelend, man man man.
Naar m'n werk? Half 7 ofzo. Vandaag met t treintje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut hoelaat spring jij op zo'n dag op de fiets.
Als z'n baas hem zegt koffie te halen mompelt hij stilletjes: " uh, oke"quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM vertelt ook vast iedere dag dezelfde grap aan mensen op zijn werk.
Zo'n figuur dat expres melk en suiker in andermans koffie doet terwijl dit persoon strikt zwarte koffie drinkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als z'n baas hem zegt koffie te halen mompelt hij stilletjes: " uh, oke"
Zijn grootste overwinning was die ene dag dat hij zout in t suikerpotje deed. Vanachter de kopieermachine zat hij te gniffelen bij ieder bakkie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n figuur dat expres melk en suiker in andermans koffie doet terwijl dit persoon strikt zwarte koffie drinkt.
Aan het einde van elke werkdag zette hij altijd stiekem de gemeenschappelijke klok in het kantoor even vooruit als zijn collega's wegkwijnden van verveling. Dan kon hij aan de baas vertellen dat het einde werkdag was.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn grootste overwinning was die ene dag dat hij zout in t suikerpotje deed. Vanachter de kopieermachine zat hij te gniffelen bij ieder bakkie.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezien de tijd is het nu een strak plan om de computer uit te zetten. Ik zie jullie op een later tijdstip.
Dag.
Ook bij het NFL topic ging hij er met gestrekt been in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is GGMM weer vervelend, man man man.
Heeft hij vakantie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook bij het NFL topic ging hij er met gestrekt been in.
Dat zou kunnen.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Of misschien probeerde hij de krant te halen:
KLB / Fok! in de krant.
Ik zou met mijn quotes ook wel in de krant willen.
En warmquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, hij is normaliter best wel groot.
Rawrquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik wat boute uitspraken doen.
Het zijn kanjerhoeren. Allemaal!
grapje xd lol
~ johannes_vermeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |