quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een leuk plaatje
Ik moet mensen gaan verbieden jouw UI te nemen?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en je mede blauwe neuzen hun werk deden had ik dat niet hoeven doen. Diefstal goffedomme.
Inderdaad een tof plaatje.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet mensen gaan verbieden jouw UI te nemen?Gekkerd.
Ik zie nu pas dat het jouw UI is en niet een algemeen plaatje. Dat verandert de zaak.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik dacht dat wij op weg waren om wellicht fok-vrienden te worden
Is nooit uitverkocht dus je kan ze zaterdag gewoon halenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
OKNou ja 102 euro voor 3 wedstrijden vind ik nog best te doen, dus hopelijk krijg ik die te pakken.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je je beseft dat je broer eigenlijk je vader is
Ik had dat met mijn moederquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je je beseft dat je broer eigenlijk je vader is
Chilsessie natuurlijk, jij nog plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen in dat lange weekend tyron?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoppa. Top 500 gehaald van het UTO subforum.
Jouw vader leerde je zeker dat meedoen belangrijker is dan winnen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat was de 4 maanden ban destijds meer dan waard.quote:
Mijn vader was licht fanatiek. En dan moet je dat licht wegdenken. En dat langs de lijn bij het voetbal. Waar je als nieuwe jongen het een stapje hogerop mag proberen. (Verkapte: kijk-mij-eens-op-niveau-gevoetbald-hebben)quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw vader leerde je zeker dat meedoen belangrijker is dan winnen?
fles jack trek ik open voor jequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Bocht. Drink gewoon een single malt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fles jack trek ik open voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |