Ah nice, hoeveel betaal je? Twijfel nog over de ruim 60 eu voor die van Feyenoord.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Passe partout. Ik heb alleen een 'normale' clubkaart dus ben zaterdag aan de beurt. Weet niet of er nog losse kaartjes verkocht gaan worden. Ligt er denk ik aan of er nog plekken over zijn.
Net opgezocht:quote:Op donderdag 4 september 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah nice, hoeveel betaal je? Twijfel nog over de ruim 60 eu voor die van Feyenoord.
Ah natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was erbij bij de afscheidswedstrijd van van Bommel
Hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Ik word keihard gedisst door Netflix. Zoveel uur kijk ik nou ook weer niet hoor
[ afbeelding ]
Walgelijk inderdaad. Nou dan ga ik weer op bed liggen met mijn enige vriend Netflixquote:Op donderdag 4 september 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lullig dit hoor.. beetje het erin wrijven bij LR
Geef me eerst nog een leuk youtube muziekje.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Nou dan ga ik weer op bed liggen met mijn enige vriend Netflix
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef me eerst nog een leuk youtube muziekje.
Ik begin met de 1e.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of je het leuk vindt alleen. Als je wat opzwepends nodig hebt niet in ieder geval.
Dan is dit iets beter wellicht
Kan je niet op andermans Life card kopen?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Passe partout. Ik heb alleen een 'normale' clubkaart dus ben zaterdag aan de beurt. Weet niet of er nog losse kaartjes verkocht gaan worden. Ligt er denk ik aan of er nog plekken over zijn.
Je kunt maar 2 kaartjes kopen toch? En ik wil er 2. Neem aan dat anderen zelf ook een kaartje willen kopen. Sowieso weet ik niemand met een life card.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan je niet op andermans Life card kopen?
Enige nummer op het album met enkel clean vocals. Fijn album wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi. Het doet me een beetje denken aan david bowie.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister m nog een keer LR en dat is echt een zeldzaamheid bij joetjoeplinkjes.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Italië v Nederland zal waarschijnlijk ook enorme aids worden.
Ik ga even huilen in een hoekje om het grote aidsgehalte van deze donderdag 4 september.
twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:59:04Comedian Joan Rivers dies aged 81, daughter says http://t.co/frJbSuNc6O reageer retweet
Wie?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
BREAKING!!!twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:59:04Comedian Joan Rivers dies aged 81, daughter says http://t.co/frJbSuNc6O reageer retweet
Ik ken 'm jaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Saind die oude profielfoto van mij op Facebook samen met Fresku waren wij allebei van de kaart
Dit kan ik verklaren doorquote:Op donderdag 4 september 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is toch tamelijk veel voor Bulgarije als je bedenkt dat POlen zo'n 30 miljoen inwoners meer heb
Ik zit geuze te drinken en een baapje te draaien #dulibiquote:Op donderdag 4 september 2014 22:03 schreef Dven het volgende:
Jongens, alleen thuis. Geen vrouw in velde of wegen te bekennen. Ik denk dat ik eerst ga fappen en dan voetbal ga kijken. Of tegelijkertijd. En daarna een sigaar roken in bed.
Niet slecht, niet slecht. Ik ga een Rochefort openen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit geuze te drinken en een baapje te draaien #dulibi
Ik heb nog Duvel Tripel Hop, denk dat ik er zo een pakquote:Op donderdag 4 september 2014 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet slecht, niet slecht. Ik ga een Rochefort openen.
Ja ben wel benieuwd naar de editie van dit jaar. Maar eens een keertje over laten komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb nog Duvel Tripel Hop, denk dat ik er zo een pak
ok ok okquote:Op donderdag 4 september 2014 22:09 schreef Dven het volgende:
Een FOK!ker studeert momenteel in Bulgarije. Hij vindt het erg mooi en beter dan verwacht.
Ik had natuurlijk niet anders verwachtEn dat terwijl hij in best een kutstad zit.
Rare smaak heb jij man.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor een 81-jarige best doenbaar
[ afbeelding ]
Ook wel weer waar. Maar dat is wel het andere uiterste hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen smaak maar liever dat dan dit
[ afbeelding ]
Bij voorkeur sowieso geen 81-jarige natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wel weer waar. Maar dat is wel het andere uiterste hoor
Nee dat is heel raarquote:Op donderdag 4 september 2014 22:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij voorkeur sowieso geen 81-jarige natuurlijk
Dat is wel heel apart inderdaad. Als ik dat statistiekje eerder had gezien had ik erop gewed.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fascinerende statistiek van je held.
[ afbeelding ]
Eet smakelijkquote:
Wat vis word je niet dik. Dom varken.quote:
Van vis kun je ook dik wordenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vis word je niet dik. Dom varken.
Ik eet het trouwens zonder appelmoes, dus dan zal jij het wel niet wegkrijgen.
Zouden er nog losse kaartje overblijven denk je? Ik ga zaterdag de passe partout kopen als ik er tussen kan komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik ook, misschien dat ik ook kaarten voor ajax psg ga halen, enkel en alleen voor Zlatan
Ik kan alles regelenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden er nog losse kaartje overblijven denk je? Ik ga zaterdag de passe partout kopen als ik er tussen kan komen.
Als Ajax op deze voet blijft presteren zullen er genoeg mensen hun kaarten van de hand willen doenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden er nog losse kaartje overblijven denk je? Ik ga zaterdag de passe partout kopen als ik er tussen kan komen.
Ik ga echt geen kaartje van MP of zo kopen hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ajax op deze voet blijft presteren zullen er genoeg mensen hun kaarten van de hand willen doen
Dat zal hem leren.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
heb uit wraak zijn playstation verkoop topic zitten verkutten
Als jij en je mede blauwe neuzen hun werk deden had ik dat niet hoeven doen. Diefstal goffedomme.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een leuk plaatje
Kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kun je dan een enkel kaartje kopen? Die komen toch pas na de passe partouts?
OKquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een leuk plaatje
Ik moet mensen gaan verbieden jouw UI te nemen?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en je mede blauwe neuzen hun werk deden had ik dat niet hoeven doen. Diefstal goffedomme.
Inderdaad een tof plaatje.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet mensen gaan verbieden jouw UI te nemen?Gekkerd.
Ik zie nu pas dat het jouw UI is en niet een algemeen plaatje. Dat verandert de zaak.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik dacht dat wij op weg waren om wellicht fok-vrienden te worden
Is nooit uitverkocht dus je kan ze zaterdag gewoon halenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
OKNou ja 102 euro voor 3 wedstrijden vind ik nog best te doen, dus hopelijk krijg ik die te pakken.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je je beseft dat je broer eigenlijk je vader is
Ik had dat met mijn moederquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je je beseft dat je broer eigenlijk je vader is
Chilsessie natuurlijk, jij nog plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen in dat lange weekend tyron?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoppa. Top 500 gehaald van het UTO subforum.
Jouw vader leerde je zeker dat meedoen belangrijker is dan winnen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat was de 4 maanden ban destijds meer dan waard.quote:
Mijn vader was licht fanatiek. En dan moet je dat licht wegdenken. En dat langs de lijn bij het voetbal. Waar je als nieuwe jongen het een stapje hogerop mag proberen. (Verkapte: kijk-mij-eens-op-niveau-gevoetbald-hebben)quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw vader leerde je zeker dat meedoen belangrijker is dan winnen?
fles jack trek ik open voor jequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Bocht. Drink gewoon een single malt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fles jack trek ik open voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |