Saind is het niet met je eens. Die is van mening dat bier altijd kan en mag en moet.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat ze dat in de middeleeuwen gewoon op t dorpsplein zonder verdoving deden![]()
Gelukkig mocht je daarna wel sociaal geaccepteerd aan het bier om 10 uur sochtends omdat water niet te drinken was.
gewoon stoer doen tegen zon deurwippert.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ze hun verstandskiezen kwijt moeten laat je ze gewoon in 1 of ander hatelijk bulgarije shirt over de boulevard in sunny beach lopen dven.
Dan zou ik ook een illegale orgaanhandel kunnen starten. Even dubieuze chirurg zoeken.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ze hun verstandskiezen kwijt moeten laat je ze gewoon in 1 of ander hatelijk bulgarije shirt over de boulevard in sunny beach lopen dven.
http://www.nu.nl/economie(...)rkelijk-vliegen.htmlquote:Air Miles-spaarder kan weer daadwerkelijk vliegen
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)rkelijk-vliegen.html
Jippie! Nu wer die kansloze verval datum wijzigen.
Lutjebroekquote:Op donderdag 4 september 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?
Bulgarijequote:Op donderdag 4 september 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?
Hoe gaat hetquote:
Ik houd mijzelf aanbevolen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
mwa. Dan geef ik mn pas op vakantie weg aan een straatkind.
Net mijn shirtje gehaald met Zimling achter op dus goedquote:Op donderdag 4 september 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima. Al kijk ik op tegen het aankomende seizoen met kazim kazim als enige spits.
En bij jou
Dit bericht doet mij deugd.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Ik heb een pakketje van hem ontvangen en ik wil zeggen dat ik hem bij deze heb vergeven. Jessica zou dat zo gewild hebben.
Ik heb nog wel wat emotionele schade, maar alleen de tijd kan die wonden helen, wat betreft materiële schade heeft hij zich zeer sociaal getoond.
Ja, er zaten tijgernootjes in het pakket.
Zes zakjes maar liefst.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Ik heb een pakketje van hem ontvangen en ik wil zeggen dat ik hem bij deze heb vergeven. Jessica zou dat zo gewild hebben.
Ik heb nog wel wat emotionele schade, maar alleen de tijd kan die wonden helen, wat betreft materiële schade heeft hij zich zeer sociaal getoond.
Zes zakjes maar liefst.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Zes zakjes maar liefst.
Ook heb ik een DVD van Sin City deel 1 ontvangen dus ik kom vanavond wel aan mijn trekken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit bericht doet mij deugd.
Welkom terug in de groep, Rene.
Ik heb trouwens een verschrikkelijke morgen achter de rug, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net mijn shirtje gehaald met Zimling achter op dus goed
PICS van het pakketje.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook heb ik DVD van Sin City deel 1 ontvangen dus ik kom vanavond wel aan mijn trekken.
Je hebt Zimling gezien?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een verschrikkelijke morgen achter de rug, maar dat is weer een ander verhaal.
Nee. Dit is het verhaal van mijn verschrikkelijke morgenquote:
Wat nu weer teringjoch en kijk uit of ik sla je helemaal de kanker in.quote:
Stijn moet je gewoon klappen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Dit is het verhaal van mijn verschrikkelijke morgen
Lief dagboek.
Het was een verschrikkelijke morgen. Het begon er mee toen de wekker ging om 06:10 en het nog donker was buitenIk had echter een date staan met mijn racefiets dus ik liet me niet uit het veld slaan en zette mijn beide benen stevig naast het bed. Naar beneden om een ontbijtje te maken.
Ik pak de pot met pindakaas, helemaal plakkerigEr stond een pot honing naast, dus ik denk nog ach, wat extra suikers, niks mis mee. Veeg al het plaksel aan mn vinger, steek m in mn mond, was het afwasmiddel van een lekkende fles
![]()
GODVERTYFUS
Enfin, ik spoel mn mond, eet mn bammetjes, pak mn fiets, doe alle deuren in, loop door de poort, wil opstappen. LEKKE BAND. GODVERDEGODVER
Ik terug om mn band te wisselen, weer een kwartier kwijt. Op de fiets, 10 km later weer een lekke band.![]()
![]()
Toen nog al die kutscholieren in Leiden maar nu ben ik er gelukkig.
[..]
Wat nu weer teringjoch en kijk uit of ik sla je helemaal de kanker in.
Hij heeft weer een eindeloos vervelende fase.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn moet je gewoon klappen ja
Jij ookquote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft weer een eindeloos vervelende fase.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
Die Drenthe wist dus niet dat Loovens de aanvoerder is van zijn nieuwe club.
quote:
quote:Royston Drenthe viel bijna van verbazing van zijn stoel toen hij Glenn Loovens opeens voorbij zag lopen bij zijn nieuwe club Sheffield Wednesday. De oud-Feyenoorder wist niet dat zijn landgenoot bij de Engelse ploeg speelde, laat staan dat hij daar aanvoerder is.
"Om eerlijk te zijn zag ik pas dat hij hier speelde toen ik hem voorbij zag lopen", zegt Drenthe donderdag op de website van zijn nieuwe club. "Ik vond het echt heel leuk om hem te zien. Hij zal als een grote broer voor mij zijn."
Drenthe en Loovens zijn bekenden van elkaar uit Rotterdam. Beiden spelers kwamen in het verleden uit in Rotterdam. "Wij weten hoe het is om uit Rotterdam te komen en dat is heel speciaal. En of hij nu wil of niet, hij zal mijn grote broer zijn."
Wees blij dat de albanus fase voorbij isquote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft weer een eindeloos vervelende fase.
Ik ga niet te vroeg juichen. Ik verwacht een terugkeer van Albanus.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wees blij dat de albanus fase voorbij is
Bovendien weet ik nu ook zijn adres, dus ik denk dat ik binnenkort eens op de stoep bij hem staquote:
Ik vind het erg netjes dat Rene zich zo op heeft gesteld. Siert de beste man. Ik ga zo een spreekwoordelijke veer bij hem naar binnenschuiven.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien weet ik nu ook zijn adres, dus ik denk dat ik binnenkort eens op de stoep bij hem sta
(ps. voor GGMM: dit is nou een bluf)
Ik heb zn adres ook voor je.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien weet ik nu ook zijn adres, dus ik denk dat ik binnenkort eens op de stoep bij hem sta
(ps. voor GGMM: dit is nou een bluf)
Dat kunnen we een keer samen bij hem op bezoek gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb zn adres ook voor je.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet te vroeg juichen. Ik verwacht een terugkeer van Albanus.
Ik een paar bidons met melk.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kunnen we een keer samen bij hem op bezoek gaan.
Neem ik wel een zakje tijgernootjes mee.
Ik moet trouwens iets bekennen Johannes.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kunnen we een keer samen bij hem op bezoek gaan.
Neem ik wel een zakje tijgernootjes mee.
Eerst sossa bestellen om wakker te worden.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:57 schreef Saind het volgende:
De bar gaat over 3 minuten open. Ik heb best wel dorst maar ben pas 2 uur wakker.
Dilemma's
Jessica zit maar in een derde van de film ofzo, dus als jij net het hele stuk met haar gezien hebt heb je in elk geval het belangrijkste mee gekregen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet trouwens iets bekennen Johannes.
Ik heb sin city nog nooit gezienPas geleden was hij op tv en toen heb ik een stuk gekeken. Ik moet zeggen dat ik hiervan geweldig heb genoten, vooral door het optreden van ene J. Alba, maar toen MOTD begon heb ik toch gezapt
Ik heb gekeken tot er een man met een lelijk pokdalig gezicht een priester ging dood maken in een bewaakt kasteel.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica zit maar in een derde van de film ofzo, dus als jij net het hele stuk met haar gezien hebt heb je in elk geval het belangrijkste mee gekregen.
Van deel 1 bedoel je?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Het deel met Jessica is het laatste deel dus dat heb je dan gemist.
Hallo Rene.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Nee hoor, ze was aan het dansen op een bar in een stoere mannen cafe.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Bedankt Dven.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Rene.
Ik vind het erg tof wat je hebt gedaan. Een karaktervolle zet.
Mijn complimenten.
Groetjes,
Dven
Ja, maar ze heeft ook een eigen verhaallijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor, ze was aan het dansen op een bar in een stoere mannen cafe.
Jammer dat je gelijk begint te schelden.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Dven.
Hopelijk blijf je me wel gewoon regelmatig afkraken, ik weet dat ik dit wel bij jou zou blijven doen en ik zou het vervelend vinden als onze relatie hierdoor verandert.
Groetjes,
GGMM
[..]
Ja, maar ze heeft ook een eigen verhaallijn.
Dombo.
Heb je Sin City 2 inmiddels al gezien?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Dven.
Hopelijk blijf je me wel gewoon regelmatig afkraken, ik weet dat ik dit wel bij jou zou blijven doen en ik zou het vervelend vinden als onze relatie hierdoor verandert.
Groetjes,
GGMM
[..]
Ja, maar ze heeft ook een eigen verhaallijn.
Dombo.
Nou ja, niet gelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk begint te schelden.
Geen zorgen, binnen een half uur heb je toch weer iets gedaan of gezegd waarmee je bovenstaande bazenactie verziekt.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Dven.
Groetjes,
GGMM
http://hackertyper.com/quote:Op donderdag 4 september 2014 16:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ff geen inspiratie: ik moet een artikeltje schrijven over IT projecten. Kijk al 40-45 minuten naar een leeg word document....
Niet nerd IT, maar consultancy IT. Slap geouwehoer zeg maar.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
http://hackertyper.com/
Even typen, kopieren, plakken. Klaar.
Quote dit topic en vervang sommige worden door IT-termenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet nerd IT, maar consultancy IT. Slap geouwehoer zeg maar.
Het gaat in een wereldwijd uitgegeven blad worden gepubliceerd. Wacht nog liever even op inspiratie...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Quote dit topic en vervang sommige worden door IT-termen
welk?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat in een wereldwijd uitgegeven blad worden gepubliceerd. Wacht nog liever even op inspiratie...
IT in japan door Donraja in samenwerking met knut de ijsbeer.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat in een wereldwijd uitgegeven blad worden gepubliceerd. Wacht nog liever even op inspiratie...
Don et al.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IT in japan door Donraja in samenwerking met knut de ijsbeer.
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kunnen we een keer samen bij Unit 4 IT 2 B op bezoek gaan.
Neem ik wel een zakje UTP-connectors mee.
Voilaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik een paar dozen met koffiebekertjes.
Is een speciale uitgave van Computerworld of IT world. Ik weet het niet precies, en heb eigenlijk al spijt dat ik ja heb gezegd.quote:
Altijd goed om gepubliceerd te worden tochquote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een speciale uitgave van Computerworld of IT world. Ik weet het niet precies, en heb eigenlijk al spijt dat ik ja heb gezegd.
Ja. Maar ik lees die crap zelf eigenlijk nooit. Kan me niet voorstellen dat anderen dat wel doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd goed om gepubliceerd te worden toch
Nou nee je gaat het niet casual doorspitten tijdens het schijten maar die artikelen worden wel gelezenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja. Maar ik lees die crap zelf eigenlijk nooit. Kan me niet voorstellen dat anderen dat wel doen.
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, moet jij binnenkort een opstel schrijven voor school?
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb net meegelezen, maar nee. De tweede lesdag is net voorbij.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou kunnen. De grote hoeveelheden advertenties schrikken mij meestal af.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou nee je gaat het niet casual doorspitten tijdens het schijten maar die artikelen worden wel gelezen
Oh jammer...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net meegelezen, maar nee. De tweede lesdag is net voorbij.
Ik lees wielerblaadjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
Ik houd het bij zulke blaadjes wel bij de Quest e.d.
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
955 euro aan toeslagen pm![]()
Gratis geld lalalala
Ik moest laatst een artikel opzoeken in een hardcopy in de UB hier omdat het niet gedigitaliseerd was. Wat een rampquote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds ik een smartphone heb, lees ik bijna geen enkel hardcopy bladen meer...
We geven gewoon alles weg aan mensen die anders dood zouden gaan. Waarom niet joh. Schijt aan darwin.quote:
Ik vind het toch fijn om nog iets vast te houden. Zelfde met boeken. Lezen op een scherm vind ik kut.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds ik een smartphone heb, lees ik bijna geen enkel hardcopy bladen meer...
Moet je maar eens in london kijkenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We geven gewoon alles weg aan mensen die anders dood zouden gaan. Waarom niet joh. Schijt aan darwin.
Ja als je dingen gewoon casual leest wel maar als je artikelen echt moet gebruiken is het kut.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch fijn om nog iets vast te houden. Zelfde met boeken. Lezen op een scherm vind ik kut.
ALLE PAUPERS NAAR LIMBURGquote:Op donderdag 4 september 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je maar eens in london kijken
paar k huursubsidie per maand aan paupers
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ALLE PAUPERS NAAR LIMBURG
Jawel hoor. Prima filtersysteem hier aangelegd.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Saind het volgende:
haha Dven kan geen kraanwater drinken
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ging daarstraks naar graf van m´n tante gewoon 30 minuten moeten zoeken. Gvd gvd.
Ach alles is relatief.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ging daarstraks naar graf van m´n tante gewoon 30 minuten moeten zoeken. Gvd gvd.
Mijn overgrootmoeder is over een maand of drie 103quote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
had wel graf van iemand van 104 gezien
Yvonne toch ook?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder is over een maand of drie 103Gewoon eerste wereldoorlog meegemaakt
quote:
Van niemand.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
Van wie is napoleon eigenlijk een kloon?
Jij bent een kloon van Nap.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
hoezo is dat genotquote:Op donderdag 4 september 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
Vriendin is tot en met zondag aan de kust
GENOTGENOTGENOTGENOTGENOT
Denken dat nap4 een kloon isquote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
coolquote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van niemand.
Eentje van het oude bestand.
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat hij van andere walletjes wil eten
Voetbal kijken zonder gezeikquote:Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad
+ genadeloos zat worden zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik haar geslagen heb
+ andere vrouwen scoren
+ flirten
+ geen onboeiend geouwehoer aanhoren
- zelf was doen
- zelf koken
stoer zegquote:Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad
+ genadeloos zat worden zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik haar geslagen heb
+ andere vrouwen scoren
+ flirten
- zelf was doen
- zelf koken
Na punt 1 vervallen jouw punt 2, 3 en 4:quote:Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad
+ andere vrouwen scoren
+ flirten
- zelf was doen
- zelf koken
Is waar.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet wassen
niet koken
opgelost
Ze kijkt zelf graag mee voetbal.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal kijken zonder gezeik
Ik vind het jammer dat jij het altijd op die wijze bekijkt. Alsof ik hier nog status hoog te houden heb ofzo.quote:
Je bent zelf een kloon.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
Ehm. Oke.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na punt 1 vervallen jouw punt 2, 3 en 4:
1. Genadeloos zat worden zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik haar geslagen heb
2. Uitgelachen worden door andere vrouwen
3. Flirten met lelijke gedrochten
4. Tegen jezelf lopen ouwehoeren
- zelf was doen
- zelf koken
Hier heb ik niet van terug.quote:
Ok.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ehm. Oke.
Gelukkig sta ik er redelijk goed op bij de dames. Dit is tijdens het stappen dan ook vaak een probleem aangezien het vaak resulteert in een ruzie tussen mij en mijn vriendin.
net broodje zalm met verse jus gehad in restaurantquote:
Matig antwoord.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij het altijd op die wijze bekijkt. Alsof ik hier nog status hoog te houden heb ofzo.
Wij gaan bbq-en met het huis, waarvan akte.quote:
Als zij wil dan mag zij dat gerust doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Matig antwoord.
Hosselt zij daar ook andere gasten?
Dat je het maar weet donniequote:
Ik pik al hun roofbuit in swaquote:
Okay.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Als zij wil dan mag zij dat gerust doen.
Soms een gekidnapped blank meisjequote:Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi man
kentekentjes vervangen mooie waggi
Dat laatste is hier niet vaak een probleem. Dat eerste wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 vrouw is genoeg, zo lang ze maar rijk en niet lelijk is.
geen ideequote:Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef Dven het volgende:
Hoeveel zigeuners heb je in Polen he Inso
Je hoeft ze toch niet persoonlijk te tellen om te weten hoeveel er zijn?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
die zitten allemaal daar in het zuid oosten
daar kom ik nooit
In het zuidoosten heb je hier ook de Roma zitten. Net als in het noordoosten en uiterste noordwesten.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
die zitten allemaal daar in het zuid oosten
daar kom ik nooit
15-20k schatting volgens googlequote:Op donderdag 4 september 2014 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet persoonlijk te tellen om te weten hoeveel er zijn?
Dank, namens Dven.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
15-20k schatting volgens google
Valt wel mee.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
15-20k schatting volgens google
Hier niet zo veel. 175.000 mensen in de stad. Denk ongeveer 5 negers.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn 10.000 Polen van Afro-Afrikaanse afkomst.
In deze statistieken, recent van update voorzien, zitten Polen en Bulgarije beide rond de 200 doden op jaarlijkse basis.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
en dan toch zoveel doden
Gewoon zwart.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
of zwart afrikaans hoe je dat noemt
Dat is toch tamelijk veel voor Bulgarije als je bedenkt dat POlen zo'n 30 miljoen inwoners meer hebquote:Op donderdag 4 september 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
In deze statistieken, recent van update voorzien, zitten Polen en Bulgarije beide rond de 200 doden op jaarlijkse basis.
twitter:Royovitz twitterde op donderdag 04-09-2014 om 17:42:34Logica volgens OpsteltenA > 0 en B - A = B reageer retweet
Ik vind Opstelten eng.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Royovitz twitterde op donderdag 04-09-2014 om 17:42:34Logica volgens OpsteltenA > 0 en B - A = B reageer retweet
Heel natuurlijk inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zitten ze er gemakkelijk en oprecht bij
Kwam 'm gisteren tegen in de stad, fucking dronkenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef RensAjacied het volgende:
zelfs als ik onzin verzin
Zin voor zin kom ik hard en toon ik ont-wikkeling
Kom ik begin, ding, ding kom niet erin
Punch op je kin, rap alsof ik stond in de ring
Fresku
Serieus?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam 'm gisteren tegen in de stad, fucking dronken
Heb Jong Oranje opgezet, word ik ook niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn TV uitgezet. Zoveel aids kon ik bij DWDD niet verdragen.
Plaats hier berichten uit medelijden.
Italië v Nederland zal waarschijnlijk ook enorme aids worden.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb Jong Oranje opgezet, word ik ook niet echt vrolijk van.
Ik heb het uitgezeten. Al waren zelfs de 'leuke' filmpjes verschrikkelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn TV uitgezet. Zoveel aids kon ik bij DWDD niet verdragen.
Plaats hier berichten uit medelijden.
Welke wedstrijden ga je?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga zaterdag vroeg op, wil CL kaartjes kopen en dat kan vanaf 9 uurWil niet teveel betalen natuurlijk.
Einde bericht.
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga zaterdag vroeg op, wil CL kaartjes kopen en dat kan vanaf 9 uurWil niet teveel betalen natuurlijk.
Einde bericht.
Dromen magquote:Op donderdag 4 september 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke wedstrijden ga je?
Hoop ook ooit nog eens naar Feyenoord - Real oid te kunnen.
Passe partout. Ik heb alleen een 'normale' clubkaart dus ben zaterdag aan de beurt. Weet niet of er nog losse kaartjes verkocht gaan worden. Ligt er denk ik aan of er nog plekken over zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke wedstrijden ga je?
Hoop ook ooit nog eens naar Feyenoord - Real oid te kunnen.
Heb ik wel Zlatan gezien als het goed isquote:Op donderdag 4 september 2014 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]live kijken hoe je met 4-0 verliest
Ik heb Zlatan live gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik wel Zlatan gezien als het goed is
Ah nice, hoeveel betaal je? Twijfel nog over de ruim 60 eu voor die van Feyenoord.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Passe partout. Ik heb alleen een 'normale' clubkaart dus ben zaterdag aan de beurt. Weet niet of er nog losse kaartjes verkocht gaan worden. Ligt er denk ik aan of er nog plekken over zijn.
Net opgezocht:quote:Op donderdag 4 september 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah nice, hoeveel betaal je? Twijfel nog over de ruim 60 eu voor die van Feyenoord.
Ah natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was erbij bij de afscheidswedstrijd van van Bommel
Hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Ik word keihard gedisst door Netflix. Zoveel uur kijk ik nou ook weer niet hoor
[ afbeelding ]
Walgelijk inderdaad. Nou dan ga ik weer op bed liggen met mijn enige vriend Netflixquote:Op donderdag 4 september 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lullig dit hoor.. beetje het erin wrijven bij LR
Geef me eerst nog een leuk youtube muziekje.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Nou dan ga ik weer op bed liggen met mijn enige vriend Netflix
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef me eerst nog een leuk youtube muziekje.
Ik begin met de 1e.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of je het leuk vindt alleen. Als je wat opzwepends nodig hebt niet in ieder geval.
Dan is dit iets beter wellicht
Kan je niet op andermans Life card kopen?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Passe partout. Ik heb alleen een 'normale' clubkaart dus ben zaterdag aan de beurt. Weet niet of er nog losse kaartjes verkocht gaan worden. Ligt er denk ik aan of er nog plekken over zijn.
Je kunt maar 2 kaartjes kopen toch? En ik wil er 2. Neem aan dat anderen zelf ook een kaartje willen kopen. Sowieso weet ik niemand met een life card.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan je niet op andermans Life card kopen?
Enige nummer op het album met enkel clean vocals. Fijn album wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi. Het doet me een beetje denken aan david bowie.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik luister m nog een keer LR en dat is echt een zeldzaamheid bij joetjoeplinkjes.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Italië v Nederland zal waarschijnlijk ook enorme aids worden.
Ik ga even huilen in een hoekje om het grote aidsgehalte van deze donderdag 4 september.
twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:59:04Comedian Joan Rivers dies aged 81, daughter says http://t.co/frJbSuNc6O reageer retweet
Wie?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
BREAKING!!!twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:59:04Comedian Joan Rivers dies aged 81, daughter says http://t.co/frJbSuNc6O reageer retweet
Ik ken 'm jaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Saind die oude profielfoto van mij op Facebook samen met Fresku waren wij allebei van de kaart
Dit kan ik verklaren doorquote:Op donderdag 4 september 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is toch tamelijk veel voor Bulgarije als je bedenkt dat POlen zo'n 30 miljoen inwoners meer heb
Ik zit geuze te drinken en een baapje te draaien #dulibiquote:Op donderdag 4 september 2014 22:03 schreef Dven het volgende:
Jongens, alleen thuis. Geen vrouw in velde of wegen te bekennen. Ik denk dat ik eerst ga fappen en dan voetbal ga kijken. Of tegelijkertijd. En daarna een sigaar roken in bed.
Niet slecht, niet slecht. Ik ga een Rochefort openen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit geuze te drinken en een baapje te draaien #dulibi
Ik heb nog Duvel Tripel Hop, denk dat ik er zo een pakquote:Op donderdag 4 september 2014 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet slecht, niet slecht. Ik ga een Rochefort openen.
Ja ben wel benieuwd naar de editie van dit jaar. Maar eens een keertje over laten komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb nog Duvel Tripel Hop, denk dat ik er zo een pak
ok ok okquote:Op donderdag 4 september 2014 22:09 schreef Dven het volgende:
Een FOK!ker studeert momenteel in Bulgarije. Hij vindt het erg mooi en beter dan verwacht.
Ik had natuurlijk niet anders verwachtEn dat terwijl hij in best een kutstad zit.
Rare smaak heb jij man.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor een 81-jarige best doenbaar
[ afbeelding ]
Ook wel weer waar. Maar dat is wel het andere uiterste hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen smaak maar liever dat dan dit
[ afbeelding ]
Bij voorkeur sowieso geen 81-jarige natuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wel weer waar. Maar dat is wel het andere uiterste hoor
Nee dat is heel raarquote:Op donderdag 4 september 2014 22:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij voorkeur sowieso geen 81-jarige natuurlijk
Dat is wel heel apart inderdaad. Als ik dat statistiekje eerder had gezien had ik erop gewed.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fascinerende statistiek van je held.
[ afbeelding ]
Eet smakelijkquote:
Wat vis word je niet dik. Dom varken.quote:
Van vis kun je ook dik wordenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vis word je niet dik. Dom varken.
Ik eet het trouwens zonder appelmoes, dus dan zal jij het wel niet wegkrijgen.
Zouden er nog losse kaartje overblijven denk je? Ik ga zaterdag de passe partout kopen als ik er tussen kan komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik ook, misschien dat ik ook kaarten voor ajax psg ga halen, enkel en alleen voor Zlatan
Ik kan alles regelenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden er nog losse kaartje overblijven denk je? Ik ga zaterdag de passe partout kopen als ik er tussen kan komen.
Als Ajax op deze voet blijft presteren zullen er genoeg mensen hun kaarten van de hand willen doenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden er nog losse kaartje overblijven denk je? Ik ga zaterdag de passe partout kopen als ik er tussen kan komen.
Ik ga echt geen kaartje van MP of zo kopen hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ajax op deze voet blijft presteren zullen er genoeg mensen hun kaarten van de hand willen doen
Dat zal hem leren.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
heb uit wraak zijn playstation verkoop topic zitten verkutten
Als jij en je mede blauwe neuzen hun werk deden had ik dat niet hoeven doen. Diefstal goffedomme.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een leuk plaatje
Kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kun je dan een enkel kaartje kopen? Die komen toch pas na de passe partouts?
OKquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een leuk plaatje
Ik moet mensen gaan verbieden jouw UI te nemen?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en je mede blauwe neuzen hun werk deden had ik dat niet hoeven doen. Diefstal goffedomme.
Inderdaad een tof plaatje.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet mensen gaan verbieden jouw UI te nemen?Gekkerd.
Ik zie nu pas dat het jouw UI is en niet een algemeen plaatje. Dat verandert de zaak.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik dacht dat wij op weg waren om wellicht fok-vrienden te worden
Is nooit uitverkocht dus je kan ze zaterdag gewoon halenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
OKNou ja 102 euro voor 3 wedstrijden vind ik nog best te doen, dus hopelijk krijg ik die te pakken.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je je beseft dat je broer eigenlijk je vader is
Ik had dat met mijn moederquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je je beseft dat je broer eigenlijk je vader is
Chilsessie natuurlijk, jij nog plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen in dat lange weekend tyron?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoppa. Top 500 gehaald van het UTO subforum.
Jouw vader leerde je zeker dat meedoen belangrijker is dan winnen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat was de 4 maanden ban destijds meer dan waard.quote:
Mijn vader was licht fanatiek. En dan moet je dat licht wegdenken. En dat langs de lijn bij het voetbal. Waar je als nieuwe jongen het een stapje hogerop mag proberen. (Verkapte: kijk-mij-eens-op-niveau-gevoetbald-hebben)quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw vader leerde je zeker dat meedoen belangrijker is dan winnen?
fles jack trek ik open voor jequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Bocht. Drink gewoon een single malt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fles jack trek ik open voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |