Ik een paar bidons met melk.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kunnen we een keer samen bij hem op bezoek gaan.
Neem ik wel een zakje tijgernootjes mee.
Ik moet trouwens iets bekennen Johannes.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kunnen we een keer samen bij hem op bezoek gaan.
Neem ik wel een zakje tijgernootjes mee.
Eerst sossa bestellen om wakker te worden.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:57 schreef Saind het volgende:
De bar gaat over 3 minuten open. Ik heb best wel dorst maar ben pas 2 uur wakker.
Dilemma's
Jessica zit maar in een derde van de film ofzo, dus als jij net het hele stuk met haar gezien hebt heb je in elk geval het belangrijkste mee gekregen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet trouwens iets bekennen Johannes.
Ik heb sin city nog nooit gezienPas geleden was hij op tv en toen heb ik een stuk gekeken. Ik moet zeggen dat ik hiervan geweldig heb genoten, vooral door het optreden van ene J. Alba, maar toen MOTD begon heb ik toch gezapt
Ik heb gekeken tot er een man met een lelijk pokdalig gezicht een priester ging dood maken in een bewaakt kasteel.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica zit maar in een derde van de film ofzo, dus als jij net het hele stuk met haar gezien hebt heb je in elk geval het belangrijkste mee gekregen.
Van deel 1 bedoel je?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Het deel met Jessica is het laatste deel dus dat heb je dan gemist.
Hallo Rene.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Nee hoor, ze was aan het dansen op een bar in een stoere mannen cafe.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef GGMM het volgende:
Bedankt Dven.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Rene.
Ik vind het erg tof wat je hebt gedaan. Een karaktervolle zet.
Mijn complimenten.
Groetjes,
Dven
Ja, maar ze heeft ook een eigen verhaallijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor, ze was aan het dansen op een bar in een stoere mannen cafe.
Jammer dat je gelijk begint te schelden.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Dven.
Hopelijk blijf je me wel gewoon regelmatig afkraken, ik weet dat ik dit wel bij jou zou blijven doen en ik zou het vervelend vinden als onze relatie hierdoor verandert.
Groetjes,
GGMM
[..]
Ja, maar ze heeft ook een eigen verhaallijn.
Dombo.
Heb je Sin City 2 inmiddels al gezien?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Dven.
Hopelijk blijf je me wel gewoon regelmatig afkraken, ik weet dat ik dit wel bij jou zou blijven doen en ik zou het vervelend vinden als onze relatie hierdoor verandert.
Groetjes,
GGMM
[..]
Ja, maar ze heeft ook een eigen verhaallijn.
Dombo.
Nou ja, niet gelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk begint te schelden.
Geen zorgen, binnen een half uur heb je toch weer iets gedaan of gezegd waarmee je bovenstaande bazenactie verziekt.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Dven.
Groetjes,
GGMM
http://hackertyper.com/quote:Op donderdag 4 september 2014 16:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ff geen inspiratie: ik moet een artikeltje schrijven over IT projecten. Kijk al 40-45 minuten naar een leeg word document....
Niet nerd IT, maar consultancy IT. Slap geouwehoer zeg maar.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
http://hackertyper.com/
Even typen, kopieren, plakken. Klaar.
Quote dit topic en vervang sommige worden door IT-termenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet nerd IT, maar consultancy IT. Slap geouwehoer zeg maar.
Het gaat in een wereldwijd uitgegeven blad worden gepubliceerd. Wacht nog liever even op inspiratie...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Quote dit topic en vervang sommige worden door IT-termen
welk?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat in een wereldwijd uitgegeven blad worden gepubliceerd. Wacht nog liever even op inspiratie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |