Saind is het niet met je eens. Die is van mening dat bier altijd kan en mag en moet.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat ze dat in de middeleeuwen gewoon op t dorpsplein zonder verdoving deden![]()
Gelukkig mocht je daarna wel sociaal geaccepteerd aan het bier om 10 uur sochtends omdat water niet te drinken was.
gewoon stoer doen tegen zon deurwippert.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ze hun verstandskiezen kwijt moeten laat je ze gewoon in 1 of ander hatelijk bulgarije shirt over de boulevard in sunny beach lopen dven.
Dan zou ik ook een illegale orgaanhandel kunnen starten. Even dubieuze chirurg zoeken.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ze hun verstandskiezen kwijt moeten laat je ze gewoon in 1 of ander hatelijk bulgarije shirt over de boulevard in sunny beach lopen dven.
http://www.nu.nl/economie(...)rkelijk-vliegen.htmlquote:Air Miles-spaarder kan weer daadwerkelijk vliegen
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)rkelijk-vliegen.html
Jippie! Nu wer die kansloze verval datum wijzigen.
Lutjebroekquote:Op donderdag 4 september 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?
Bulgarijequote:Op donderdag 4 september 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?
Hoe gaat hetquote:
Ik houd mijzelf aanbevolen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
mwa. Dan geef ik mn pas op vakantie weg aan een straatkind.
Net mijn shirtje gehaald met Zimling achter op dus goedquote:Op donderdag 4 september 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima. Al kijk ik op tegen het aankomende seizoen met kazim kazim als enige spits.
En bij jou
Dit bericht doet mij deugd.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Ik heb een pakketje van hem ontvangen en ik wil zeggen dat ik hem bij deze heb vergeven. Jessica zou dat zo gewild hebben.
Ik heb nog wel wat emotionele schade, maar alleen de tijd kan die wonden helen, wat betreft materiële schade heeft hij zich zeer sociaal getoond.
Ja, er zaten tijgernootjes in het pakket.
Zes zakjes maar liefst.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Ik heb een pakketje van hem ontvangen en ik wil zeggen dat ik hem bij deze heb vergeven. Jessica zou dat zo gewild hebben.
Ik heb nog wel wat emotionele schade, maar alleen de tijd kan die wonden helen, wat betreft materiële schade heeft hij zich zeer sociaal getoond.
Zes zakjes maar liefst.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Zes zakjes maar liefst.
Ook heb ik een DVD van Sin City deel 1 ontvangen dus ik kom vanavond wel aan mijn trekken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit bericht doet mij deugd.
Welkom terug in de groep, Rene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |