Saind is het niet met je eens. Die is van mening dat bier altijd kan en mag en moet.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat ze dat in de middeleeuwen gewoon op t dorpsplein zonder verdoving deden![]()
Gelukkig mocht je daarna wel sociaal geaccepteerd aan het bier om 10 uur sochtends omdat water niet te drinken was.
gewoon stoer doen tegen zon deurwippert.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ze hun verstandskiezen kwijt moeten laat je ze gewoon in 1 of ander hatelijk bulgarije shirt over de boulevard in sunny beach lopen dven.
Dan zou ik ook een illegale orgaanhandel kunnen starten. Even dubieuze chirurg zoeken.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ze hun verstandskiezen kwijt moeten laat je ze gewoon in 1 of ander hatelijk bulgarije shirt over de boulevard in sunny beach lopen dven.
http://www.nu.nl/economie(...)rkelijk-vliegen.htmlquote:Air Miles-spaarder kan weer daadwerkelijk vliegen
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)rkelijk-vliegen.html
Jippie! Nu wer die kansloze verval datum wijzigen.
Lutjebroekquote:Op donderdag 4 september 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?
Bulgarijequote:Op donderdag 4 september 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 300 airmiles. Hoe ver kom ik hiermee?
Hoe gaat hetquote:
Ik houd mijzelf aanbevolen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
mwa. Dan geef ik mn pas op vakantie weg aan een straatkind.
Net mijn shirtje gehaald met Zimling achter op dus goedquote:Op donderdag 4 september 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima. Al kijk ik op tegen het aankomende seizoen met kazim kazim als enige spits.
En bij jou
Dit bericht doet mij deugd.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Ik heb een pakketje van hem ontvangen en ik wil zeggen dat ik hem bij deze heb vergeven. Jessica zou dat zo gewild hebben.
Ik heb nog wel wat emotionele schade, maar alleen de tijd kan die wonden helen, wat betreft materiële schade heeft hij zich zeer sociaal getoond.
Ja, er zaten tijgernootjes in het pakket.
Zes zakjes maar liefst.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Ik heb een pakketje van hem ontvangen en ik wil zeggen dat ik hem bij deze heb vergeven. Jessica zou dat zo gewild hebben.
Ik heb nog wel wat emotionele schade, maar alleen de tijd kan die wonden helen, wat betreft materiële schade heeft hij zich zeer sociaal getoond.
Zes zakjes maar liefst.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is GGMM?
Zes zakjes maar liefst.
Ook heb ik een DVD van Sin City deel 1 ontvangen dus ik kom vanavond wel aan mijn trekken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit bericht doet mij deugd.
Welkom terug in de groep, Rene.
Ik heb trouwens een verschrikkelijke morgen achter de rug, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net mijn shirtje gehaald met Zimling achter op dus goed
PICS van het pakketje.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook heb ik DVD van Sin City deel 1 ontvangen dus ik kom vanavond wel aan mijn trekken.
Je hebt Zimling gezien?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een verschrikkelijke morgen achter de rug, maar dat is weer een ander verhaal.
Nee. Dit is het verhaal van mijn verschrikkelijke morgenquote:
Wat nu weer teringjoch en kijk uit of ik sla je helemaal de kanker in.quote:
Stijn moet je gewoon klappen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Dit is het verhaal van mijn verschrikkelijke morgen
Lief dagboek.
Het was een verschrikkelijke morgen. Het begon er mee toen de wekker ging om 06:10 en het nog donker was buitenIk had echter een date staan met mijn racefiets dus ik liet me niet uit het veld slaan en zette mijn beide benen stevig naast het bed. Naar beneden om een ontbijtje te maken.
Ik pak de pot met pindakaas, helemaal plakkerigEr stond een pot honing naast, dus ik denk nog ach, wat extra suikers, niks mis mee. Veeg al het plaksel aan mn vinger, steek m in mn mond, was het afwasmiddel van een lekkende fles
![]()
GODVERTYFUS
Enfin, ik spoel mn mond, eet mn bammetjes, pak mn fiets, doe alle deuren in, loop door de poort, wil opstappen. LEKKE BAND. GODVERDEGODVER
Ik terug om mn band te wisselen, weer een kwartier kwijt. Op de fiets, 10 km later weer een lekke band.![]()
![]()
Toen nog al die kutscholieren in Leiden maar nu ben ik er gelukkig.
[..]
Wat nu weer teringjoch en kijk uit of ik sla je helemaal de kanker in.
Hij heeft weer een eindeloos vervelende fase.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn moet je gewoon klappen ja
Jij ookquote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft weer een eindeloos vervelende fase.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
Die Drenthe wist dus niet dat Loovens de aanvoerder is van zijn nieuwe club.
quote:
quote:Royston Drenthe viel bijna van verbazing van zijn stoel toen hij Glenn Loovens opeens voorbij zag lopen bij zijn nieuwe club Sheffield Wednesday. De oud-Feyenoorder wist niet dat zijn landgenoot bij de Engelse ploeg speelde, laat staan dat hij daar aanvoerder is.
"Om eerlijk te zijn zag ik pas dat hij hier speelde toen ik hem voorbij zag lopen", zegt Drenthe donderdag op de website van zijn nieuwe club. "Ik vond het echt heel leuk om hem te zien. Hij zal als een grote broer voor mij zijn."
Drenthe en Loovens zijn bekenden van elkaar uit Rotterdam. Beiden spelers kwamen in het verleden uit in Rotterdam. "Wij weten hoe het is om uit Rotterdam te komen en dat is heel speciaal. En of hij nu wil of niet, hij zal mijn grote broer zijn."
Wees blij dat de albanus fase voorbij isquote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft weer een eindeloos vervelende fase.
Ik ga niet te vroeg juichen. Ik verwacht een terugkeer van Albanus.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wees blij dat de albanus fase voorbij is
Bovendien weet ik nu ook zijn adres, dus ik denk dat ik binnenkort eens op de stoep bij hem staquote:
Ik vind het erg netjes dat Rene zich zo op heeft gesteld. Siert de beste man. Ik ga zo een spreekwoordelijke veer bij hem naar binnenschuiven.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien weet ik nu ook zijn adres, dus ik denk dat ik binnenkort eens op de stoep bij hem sta
(ps. voor GGMM: dit is nou een bluf)
Ik heb zn adres ook voor je.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien weet ik nu ook zijn adres, dus ik denk dat ik binnenkort eens op de stoep bij hem sta
(ps. voor GGMM: dit is nou een bluf)
Dat kunnen we een keer samen bij hem op bezoek gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb zn adres ook voor je.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet te vroeg juichen. Ik verwacht een terugkeer van Albanus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |