IT in japan door Donraja in samenwerking met knut de ijsbeer.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat in een wereldwijd uitgegeven blad worden gepubliceerd. Wacht nog liever even op inspiratie...
Don et al.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IT in japan door Donraja in samenwerking met knut de ijsbeer.
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat in een wereldwijd uitgegeven blad worden gepubliceerd. Wacht nog liever even op inspiratie...
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kunnen we een keer samen bij Unit 4 IT 2 B op bezoek gaan.
Neem ik wel een zakje UTP-connectors mee.
Voilaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik een paar dozen met koffiebekertjes.
Is een speciale uitgave van Computerworld of IT world. Ik weet het niet precies, en heb eigenlijk al spijt dat ik ja heb gezegd.quote:
Altijd goed om gepubliceerd te worden tochquote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een speciale uitgave van Computerworld of IT world. Ik weet het niet precies, en heb eigenlijk al spijt dat ik ja heb gezegd.
Ja. Maar ik lees die crap zelf eigenlijk nooit. Kan me niet voorstellen dat anderen dat wel doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd goed om gepubliceerd te worden toch
Nou nee je gaat het niet casual doorspitten tijdens het schijten maar die artikelen worden wel gelezenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja. Maar ik lees die crap zelf eigenlijk nooit. Kan me niet voorstellen dat anderen dat wel doen.
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, moet jij binnenkort een opstel schrijven voor school?
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb net meegelezen, maar nee. De tweede lesdag is net voorbij.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou kunnen. De grote hoeveelheden advertenties schrikken mij meestal af.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou nee je gaat het niet casual doorspitten tijdens het schijten maar die artikelen worden wel gelezen
Oh jammer...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net meegelezen, maar nee. De tweede lesdag is net voorbij.
Ik lees wielerblaadjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
Ik houd het bij zulke blaadjes wel bij de Quest e.d.
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
955 euro aan toeslagen pm![]()
Gratis geld lalalala
Ik moest laatst een artikel opzoeken in een hardcopy in de UB hier omdat het niet gedigitaliseerd was. Wat een rampquote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds ik een smartphone heb, lees ik bijna geen enkel hardcopy bladen meer...
We geven gewoon alles weg aan mensen die anders dood zouden gaan. Waarom niet joh. Schijt aan darwin.quote:
Ik vind het toch fijn om nog iets vast te houden. Zelfde met boeken. Lezen op een scherm vind ik kut.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds ik een smartphone heb, lees ik bijna geen enkel hardcopy bladen meer...
Moet je maar eens in london kijkenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We geven gewoon alles weg aan mensen die anders dood zouden gaan. Waarom niet joh. Schijt aan darwin.
Ja als je dingen gewoon casual leest wel maar als je artikelen echt moet gebruiken is het kut.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch fijn om nog iets vast te houden. Zelfde met boeken. Lezen op een scherm vind ik kut.
ALLE PAUPERS NAAR LIMBURGquote:Op donderdag 4 september 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je maar eens in london kijken
paar k huursubsidie per maand aan paupers
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ALLE PAUPERS NAAR LIMBURG
Jawel hoor. Prima filtersysteem hier aangelegd.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Saind het volgende:
haha Dven kan geen kraanwater drinken
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ging daarstraks naar graf van m´n tante gewoon 30 minuten moeten zoeken. Gvd gvd.
Ach alles is relatief.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ging daarstraks naar graf van m´n tante gewoon 30 minuten moeten zoeken. Gvd gvd.
Mijn overgrootmoeder is over een maand of drie 103quote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
had wel graf van iemand van 104 gezien
Yvonne toch ook?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder is over een maand of drie 103Gewoon eerste wereldoorlog meegemaakt
quote:
Van niemand.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
Van wie is napoleon eigenlijk een kloon?
Jij bent een kloon van Nap.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
hoezo is dat genotquote:Op donderdag 4 september 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
Vriendin is tot en met zondag aan de kust
GENOTGENOTGENOTGENOTGENOT
Denken dat nap4 een kloon isquote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
coolquote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van niemand.
Eentje van het oude bestand.
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat hij van andere walletjes wil eten
Voetbal kijken zonder gezeikquote:Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad
+ genadeloos zat worden zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik haar geslagen heb
+ andere vrouwen scoren
+ flirten
+ geen onboeiend geouwehoer aanhoren
- zelf was doen
- zelf koken
stoer zegquote:Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad
+ genadeloos zat worden zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik haar geslagen heb
+ andere vrouwen scoren
+ flirten
- zelf was doen
- zelf koken
Na punt 1 vervallen jouw punt 2, 3 en 4:quote:Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad
+ andere vrouwen scoren
+ flirten
- zelf was doen
- zelf koken
Is waar.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet wassen
niet koken
opgelost
Ze kijkt zelf graag mee voetbal.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal kijken zonder gezeik
Ik vind het jammer dat jij het altijd op die wijze bekijkt. Alsof ik hier nog status hoog te houden heb ofzo.quote:
Je bent zelf een kloon.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
Ehm. Oke.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na punt 1 vervallen jouw punt 2, 3 en 4:
1. Genadeloos zat worden zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik haar geslagen heb
2. Uitgelachen worden door andere vrouwen
3. Flirten met lelijke gedrochten
4. Tegen jezelf lopen ouwehoeren
- zelf was doen
- zelf koken
Hier heb ik niet van terug.quote:
Ok.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ehm. Oke.
Gelukkig sta ik er redelijk goed op bij de dames. Dit is tijdens het stappen dan ook vaak een probleem aangezien het vaak resulteert in een ruzie tussen mij en mijn vriendin.
net broodje zalm met verse jus gehad in restaurantquote:
Matig antwoord.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij het altijd op die wijze bekijkt. Alsof ik hier nog status hoog te houden heb ofzo.
Wij gaan bbq-en met het huis, waarvan akte.quote:
Als zij wil dan mag zij dat gerust doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Matig antwoord.
Hosselt zij daar ook andere gasten?
Dat je het maar weet donniequote:
Ik pik al hun roofbuit in swaquote:
Okay.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Als zij wil dan mag zij dat gerust doen.
Soms een gekidnapped blank meisjequote:Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi man
kentekentjes vervangen mooie waggi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |