Egyptenaren, Israëliërs en Libanezen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb een hekel aan 3 soorten volken.
israeliers is juist, de andere 2 niet echt. Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Egyptenaren, Israëliërs en Libanezen?
Gewoon een gokquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
israeliers is juist, de andere 2 niet echt. Hoe kom je daar nou weer bij?
Ohja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En dat ging nog over een mede user ook die hij in een grote groep had gemeet.
ik ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een hekel aan:
russen
russen
russen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een hekel aan:
russen
russen
russen
y?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een hekel aan:
russen
russen
russen
dat was het eigenlijk xDquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon een gok
Wie zijn de andere?
Kut moslimsquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat was het eigenlijk xD
de andere kan ik niet zegge anders word ik gestoken
Ik wil het wel wetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat was het eigenlijk xD
de andere kan ik niet zegge anders word ik gestoken
Ik heb dat met mensen met een Twents accentsquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
Ik haat eigenlijk geen mensen van een bepaalde afkomst specifiek. Al helpt het niet mee als je een Amsterdams accent hebt.
Goois accent wel goed toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dat met mensen met een Twents accents
Ik vind dat heel sexyquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goois accent wel goed toch?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat 'we' IS moeten bestrijden?
mensen kunnen niks aan hun afkomst doen, dus dit vind ik een goede opmerking.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
Ik haat eigenlijk geen mensen van een bepaalde afkomst specifiek. Al helpt het niet mee als je een Amsterdams accent hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |