Ik heb ook niet echt hekel aan een nationaliteit. Al zou het wel moeilijk gaan met Turken denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking hekel aan Oostenrijkse wijven. Voor de rest maakt het mij ook niet zo heel veel uit. Al zou ik me denk ik wel ongemakkelijk voelen wanneer er een inktvis te voorschijn zou komen wanneer je een willekeurige Asian aan het neuken bent.
Negerinnen zijn wel altijd een no.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking hekel aan Oostenrijkse wijven. Voor de rest maakt het mij ook niet zo heel veel uit. Al zou ik me denk ik wel ongemakkelijk voelen wanneer er een inktvis te voorschijn zou komen wanneer je een willekeurige Asian aan het neuken bent.
Geen probleem. Maar dat komt misschien door mijn afkomst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Negerinnen zijn wel altijd een no.
Vanwege de moustache?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt hekel aan een nationaliteit. Al zou het wel moeilijk gaan met Turken denk ik
Echt niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Zitten genoeg lekkere tussen (light skinned)quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het voelt niet goed wanneer je vrouw meer baardgroei heeft dan jezelfquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las eens een post op FOK! van iemand die het warm kreeg als een vrouw hem aanraakte en dat het een branderig gevoel gaf op de plek waar hij werd aangeraakt.
Dat effect heeft Karina nou eenmaal op mijquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En dat ging nog over een mede user ook die hij in een grote groep had gemeet.
Link?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En dat ging nog over een mede user ook die hij in een grote groep had gemeet.
Light skinned zijn vaak halfbloedjes enz, dus geen echte negerinnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Zitten genoeg lekkere tussen (light skinned)
[..]
Het voelt niet goed wanneer je vrouw meer baardgroei heeft dan jezelf
Yup, Fox sports zendt het uit, dus hopelijk wel de prematch zooi en anthem.quote:
Drake?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb laatst een gesprek gehad met een nicht die had een relatie met een jongen en die was half neger half joods.
Heb je het dan slecht voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |