Ik weet niet meer hoe ze er uit ziet, maar wel dat het dikke prima was.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is je nichtje leuk? Ik ben goed voor haar.
met hoeveel meisjes heb jij sex gehad?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zijn we aan het hosselen?
Beide gooisch, vallen niet op koeden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed genoeg. App me haar FB en foto
[..]
Ik ben niet racistisch. Val wel op alles(behalve negers)
Dat is racistisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet racistisch. Val wel op alles(behalve negers)
0quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met hoeveel meisjes heb jij sex gehad?
Zusje van Tyronquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zijn we aan het hosselen?
wel pools hequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is je nichtje leuk? Ik ben goed voor haar.
Ik ga zo denk ik 2 pita broodjes opwarmen en er wat lekkers van maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef Tyron het volgende:
Ik zit te denken om twee worstenbroodjes op te warmen.
Hangt er van af of we je zusje mee rekenen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met hoeveel meisjes heb jij sex gehad?
Ik ben rijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beide gooisch, vallen niet op koeden.
Pigs in a blanket.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef Tyron het volgende:
Ik zit te denken om twee worstenbroodjes op te warmen.
leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Tyron het volgende:
Ik heb laatst een anime gekeken genaamd Death Note.
Wel subbed hequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Tyron het volgende:
Ik heb laatst een anime gekeken genaamd Death Note.
death note dubbed staat erom bekend kk goed te zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Natuurlijk, dubbed klinkt enorm gay.
Fucking hekel aan Oostenrijkse wijven. Voor de rest maakt het mij ook niet zo heel veel uit. Al zou ik me denk ik wel ongemakkelijk voelen wanneer er een inktvis te voorschijn zou komen wanneer je een willekeurige Asian aan het neuken bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mij maakt nationaliteit niet uit, mooi = mooi.
Mwah, toch klinkt het gewoon raar op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
death note dubbed staat erom bekend kk goed te zijn
jammer Tyron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |