Oh. Valt mij van je tegen dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn zusje is 19, meer vertel ik niet.
Ah, wat een gekkigheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spijkerkwartier was vroeger de hoerenbuurt. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Tom is een insider.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topic
Snitch
Snitches get stichesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topic
Snitch
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
UTO / Top posters Utopia
Nee joh.
ik zou der doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn zusje is 19, meer vertel ik niet.
Jij probeerde onlangs Tarado te naaien. Smerige streek was dat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat pijnlijke moment dat een psv fan je gaat naaien
Zijn wel allemaal 40+ en werkeloosquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwelijk zeg maar. En totaal begripvol als je eens keer een knuppeltje in het hoenderhok gooit en de vaste posters beginnen te bitchen.
Dan kan niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
tompsv18 is ook actief op habbo trouwens http://www.habbo.nl/home/tompsv18
kwam hem daar altijd tegen
Nu ga ik er zeker postenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwelijk zeg maar. En totaal begripvol als je eens keer een knuppeltje in het hoenderhok gooit en de vaste posters beginnen te bitchen.
Ging jij niet naar Reykyavik?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Valt mij van je tegen dit.
[..]
Ah, wat een gekkigheid.
Moest een t tussenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
tompsv18 is ook actief op habbo trouwens http://www.habbo.nl/home/tompsv18
kwam hem daar altijd tegen
Ik sta ook minder hoog dan ik had gedacht/gehoopt. Maar ik sta er wel. En dat is wat telt. Die van mij staat altijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.
Mods?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal 40+ en werkeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |