Oh. Valt mij van je tegen dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn zusje is 19, meer vertel ik niet.
Ah, wat een gekkigheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Spijkerkwartier was vroeger de hoerenbuurt. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Tom is een insider.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topic
Snitch
Snitches get stichesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topic
Snitch
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
UTO / Top posters Utopia
Nee joh.
ik zou der doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn zusje is 19, meer vertel ik niet.
Jij probeerde onlangs Tarado te naaien. Smerige streek was dat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat pijnlijke moment dat een psv fan je gaat naaien
Zijn wel allemaal 40+ en werkeloosquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwelijk zeg maar. En totaal begripvol als je eens keer een knuppeltje in het hoenderhok gooit en de vaste posters beginnen te bitchen.
Dan kan niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
tompsv18 is ook actief op habbo trouwens http://www.habbo.nl/home/tompsv18
kwam hem daar altijd tegen
Nu ga ik er zeker postenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwelijk zeg maar. En totaal begripvol als je eens keer een knuppeltje in het hoenderhok gooit en de vaste posters beginnen te bitchen.
Ging jij niet naar Reykyavik?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Valt mij van je tegen dit.
[..]
Ah, wat een gekkigheid.
Moest een t tussenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
tompsv18 is ook actief op habbo trouwens http://www.habbo.nl/home/tompsv18
kwam hem daar altijd tegen
Ik sta ook minder hoog dan ik had gedacht/gehoopt. Maar ik sta er wel. En dat is wat telt. Die van mij staat altijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mis ik in die lijst. Dan kan niet.
Mods?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal 40+ en werkeloos
Maakt niet uit. Jij maakt spoedig ook weer een d/t fout en dan wacht ik je op achter het fietsenhok.quote:
quote:
Dan zal mijn d wel fout gaan ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij maakt spoedig ook weer een d/t fout en dan wacht ik je op achter het fietsenhok.
Hmm. Iemand kwam pas om reistips vragen. Wou met zijn eega een weekendje weg.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitp
Dat er een keeper op goal staat wil niet zeggen dat je niet kan scoren.
Dat weet ik niet. Ben geen insiderquote:
Goeie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitp
Ah, dat was ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Iemand kwam pas om reistips vragen. Wou met zijn eega een weekendje weg.
Dan moet je wel eerst de verdediger voorbij komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitp
Wel als het Vermeer is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitp
Is haar vriend een beetje chill?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst de verdediger voorbij komen.
Oké. Wanneer je wel gaat zou ik graag willen weten hoe het was. Knut is het er trouwens niet mee eens dat je naar IJsland gaat, want daar jaren ze op walvissen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dat was ik niet in ieder geval.
Negers kunnen niet keepen, alleen rennen en kip eten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel als het Vermeer is.
Kenneth in Oranje.
Hij zou ook nog op de paal kunnen schieten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst de verdediger voorbij komen.
Hij heeft sex gehad met je zusje. Misschien nu wel op dit moment zelfs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij gaf me een biertje toen ik hem voor het eerst zag, dan weet ik genoeg.
Ik las "Verder is mijn zusje enorm kaal"quote:
Word.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Negers kunnen niet keepen, alleen rennen en kip eten.
Hij zag dat je geen okselhaar had, hij wil je diggen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij gaf me een biertje toen ik hem voor het eerst zag, dan weet ik genoeg.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft sex gehad met je zusje.
Lig eens niet zo te kutten. Lillike IS strijder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |