Maak maar al vast open. Kampioenschap is een uitgemaakte zaak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook blauwe label maar die trek ik pas open als psv kampioen gaat worden, volgend jaar dus
Ik moet eerst die Jackie opdrinken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maak maar al vast open. Kampioenschap is een uitgemaakte zaak.
Ah, standaard hé.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Chilsessie natuurlijk, jij nog plannen dit weekend?
Daar ben ik een paar weken terug uit geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, standaard hé.
Ik ga naar Arnhem.
quote:
Doet me pijn Steven.quote:
Is volgens mij niet zo moeilijkquote:
En was het wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar weken terug uit geweest.
Ik heb Utopia nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:26 schreef Tyron het volgende:
Ik heb utopia een weekje gekeken maar vond het al snel niks.
is wel nice, 2x uitgeweestquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
En was het wat?
Ik weet alleen waar ik slaap, verder is het een mysterie wat ik daar ga doen.
Verpest het nu niet voor me. Bokkelul.quote:
Het doet mij pijn dat je kijktquote:
Vond het wel leuk, maar had ook iemand bij me die wist waar we heen moesten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
En was het wat?
Ik weet alleen waar ik slaap, verder is het een mysterie wat ik daar ga doen.
Spijkerkwartier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, standaard hé.
Ik ga naar Arnhem.
Volgens mij sta ik er ook tussen met 5 Posts ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verpest het nu niet voor me. Bokkelul.
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het doet mij pijn dat je kijkt
UTO / Top posters Utopiaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik er ook tussen met 5 Posts ofzo
Dan ga ik er ook posten vanaf morgenquote:
Goeie sc wel. Top mod in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook posten vanaf morgen
jij welquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook posten vanaf morgen
Arnhem. Gewoon naar toe gaan. Dikke beurs mee. Zorg wel dat je een paar liter bier of GHB achter de kiezen hebt.quote:
Een restaurant kan ook een kroeg zijn. Dan heet het een kroeg-restaurant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een kroeg of restaurant ofzo.
Wow nog best veelquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
UTO / Top posters Utopia
Nee joh.
Tompsv staat 221equote:Op vrijdag 5 september 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik er ook tussen met 5 Posts ofzo
Ik ga daar 2 dagen spenderen met een vrouwmensch, alleen de dikke beurs is dus nodig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arnhem. Gewoon naar toe gaan. Dikke beurs mee. Zorg wel dat je een paar liter bier of GHB achter de kiezen hebt.
Wat toevallig.quote:
quote:
adres ook goedquote:
Een soort van ggmm maar dan totaal anders?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie sc wel. Top mod in ieder geval.
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topicquote:
Spijkerkwartier was vroeger de hoerenbuurt. Weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga daar 2 dagen spenderen met een vrouwmensch, alleen de dikke beurs is dus nodig.![]()
dat pijnlijke moment dat een psv fan je gaat naaienquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hem niet meer, ik beschermde hem altijd maar hij maakt me telkens belachelijk in het psv topic
Snitch
Inderdaad. Vrouwelijk zeg maar. En totaal begripvol als je eens keer een knuppeltje in het hoenderhok gooit en de vaste posters beginnen te bitchen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een soort van ggmm maar dan totaal anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |