Maak maar al vast open. Kampioenschap is een uitgemaakte zaak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook blauwe label maar die trek ik pas open als psv kampioen gaat worden, volgend jaar dus
Ik moet eerst die Jackie opdrinken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maak maar al vast open. Kampioenschap is een uitgemaakte zaak.
Ah, standaard hé.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Chilsessie natuurlijk, jij nog plannen dit weekend?
Daar ben ik een paar weken terug uit geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, standaard hé.
Ik ga naar Arnhem.
quote:
Doet me pijn Steven.quote:
Is volgens mij niet zo moeilijkquote:
En was het wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar weken terug uit geweest.
Ik heb Utopia nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:26 schreef Tyron het volgende:
Ik heb utopia een weekje gekeken maar vond het al snel niks.
is wel nice, 2x uitgeweestquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
En was het wat?
Ik weet alleen waar ik slaap, verder is het een mysterie wat ik daar ga doen.
Verpest het nu niet voor me. Bokkelul.quote:
Het doet mij pijn dat je kijktquote:
Vond het wel leuk, maar had ook iemand bij me die wist waar we heen moesten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
En was het wat?
Ik weet alleen waar ik slaap, verder is het een mysterie wat ik daar ga doen.
Spijkerkwartier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, standaard hé.
Ik ga naar Arnhem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |