geweld met geweld oplossen is altijd een beetje ironisch vind ik hoorquote:
Maar hoe moet je IS anders laten stoppen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geweld met geweld oplossen is altijd een beetje ironisch vind ik hoor
Dus wat Hamas doet vind je ook onzin?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geweld met geweld oplossen is altijd een beetje ironisch vind ik hoor
Gewoon netjes vragenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe moet je IS anders laten stoppen?
quote:
Amsterdams is irritant maar Limburgs en echt plat Brabants doet de oren toch nog meer pijn. Dan heb ik erg veel moeite om iemand nog serieus te nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
Ik haat eigenlijk geen mensen van een bepaalde afkomst specifiek. Al helpt het niet mee als je een Amsterdams accent hebt.
Ik zag Roemer bij Pauw net het Oekraine probleem oplossen. Spijtig dat hij IS niet even mee kon nemen in zijn betoog.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook altijd dat irritante muziekjequote:
Adamesquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amsterdams is irritant maar Limburgs en echt plat Brabants doet de oren toch nog meer pijn. Dan heb ik erg veel moeite om iemand nog serieus te nemen.
quote:
Adames weet dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat ik je in mijn hart heb gesloten gesloten als de parel van Limburg, maar het dialect zelf blijft als levend gemummificeerd worden daar waar de ingewanden er niet via de neus maar door de oren uit worden getrokken.
Met kolossale voedselvergiftiging. Op de biologische manier, zo.blijft de infrastructuur intact.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die discussie was echt om te huilen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amsterdams is irritant maar Limburgs en echt plat Brabants doet de oren toch nog meer pijn. Dan heb ik erg veel moeite om iemand nog serieus te nemen.
[..]
Ik zag Roemer bij Pauw net het Oekraine probleem oplossen. Spijtig dat hij IS niet even mee kon nemen in zijn betoog.
iedere geit in irak aids geven werkt ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Met kolossale voedselvergiftiging. Op de biologische manier, zo.blijft de infrastructuur intact.
Ik zie nu die tweede. Hoe sterk was die? Wowquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook altijd dat irritante muziekje
Wel knap dat zijn kop deze zomer nog ronder en dikker is geworden. Het was al gigantisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die discussie was echt om te huilen.
Waren veel granten ja, wel een paar ton. Maar die 3e is het grootstquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie nu die tweede. Hoe sterk was die? Wow
Die is van ISIS ja. Die was ook gek, maar kende die alquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waren veel granten ja, wel een paar ton. Maar die 3e is het grootst
Die 1e van de taliban is ook wel groot. Toch apart dat een truck vol met granaten zo explosief kan zijn. Maarja, hun eigen volk uiroeien, paupers dat het zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die is van ISIS ja. Die was ook gek, maar kende die al
een zelfmoordaanslag op een leeg gebouw?!quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook altijd dat irritante muziekje
Was een outpost van Assadquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een zelfmoordaanslag op een leeg gebouw?!
Ze zijn nu wel professioneelquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 1e van de taliban is ook wel groot. Toch apart dat een truck vol met granaten zo explosief kan zijn. Maarja, hun eigen volk uiroeien, paupers dat het zijn.
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent een assad sympathisant toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |