SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Joint?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb maar een groene rakker gepakt.
Shots have been fired.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is uit wp. We are never ever ever getting back together.
was nooit aan tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is uit wp. We are never ever ever getting back together.
jupquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie (nog)?
Dat was waar ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was nooit aan toch
dat zei je toch
he he
helaas nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Mandarijntjes het volgende:
altijd als ik zin hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Mandarijntjes het volgende:
is niet jouw schuldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Adames het volgende:
[..]
t spijt me als ik je laatste kans op verzoening kapot heb gemaakt
zou t weer die tijd van de maand zijn ja?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is niet jouw schuld
ze is gewoon een heel naar persoon zo nu en dan
Graag gedaan weepeequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga mijzelf in slaap huilen
bedankt flips
Zouden vrouwen alleen naar kunnen zijn als het de tijd van de maand is ja?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
zou t weer die tijd van de maand zijn ja?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Adames is nog jong en onbezonnen. Hij weet nog niet dat vrouwen altijd naar zijn.
Adames jong en onbezonnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Adames is nog jong en onbezonnen. Hij weet nog niet dat vrouwen altijd naar zijn.
?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan jarig
Paxcon gaat een taart voor me maken heeft die me verteld.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga mijzelf in slaap huilen
bedankt flips
Zijn er hier ook mannen waarvoor cachet haar benen niet heeft geopend?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames jong en onbezonnen. Xcachet schiet nog altijd zwemmend in het zweet wakker terugdenkende aan die lekkere boeren jongen met helaas een walgelijk dialect.
ik lees nog mee ongeschoren bosaapquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames jong en onbezonnen. Xcachet schiet nog altijd zwemmend in het zweet wakker terugdenkende aan die lekkere boeren jongen met helaas een walgelijk dialect.
Haha tering, was die Adames er ook al 1?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er hier ook mannen waarvoor cachet haar benen niet heeft geopend?
maar als je wilt dat ik zeg dat je altijd naar kan zijn wil ik dat het zeggen lieverdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan weepee
[..]
Zouden vrouwen alleen naar kunnen zijn als het de tijd van de maand is ja?
ik zou echt gek worden van hemquote:
Ja... heel vermoeiend om al zijn posts continu te moeten ontkrachtenquote:
Volgens mij zijn die mensen er niet hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja... heel vermoeiend om al zijn posts continu te moeten ontkrachten
want er zijn hier daadwerkelijk mensen die zijn posts serieus nemen
Je weet dat ik je in mijn hart heb gesloten gesloten als de parel van Limburg, maar het dialect zelf blijft als levend gemummificeerd worden daar waar de ingewanden er niet via de neus maar door de oren uit worden getrokken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik lees nog mee ongeschoren bosaap
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Mandarijntjes het volgende:
Verschrikkelijk ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Echt vreselijk om te zien hoe die orka's in gevangenschap hun rugvin krom hebben staanZo verdrietig zijn ze en alles
Mijn vin gaat altijd rechtop staan als ik in een vochtige ruimte gedrukt wordquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Echt vreselijk om te zien hoe die orka's in gevangenschap hun rugvin krom hebben staanZo verdrietig zijn ze en alles
Pak wel wat schuurpapierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon ff met je kont ergens overheen schuren ofzo zoals je bed.
weg er meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, afgelopen. Opdoeken.
Einde verhaal.
Altijd maar haten op het mooie Zuiden.quote:
over 5 minuten busje pakken en dan lkkr chillen in limburg jatochquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd maar haten op het mooie Zuiden.
Ik eis smartengeld voor dit leed.
limburgquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over 5 minuten busje pakken en dan lkkr chillen in limburg jatoch
succes vandaag amaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Amarantha het volgende:
Hoop echt dat ik ook mijn lesrooster mee krijg vandaag
Fijn rooster??quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:14 schreef JanCees het volgende:
Ik heb gister mijn rooster en klasindeling gekregen
3 keer om 8:30 beginnen. Maar kan misschien geregeld worden met de docent om het te verplaatsen van vrijdag naar donderdag. En nog 1 lange dag op woensdag. Maandag en dinsdag pas in de middag beginnen.quote:
dat is wel vroegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 keer om 8:30 beginnen. Maar kan misschien geregeld worden met de docent om het te verplaatsen van vrijdag naar donderdag. En nog 1 lange dag op woensdag. Maandag en dinsdag pas in de middag beginnen.
Ja, dat is volgens mij wel voldoende, waarschijnlijk krijg je dan nog een brief op je nieuwe adres waarin dat allemaal staat enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef Paxcon het volgende:
supersof sof
M'n GBA adres is bij duo nu aangepast en ik heb nu woonsituatie veranderd en verklaard dat ik niet meer bij m'n ouders woon. Is dat voldoende? Moet ik nu wachten tot vanzelf bij 'adres studiefinanciering' m'n nieuwe adres komt te staan?
Anderhalf uur ongeveerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel vroegje moet best lang reizen toch?
ik kom zo langs eindhoven :$$$quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte g. We delen zoveel.
Oooh ik heb gister iets fout gedaan inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij wel voldoende, waarschijnlijk krijg je dan nog een brief op je nieuwe adres waarin dat allemaal staat enzo.
Je kan trouwens ook even controleren bij
mijn gegevens > Aangevraagd: studiefinanciering > en dan staat je woonsituatie daar.
oké mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oooh ik heb gister iets fout gedaan inderdaad
Nu staat het daar ook, gister nog niet nadat ik wat rondgeklikt had
maximaal lenenquote:
ach, had uitgerekend, als ik een baan heb waarmee ik voldoende verdien is het maar 70 euro per maandquote:
70 euro is veel hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ach, had uitgerekend, als ik een baan heb waarmee ik voldoende verdien is het maar 70 euro per maand
Red je het niet met baantje + stufi?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ach, had uitgerekend, als ik een baan heb waarmee ik voldoende verdien is het maar 70 euro per maand
Pax probeert ook alles uit je los te krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef supersof het volgende:
ik ga hier niet mijn financiële dingen bespreken
Hoi Johannes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax probeert ook alles uit je los te krijgen.
Maar hij bedoelt het goed.
Je mag m'n kamer wel even verven als je zin hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Ik ga vanmiddag naar Groningen. Ga je op me wachten op het station om me te verwelkomen?
Sof heeft me een DM gestuurdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax probeert ook alles uit je los te krijgen.
Maar hij bedoelt het goed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag m'n kamer wel even verven als je zin hebt
ik namelijk niet
Snap ik. Als je het geld nodig hebt, heb je geen keus. Ik zou iig (maar dat ben ik), niet meer lenen dan je nodig hebt. Want wat nu maar 70 euro lijkt kan een hoop geld zijn als je straks toch niet zo veel verdiend als je denkt, of toch een huis wilt kopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef supersof het volgende:
ik ga hier niet mijn financiële dingen bespreken
Dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Ik ga vanmiddag naar Groningen. Ga je op me wachten op het station om me te verwelkomen?
Zoveel is er nou ook weer niet te verven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag m'n kamer wel even verven als je zin hebt
ik namelijk niet
Sof snapt dat jij het goed bedoelt.quote:
Nee.. maarjaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
[..]
Zoveel is er nou ook weer niet te verven.
[..]
Sof snapt dat jij het goed bedoelt.
Met een rode loper?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
[..]
Zoveel is er nou ook weer niet te verven.
[..]
Sof snapt dat jij het goed bedoelt.
Waar is de andere hand gebleven? Is Paxcon z'n hand geamputeerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel geholpen bij het verven van het huis van Pax
[ afbeelding ]
Ik ga mijn best doen.quote:
Die andere hand nam de foto.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar is de andere hand gebleven? Is Paxcon z'n hand geamputeerd?
Moet ik zaterdag nog mee naar de Ikea?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee.. maarjaIk ga morgen denk ik. Vandaag geen zin en ik wil chillen na een dagje Walibi
Mensen hebben bij mij door dat ik het beste met ze voor heb
Nope, dat hoeft waarschijnlijk niet en het autootje zit volquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik zaterdag nog mee naar de Ikea?
Ik dacht even dat ik m'n post verkeerd had gezetquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik m'n post verkeerd had gezet
Maar je loopt wel een beetje achter de feiten aan hoor! Deze topshow is al redelijk lang geleden uitgezonden
Je mag in m'n mond cummenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik verf jouw huis voor tegenprestatie
Dan zou ik eerst je beloning opeisen en dan pas schoonmaken want het kan er wild aan toe gaan bij Etsu thuis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
woow dan maak ik je huis ook nog schoon
Is goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe maar, maar leg wel eerst de batterijen in de koelkast.
Ik wil ook graag genoemd worden.
en ik?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ga aanwijzen waar Paxcon wijn heeft gemorst, jou noemen bij iets (nog suggesties?), inso noemen bij de batterijen in de koelkast, ama noemen waar ze heeft gezeten op de bank en wietparkiet noemen op m'n balkon bij de sigaretten
Kan deze post misschien in een spoiler want je verklapt nu wel het plot en de twists.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ga aanwijzen waar Paxcon wijn heeft gemorst, jou noemen bij iets (nog suggesties?), inso noemen bij de batterijen in de koelkast, ama noemen waar ze heeft gezeten op de bank en wietparkiet noemen op m'n balkon bij de sigaretten
Je beantwoordt m'n vraag niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan deze post misschien in een spoiler want je verklapt nu wel het plot en de twists.
Maar ik vind het prima.
daar zorg je dan maar voorquote:
Bij Pathé hebben ze er een. waar nog meer?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu begint speciaal voor jou zijn filmpje bij de subway van Groningen
Is je chimi er ook?quote:
Als ik het heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel genoemd worden bij de tomaatjes.
Naast de AH in de Brugstraatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij Pathé hebben ze er een. waar nog meer?
Groetjes en geniet van het prachtige Hollandse landschapquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
nou schatjes, ik ga maar eens beginnen aan mijn fietstocht van ~ 60 km naar mijn opa en oma
tot ooit![]()
Ze komt pas in september bij me wonen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is je chimi er ook?
Nogal chanant als jij met een camera het huis doorgaat voor een filmpje op FOK!
Veel succes en neem een bidonnetje melk mee voor onder wegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
nou schatjes, ik ga maar eens beginnen aan mijn fietstocht van ~ 60 km naar mijn opa en oma
tot ooit![]()
chillquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze komt pas in september bij me wonen.
Voorlopig hele huis voor mezelf
Das ver.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naast de AH in de Brugstraat
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze komt pas in september bij me wonen.
Voorlopig hele huis voor mezelf
Ik weet niet of ik Paxcon's bacteriën in m'n huis wil hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?
Ja, ik zei komen.
Ik sta garant voor Pax.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Paxcon's bacteriën in m'n huis wil hebben.
Ik denk dat het beter is als ik niet gaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?
Ja, ik zei komen.
Van mij mag je komen maar ik wil dat je van te voren mijn desinfectiedoekjes gebruikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ik niet ga
Dus spreek maar wat af samen
Nee, ik kom nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij mag je komen maar ik wil dat je van te voren mijn desinfectiedoekjes gebruikt.
Het is watquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
Damn, zoveel 1+1, 2+2 of 50% korting acties bij de Kruidvat
Kruidvat kut reclame met kut stem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
Damn, zoveel 1+1, 2+2 of 50% korting acties bij de Kruidvat
wel echt debiel goede acties altijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kruidvat kut reclame met kut stem.
ja ik moet daar vaker gaan kijken voor schoonmaakmiddelen in huis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wel echt debiel goede acties altijd
goede gel in de aanbieding? halfjaarvoorraad inslaan
scheermesjes in de aanbieding? jaarvoorraad inslaan
deo in de aanbieding? jaarrvooraad inslaan
Nee moet Vrijdag pas maar ik heb al gezegd dat ik niet mee doe en wel langs kom voor gezelligheidquote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet Vrijdag pas maar ik heb al gezegd dat ik niet mee doe en wel langs kom voor gezelligheid
Ik ben chagrijnigquote:
Ik heb niet gezegd wat ik heb.. alleen gezegd 'moet morgen niet voor niets naar de dokter he..'quote:
Aaahquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig
Kon treinstation niet vinden dus trein gemist en toen ik boven was met 3 tassen/koffers, kwam ik achter dat beneden de incheckpalen staan en nu moet ik in Elst uit om dat te doen (volgens conducteur)
Ik zou al bijna naar het station om je op te vangen, maar dat kan dus even wachten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig
Kon treinstation niet vinden dus trein gemist en toen ik boven was met 3 tassen/koffers, kwam ik achter dat beneden de incheckpalen staan en nu moet ik in Elst uit om dat te doen (volgens conducteur)
Drenthe College - Zorg & Welzijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor school? er zijn zoveel scholen.
Klinkt spannend, het Drenthe College.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drenthe College - Zorg & Welzijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt spannend, het Drenthe College.
Vraag me af in welke provincie dat is.
Dat klopt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou al bijna naar het station om je op te vangen, maar dat kan dus even wachten?
Oh, dan heb ik nog wel tijd om straks eerst even te kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt.
Is 2,5 uur rijden blijkbaar.
Was jij er ook dan?quote:
smoothquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nog wel tijd om straks eerst even te koken
[..]
Was jij er ook dan?![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik op de middelbare ook. Ging de boeken dan altijd van groot naar klein sorterenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Zit te twijfelen of ik een kluisje zal nemen, is wel handig om je jas in te doen en boeken die je niet thuis nodig bent. Hmm
Jammer dat daar geen filmpjes van zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik op de middelbare ook. Ging de boeken dan altijd van groot naar klein sorterenleuke bezigheid vond ik dat.
Oh hahaquote:
Ik heb maar 4 boeken ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik op de middelbare ook. Ging de boeken dan altijd van groot naar klein sorterenleuke bezigheid vond ik dat.
Leukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hahaJa ik zit met aardige meiden in de klas! Veel gelachen al vandaag dus komt vast goed
Nooitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk
Als je je FOK! buddies maar niet vergeet he!
Tja, het was toch wel een pittige avondquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil me nog verontschuldigen omdat ik je laatst per ongeluk dronken heb gevoerd.
Je moet ook kotsen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, het was toch wel een pittige avond
M'n wekker ging alweer om 07:00 omdat we naar Walibi gingen en ik heb een aantal achtbaanrondjes moeten overslaan omdat ik de dag al misselijk begon
Maar goed
quote:
Die ene Rubensgold die jij als eerste nam was best sterk, op de rekening stond namelijk dat dat 9,8 procent was. Misschien lag het daar aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, het was toch wel een pittige avond
M'n wekker ging alweer om 07:00 omdat we naar Walibi gingen en ik heb een aantal achtbaanrondjes moeten overslaan omdat ik de dag al misselijk begon
Maar goed
Oh nicequote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hahaJa ik zit met aardige meiden in de klas! Veel gelachen al vandaag dus komt vast goed
Dit is serieus het overwegen waardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je moet ook kotsen voor het slapen gaan
Oh jeetje... En dan was er ook nog een bij van een halve liter...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die ene Rubensgold die jij als eerste nam was best sterk, op de rekening stond namelijk dat dat 9,8 procent was. Misschien lag het daar aan.
Alleen één chick heeft adhd en die praat nog 10x meer dan mij en die zegt ook echt alles wat in haar op komt. Doe ik ook maar nooit geweten dat er mensen bestaan die dat nog erger en ongemakkelijker kunnenquote:
Dat vind ik dan weer weinig avontuurlijk van je.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh jeetje... En dan was er ook nog een bij van een halve liter...
Ja dat hakt er wel in. Voortaan weer veilig Jupilertjes
Ben ik de enige die moest lachen om de naam?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die ene Rubensgold die jij als eerste nam was best sterk, op de rekening stond namelijk dat dat 9,8 procent was. Misschien lag het daar aan.
We snappen hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moest lachen om de naam?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen één chick heeft adhd en die praat nog 10x meer dan mij en die zegt ook echt alles wat in haar op komt. Doe ik ook maar nooit geweten dat er mensen bestaan die dat nog erger en ongemakkelijker kunnen
Ik vrees dat die veel lachmomenten gaat opleveren. Ik moest vandaag al keihard lachen met een meisje om een uitspraak van haarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ach, ook wel gezellig op zo'n eerste dag
Picsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen één chick heeft adhd en die praat nog 10x meer dan mij en die zegt ook echt alles wat in haar op komt. Doe ik ook maar nooit geweten dat er mensen bestaan die dat nog erger en ongemakkelijker kunnen
Ja het spijt mequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer weinig avontuurlijk van je.
Misschien moeten we naar 1 van de onderstaande plaatsen, daar hebben ze Brand bier.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ach, ook wel gezellig op zo'n eerste dag
haha daarom doen ze zeker zorg en welzijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Meteen de 1ste pauze iedereen hun kinderen laten zien
Allemaal tienermoeders?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Jij kon je FOK! account laten zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Nee ik zit met best veel volwassenen in de klasquote:
Denk hetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
haha daarom doen ze zeker zorg en welzijn.
Mijn meest dierbare bezit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kon je FOK! account laten zien.
Maak gewoon een kind joh.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Toen vroegen ze aan mij 'heb jij al kinderen?' uh nee.. 'hoe oud ben je? *hun kijken me met grote ogen aan* 24.. 'wow'
WTF?
Meeste uit mijn klas waren er erg vroeg bij.. waren wel tienermoeders ooit (grotendeels van de moeders in mijn klas)quote:
Die eerste lijkt wel een beetje high classquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we naar 1 van de onderstaande plaatsen, daar hebben ze Brand bier.
http://www.labrasse.nl/bieren
http://www.cafedeklikspaan.nl/
Geen tienervaders?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik zit met best veel volwassenen in de klas(allemaal meiden van 20 a 30)
o godquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Toen vroegen ze aan mij 'heb jij al kinderen?' uh nee.. 'hoe oud ben je? *hun kijken me met grote ogen aan* 24.. 'wow'
WTF?
Dat wordt vechtenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee er zit maar één jongen bij mij in de klas.![]()
![]()
Dat was het enige voordeel als je met 16 jarigen in de klas zat, die stonden niet zo serieus in het levenquote:
De mensen die er niet bij waren konden geen oppas voor hun kind regelenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Maar de helft was er niet eens vandaag. Dus wie weet is de rest allemaal geen moeder. Vet veel hebben geen brief gehad over vandaag![]()
Slecht geregeld wel..
Die hebben denk ik echt geen brief gehad.. of dat.. waren wel 2 die dat probleem hadden die zijn ook eerder weg gegaan vandaagquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mensen die er niet bij waren konden geen oppas voor hun kind regelen
Klopt, maar ze schijnen diverse soorten Brand te hebben, dat spreekt mij aan en bovendien hebben ze soms proeflokalenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die eerste lijkt wel een beetje high class
Die tweede ziet er best leuk uit, al zie ik op de foto alleen maar 60+. Maar die foto's zijn tijdens het middaguur gemaakt lijkt het. Daar kunnen we wel een keer heen gaan
Misschien hebben die ook liever lessen dan intro dagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die hebben denk ik echt geen brief gehad.. of dat.. waren wel 2 die dat probleem hadden die zijn ook eerder weg gegaan vandaag
Halloquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is fucking lelijk en daarbij heb ik al een vriend![]()
![]()
Geen rochefort 8. Gemiste kans.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax, ik heb er nog een met Brand gevonden.
http://www.ugly-duck.eu/i(...)view&id=36&Itemid=58
Dat zei ze enkel om in je broekje te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
En de oudste lerares die ik vandaag had die vond mijn tattoo's interessantWas wel leuk. Ok dat waren mijn schoolverhalen voor vandaag wel weer.
hoe ging introductie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Oh kut.. neemt mijn vriend wel mooi dingen mee van de winkel voor mij maar moet nog steeds zelf heen zo!!!!
Ik bedoelde over 'ik heb al een vriend'quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch niet fucking lelijk?
Dit had ik toen ook op de zorgquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Echt vreselijk.. ik word helemaal dood gegooid met gepraat over kinderen. Maar godthank er zit sowieso al 1 meisje in de klas die geen kids heeft, net als die jongen. En vermoed dat er wel meer zijn zonder kids maar die zie ik morgen ofzo pasquote:
Dat is een prima keuze. In Nederland ga ik altijd voor Hertog Jan of Brand.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik gaan naar al deze kroegen.
[ afbeelding ]
wij willen namelijk Brand bier
Allebeiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
Wut kinderen laten zien, zijn hun zo vroeg moeder of zijn ze stukje ouder?
Coolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt vreselijk.. ik word helemaal dood gegooid met gepraat over kinderen. Maar godthank er zit sowieso al 1 meisje in de klas die geen kids heeft, net als die jongen. En vermoed dat er wel meer komen zijn zonder kids maar die zie ik morgen ofzo pas
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
Flikker op met je kinderen, ik kom hier om te neuken
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik gaan naar al deze kroegen.
[ afbeelding ]
wij willen namelijk Brand bier
Ik had vandaag ook introductie. Beetje saai en in de middag 0-meting doen. De langste die er wel zat, maar wilde mijn tijd nemen met rekenen en Nederlands.quote:
Wist niet dat je kon neuken met je rechthandquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
Flikker op met je kinderen, ik kom hier om te neuken
Nieuwe opleiding begonnen? En wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook introductie. Beetje saai en in de middag 0-meting doen. De langste die er wel zat, maar wilde mijn tijd nemen met rekenen en Nederlands.
Dat kan ook niet, derhalve noem ik het ook neuken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist niet dat je kon neuken met je rechthand
Daar kun jij inderdaad genoeg over vertellenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:37 schreef Dven het volgende:
Die Groningen SC is trouwens wel triest. Sta volgens mij dik in de top 100 van het afgelopen jaar met die 4 posts die ik daar gedaan heb.
De Bulgarije SC zou beter lopen.
Vlak mijn Noordoostelijke Kameraad johannes niet uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kun jij inderdaad genoeg over vertellen
Ik ziequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik was trouwens even aan het googlen en toen kwam ik via die eerste tent terecht bij de webshop van Brand. Ze hebben die glazen die we hier hebben niet eens te koop
wow. Zijn dit pints?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie
[ afbeelding ]
Wat vind je daarvan?
De ongerepte Bulgaarse natuur is een lust voor het oog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Vlak mijn Noordoostelijke Kameraad johannes niet uit.
Waar is dit?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie
[ afbeelding ]
Wat vind je daarvan?
Logistiek teamleider niveau 3. 1 dag naar school en 4 dagen werken. Werk gelukkig al maanden bij het bedrijf dus iedereen kent me al en shit (wat misschien ook wel nadelen zal brengen, aka mensen die naar mij moeten gaan luisteren).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nieuwe opleiding begonnen? En wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |