SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Joint?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb maar een groene rakker gepakt.
Shots have been fired.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is uit wp. We are never ever ever getting back together.
was nooit aan tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is uit wp. We are never ever ever getting back together.
jupquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie (nog)?
Dat was waar ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was nooit aan toch
dat zei je toch
he he
helaas nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Mandarijntjes het volgende:
altijd als ik zin hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Mandarijntjes het volgende:
is niet jouw schuldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Adames het volgende:
[..]
t spijt me als ik je laatste kans op verzoening kapot heb gemaakt
zou t weer die tijd van de maand zijn ja?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is niet jouw schuld
ze is gewoon een heel naar persoon zo nu en dan
Graag gedaan weepeequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga mijzelf in slaap huilen
bedankt flips
Zouden vrouwen alleen naar kunnen zijn als het de tijd van de maand is ja?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
zou t weer die tijd van de maand zijn ja?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Adames is nog jong en onbezonnen. Hij weet nog niet dat vrouwen altijd naar zijn.
Adames jong en onbezonnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Adames is nog jong en onbezonnen. Hij weet nog niet dat vrouwen altijd naar zijn.
?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan jarig
Paxcon gaat een taart voor me maken heeft die me verteld.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga mijzelf in slaap huilen
bedankt flips
Zijn er hier ook mannen waarvoor cachet haar benen niet heeft geopend?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames jong en onbezonnen. Xcachet schiet nog altijd zwemmend in het zweet wakker terugdenkende aan die lekkere boeren jongen met helaas een walgelijk dialect.
ik lees nog mee ongeschoren bosaapquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames jong en onbezonnen. Xcachet schiet nog altijd zwemmend in het zweet wakker terugdenkende aan die lekkere boeren jongen met helaas een walgelijk dialect.
Haha tering, was die Adames er ook al 1?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er hier ook mannen waarvoor cachet haar benen niet heeft geopend?
maar als je wilt dat ik zeg dat je altijd naar kan zijn wil ik dat het zeggen lieverdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan weepee
[..]
Zouden vrouwen alleen naar kunnen zijn als het de tijd van de maand is ja?
ik zou echt gek worden van hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |