SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dus nu ben je rijk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Yeah DUO gebeld, aanvullende beurs is berekend enz
en dan na 2 dagen weer stoppenquote:
Cataclysm was ook kutquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en dan na 2 dagen weer stoppen
Had dat met pandaland
Kut expansion
heb DK schijnt saai te wezen in wodquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maar wod is tot nu toe echt PAUPER saai
DK is altijd al saai.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb DK schijnt saai te wezen in wod
Mss maar mijn mage uit de kast trekken
cata release was tofquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cataclysm was ook kut
en het grootste deel van wotlk ook
dacht dat je tijd niet meer gespeeld had????quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DK is altijd al saai.
heb toch elke class 90
Viel ook wel mee allemaal. Was allemaal vrij debiel makkelijk nog.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Niet hersendood alles aoeen maar cc gebruiken
kloptquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dacht dat je tijd niet meer gespeeld had????
Hoi, ik kan niet lang blijven Etsu, ik moet even mijn kamer opruimen, oude kleren aan doen en dan naar Paxjequote:
Mweh neequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat worden heel veel white kitkat chunkies
vergeleken met tbc en vanilla wel ja maar wotlk kon je met je ogen dicht doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Viel ook wel mee allemaal. Was allemaal vrij debiel makkelijk nog.
Jeetje. Wil je Paxje groetjes van mij doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi, ik kan niet lang blijven Etsu, ik moet even mijn kamer opruimen, oude kleren aan doen en dan naar Paxje
3-400 denkquote:
Dat doe ik graag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Wil je Paxje groetjes van mij doen?
Klopt. Maar cata had ik al die heroic dungeon achievements ook binnen paar dagen na release.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vergeleken met tbc en vanilla wel ja maar wotlk kon je met je ogen dicht doen
Tandarts, lesgeld, schuld, laptopquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ga je het dan in investeren?
Tipsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ga je het dan in investeren?
Is mss wel slimmer ja. Vooral die laptop want dan kan je veel FOK!ken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tandarts, lesgeld, schuld, laptop
Jij had echt heel erg veel voor die tijd die je speelde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heb ik een keer voor Insomnia uitgezocht. Gelukkig ben ik het antwoord alweer vergeten
Precies en gamen. Haha nee gaat mij er vooral om dat ik dan weer in de woonkamer bij de rest kan zitten. Dan pak ik gewoon laptop erbij i.p.v telkens naar de computer lopen als ik iets wil kijken of doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is mss wel slimmer ja. Vooral die laptop want dan kan je veel FOK!ken.
Anders zo'n mini laptopjequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Laptop ligt er alleen even aan hoe duur tandarts uitvalt
hehe, ganken en campen was het devies. Eens een naar en vervelend mannetje altijd een naar en vervelend mannetje.quote:
op mijn rs acc 105 days en dat acc bestaat bijna 10 jaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk in 4 jaar geweest.
Mweh nee mijn computer is ook niet geschikt voor gamen enzquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders zo'n mini laptopje
Ik had 100 days played na 9 maanden wow spelen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
op mijn rs acc 105 days en dat acc bestaat bijna 10 jaar
Topshow.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb net alweer besloten laptop gaat hem niet worden, ik heb teveel dingen afgesproken. Ik ga winkelen in Groningen met mijn moeder, winkelen bij de Primark en winkelen in de IKEA!
Gek genoeg kijk ik wel op tegen het winkelen.. Ik heb een kledingkast probleem (zoals ik vaker heb verteld hier) en dat wordt alleen maar erger op deze manierquote:
Shoppen in Groningen is altijd leuk toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb net alweer besloten laptop gaat hem niet worden, ik heb teveel dingen afgesproken. Ik ga winkelen in Groningen met mijn moeder, winkelen bij de Primark en winkelen in de IKEA!
Ik zal jou eens even opsluiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 2 weken kunnen jullie deze SC sluiten jongens.
Ja en nee.. kijk er wel beetje tegen op. Mijn moeder gaat met haar scootmobiel heen en erger me altijd dood als ze dat ding niet aan het begin van de winkel wil laten staan (ze kan prima een stukje lopen)quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shoppen in Groningen is altijd leuk toch?
rawr.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even opsluiten.
Ik zal jou eens even afsluiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben geen NSB'er maar ik had bijna een TR gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even opsluiten.
En BNW SCquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
nee ik stel een sluiting voor van GRTD en BNW sc moet aan een infuusquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En BNW SC![]()
Nou, je komt maar gewoon met updates hoor Inso .
Hangt het momenteel al . Druk op de andere topics op BNW. Al die hoaxes en false flagsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik stel een sluiting voor van GRTD en BNW sc moet aan een infuus
zien er uit als aardige knapenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist de DVD Shirwrecked in Oslo van Arcturus voor de 100ste keer afgekeken.
Hoezo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet zo met de bus naar de tandarts jongens
ik weet niet of ik zoveel pech op een dag aankan
Dit zijn hun live optredens een beetje. Al is dit al wel met een nieuwe zanger. Zeker niet slechter, wel anders. Ik heb ze paar jaar terug nog zien optreden tijdens een reünie. Topshowquote:
Ik heb geen auto tot mn beschikking en ik moet vandaag naar de tandarts.quote:
Maar dat is toch geen pech?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen auto tot mn beschikking en ik moet vandaag naar de tandarts.
Ja er gaan ook zoveel mensen dood.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja er gaan ook zoveel mensen dood.
Maakt het nog niet minder tragisch.
en dan zeggen ze wat over mijquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist de DVD Shirwrecked in Oslo van Arcturus voor de 100ste keer afgekeken.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
zag net vrouwtje lopen met louboutin schoenen in bus. wife materiaal right there
geef boaz tikken voor mijquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef badschaap het volgende:
9 september rijexamen, 19 september boaz vd beatz
Aan het taxiën zie ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:01 schreef Etsu het volgende:
Bijna landen.
11:29 uur niet gerookt en meteen m'n langste vlucht
Ama ik heb een lekker goedkoper alternatief voor de redbull gevonden die lekker isquote:
Haha die ken ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ama ik heb een lekker goedkoper alternatief voor de redbull gevonden die lekker is![]()
AH energy drink guarana
Matige fittiequote:Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pen_in_waalwijk.html
ah de eerste fittie van het schooljaar is los
het is wachten op de facebook profielen van de teven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pen_in_waalwijk.html
ah de eerste fittie van het schooljaar is los
ja vrouwen he, toch een beetje een bitchfightquote:
dan kun je weer dertienjarige meisjes daten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
het is wachten op de facebook profielen van de teven.
Nice.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Maar FL Bullit is mijn nieuwe favoriet
'weer'quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan kun je weer dertienjarige meisjes daten?
Ook die slappe schopjes erbijquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja vrouwen he, toch een beetje een bitchfight
Ja die is lekkerquote:
achjaquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook die slappe schopjes erbij
strak graagquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja
zolang er maar een gat in zit
hoe dichter bij de nul...quote:
wat kan schommelen kan ook wippenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul...
alles boven elf...
om er wat JR-klassiekers in te houden
Gaat die ''ban'' niet volhoudenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alles boven elf...
Moest glimlachenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat kan schommelen kan ook wippen
Een blood of een night elf?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alles boven elf...
ik speel geen wow ouwe reusquote:
What's 50 grand to a motherfucker like mequote:Op maandag 25 augustus 2014 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
ball so hard motherfuckers gonna find me
topshow in r&p dus binnekortquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
soort van. we hebben nog niet ofzo, ff rustig aan doen he
Dacht altijd dat pubers van meteen erin gaan . braaf hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
soort van. we hebben nog niet ofzo, ff rustig aan doen he
Ik ben sowieso niet iemand die snel seks gaat hebben hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht altijd dat pubers van meteen erin gaan . braaf hoor
Beter eerst trouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die snel seks gaat hebben hoor.
Dat is niet overdreven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is ook overdreven, maar ik ben wel iemand die niet zo snel is daarmee.
bietje vingeren ken er toch wel vanaf ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die snel seks gaat hebben hoor.
Dat zou in principe kunnen maar moet ook niet zo snel gaan he. We zijn nog jong. Tijd zat om dat soort dingen te doen toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bietje vingeren ken er toch wel vanaf ?
Tijd gaat snel . Dadelijk zit ze al iemand anders te verleidenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zou in principe kunnen maar moet ook niet zo snel gaan he. We zijn nog jong. Tijd zat om dat soort dingen te doen toch?
Zo is ze niet en zij is ook niet iemand die snel verder gaat dan zoenen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd gaat snel . Dadelijk zit ze al iemand anders te verleiden
Toentertijd had ik nog libidoquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
Inso waarom heb je niet gewoon tegen je vriendin gezegd dat je geen seks voor het huwelijk wilt. Zou je een hoop avonden hebben gespaard
gewoon dumpen en verder zoekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo is ze niet en zij is ook niet iemand die snel verder gaat dan zoenen.
Dat weet je nooit zeker met puberaal volkquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind trouwen een beetje achterhaald
Niks mis mee. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Whyquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon dumpen en verder zoeken
gaat toch gekwetst raken iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon dumpen en verder zoeken
Ik dacht er een JR stijl 'grap' voor je uit te gooienquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik speel geen wow ouwe reus
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
gaat toch gekwetst raken idd
Bergtatt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht er een JR stijl 'grap' voor je uit te gooien
Tevens luister ik momenteel Ulver
was om 9 uur bedje al uit johquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
hoi typisch
lekker lang geslapen zo te zien?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
was om 9 uur bedje al uit joh
niet geheel vrijwillig, maar goed
ik heb wel een grote haan voor jequote:
Is dat diezelfde haan waar fera het over had? want die schijnt niet zo groot te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb wel een grote haan voor je
die pakte idd snel zijn kroketten en ging zonder gedag te zeggen de trein inquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is dat diezelfde haan waar fera het over had? want die schijnt niet zo groot te zijn
Jawel, maar was vandaag vrij. Mijn logee echter niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
nog steeds hard an die arbeit?
hehehequote:Op maandag 25 augustus 2014 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar was vandaag vrij. Mijn logee echter niet.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die pakte idd snel zijn kroketten en ging zonder gedag te zeggen de trein in
weet ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
[..]![]()
dat deed ik toch ook niet expres
Nee over zijn haanquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Praten we over Heppie zijn piemel?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee over zijn haan
beter lezen
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Met beetje geluk krijg ik de Sims 4 voor mijn verjaardag
Jaquote:
RCT4quote:
Je bent dus fan van de serie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Met beetje geluk krijg ik de Sims 4 voor mijn verjaardag
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geertquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stumper kreeg een warme douche
ik heb geen laptop hier. Dus doe ik zo als ik thuis benquote:
Geert is niet doodquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Maar veranderd daar nou iets in? Voor mijn gevoel is het nog hetzelfde als in '98 ofso toen het uitkwamquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hehe ja ik vind het wel leuk ja
Mwah betere graphics enz en het is wel andersquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar veranderd daar nou iets in? Voor mijn gevoel is het nog hetzelfde als in '98 ofso toen het uitkwam
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen laptop hier. Dus doe ik zo als ik thuis ben
Okequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah betere graphics enz en het is wel anders
Gewoon niet gaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:28 schreef supersof het volgende:
Ik wil niet naar huis ik wil hier slapen
Maar heb beloofd mijn broertjes boeken te kaften en morgenochtend dokter daarzo. Dus moet wel
Gevingerverfd?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Na een zware dag zitten Johannes en ik nu bij de Mac. Ik ben hem eeuwig dankbaar voor z'n hulp.
[ afbeelding ]
#onelove
8,742/10 zou weer lachenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan
wat willen je ouders doen??
je naar je kamer sturen??? xD
Jullie hebben smurfin gevingerd?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Na een zware dag zitten Johannes en ik nu bij de Mac. Ik ben hem eeuwig dankbaar voor z'n hulp.
[ afbeelding ]
#onelove
Dankjewel dWcquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gevingerverfd?
[..]
8,742/10 zou weer lachen
Als je moderator bent is blauw de enige kleur in je levenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
Maar die blauwe verf he. Maakt paxje een sterrenhemel boven zijn bed?
Waddup?quote:
Wel toegezegd? Spannendquote:
Mooie reactiequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je moderator bent is blauw de enige kleur in je leven
Ik ben morgen aan de beurt maar ik heb er echt nog geen zin inquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
Vliegveld van munchen is vreselijk.
Maar wel lekkere braadworst gegeten
ik ga wel voor je naar NYCquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben morgen aan de beurt maar ik heb er echt nog geen zin in![]()
Kut gestress, kut vliegen.
Nja vliegen vind ik niet zo erg maar wel 12 uur en dan 4 uur wachten voor een uurtjequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen even een cavity searchquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
400euro is wel veel geld hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nja vliegen vind ik niet zo erg maar wel 12 uur en dan 4 uur wachten voor een uurtje
Achteraf toch misschien directe vlucht kunnen nemen voor ¤400 meerben helemaal kapot
Nee hoeft niet. Maar ik word er nog steeds niet vrolijk van. En ik heb nu inmiddels ook met behoorlijke low-cost maatschappijen gevlogen dus ik had gehoopt dat het minder zou worden, majaquote:
Een wat?quote:
Oeh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
Hahaha trouwens ik werd gefouilleerdik werd gepiept door zo'n scanner
Ik zou wel flink gefouilleerd worden als ik mijn baard er gister niet af had gehaaldquote:
zat er een gaydar in dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
haha grapjas.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
Toen ging die in m'n bilnaad kijkenik dacht: wtf doe je
![]()
Ik ook, was mijn riem vergeten af te doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
Gouden tanden hequote:
Ja iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, was mijn riem vergeten af te doenik wilde opnieuw door die scanner maar dat mocht niet.. nou toen ben ik bijna aangerand gewoon.. Zie er helemaal niet crimineel uit
belachelijk
Munchen heeft blijkbaar gratis wifi en helemaal gefixt in t Duitsquote:
Thanks, but no thanksquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vindt Fokkie alleen maar lekker.
Duh, zit metaal in zo'n kap toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:01 schreef Fylax het volgende:
Blijkbaar gaat je pet ook af bij die pieper en ik was vergeten mijn pet af te doen.
ging hij niet af omdat je zo trilldequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:01 schreef Fylax het volgende:
Blijkbaar gaat je pet ook af bij die pieper en ik was vergeten mijn pet af te doen.
Wist ik veel.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wist ik veel.Toen deed ik als een crimineel mijn handen omhoog en mijn petje op de grond zoals je een pistool laat vallen
@firstworldproblemsquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Lan lag er even uit. Hartverzakking
Zo'n magneet? .. Zo'n choic..hhklyhear implantaat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja idd
Ach, ik heb zo'n magneet in m'n kop zitten en heel af en toe gaat dat ding af en soms nietheel vreemd
Goedzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n magneet? .. Zo'n choic..hhklyhear implantaat?
Neuh. Maar tot nu toe af en toe gepiept en dan gaan ze me fouilleren en dan zeg ik dat t in m'n hoofd zit en dan kan ik gewoon doorquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je daar geen verklaring van de arts van die je dan kan tonen ?
Ach, met een potlood kan ik ook je oog uitsteken.. en als je met 2 man meerdere van die flesjes vloeistof die onder de 100ml blijven meeneemt, over de stoelen flikkert en dan aansteekt vleigt waarschijnlijk ook het hele toestel in de fik hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Maar tot nu toe af en toe gepiept en dan gaan ze me fouilleren en dan zeg ik dat t in m'n hoofd zit en dan kan ik gewoon door
Opzich wel raar, want kan natuurlijk stiekem een bom in doen ofzo
ik ben dan ook jarig maar dan heb ik een kitten in huis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan jarig
Paxcon gaat een taart voor me maken heeft die me verteld.
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Etsu waar ben je nu? Nog in Duitsland?
Cuuuuuutequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik ben dan ook jarig maar dan heb ik een kitten in huis.
Wat voor kleur?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gratis van mijn moeder haar vriend.
Ik heb foto ervan op mobiel. Weet ik niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor kleur?Mannetje/vrouwtje?
Heb je alles al in huis?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb foto ervan op mobiel. Weet ik niet.
Er zijn er nog twee geloof ik.
Als je ze binnen houdt wel ja. Als het buitenkatten zijn/worden heb je er niet veel plezier aanquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Wel lief hoor, heb je een nieuw maatje erbij voor de komende 10 jaar minstens
Binnenkatten zijn wel het meest aanhankelijk ja dat kloptquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ze binnen houdt wel ja. Als het buitenkatten zijn/worden heb je er niet veel plezier aan
Leuk manquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga ik van mijn verjaardagsgeld halen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
Morgen rond deze tijd rijd ik gewoon in een big yellow taxi over de Brooklyn Bridge naar appartementje![]()
Wij nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
Morgen rond deze tijd rijd ik gewoon in een big yellow taxi over de Brooklyn Bridge naar appartementje![]()
Ik zal fotos in het vliegtuig proberen te makenquote:
Pas om 22:15.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Law Abiding Citizen 22.15 prima actie film
Goeie film hoor inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krijgt wel een 7,4 op imdb. Misschien ga ik die film ook wel kijken straks.
Ik ook. Wel ff nodigquote:
Yes.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb net lekker gedouched. Wel een avontuur in dit huis maargoed
Hoezo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb net lekker gedouched. Wel een avontuur in dit huis maargoed
Nice nicequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
En al m'n spullen ingepakt voor de introweek morgen.
zet de download aan en je kunt eerder kijken zonder reclamequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krijgt wel een 7,4 op imdb. Misschien ga ik die film ook wel kijken straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |