Heb je alles al in huis?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb foto ervan op mobiel. Weet ik niet.
Er zijn er nog twee geloof ik.
Als je ze binnen houdt wel ja. Als het buitenkatten zijn/worden heb je er niet veel plezier aanquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Wel lief hoor, heb je een nieuw maatje erbij voor de komende 10 jaar minstens
Binnenkatten zijn wel het meest aanhankelijk ja dat kloptquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ze binnen houdt wel ja. Als het buitenkatten zijn/worden heb je er niet veel plezier aan
Leuk manquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga ik van mijn verjaardagsgeld halen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
Morgen rond deze tijd rijd ik gewoon in een big yellow taxi over de Brooklyn Bridge naar appartementje![]()
Wij nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
Morgen rond deze tijd rijd ik gewoon in een big yellow taxi over de Brooklyn Bridge naar appartementje![]()
Ik zal fotos in het vliegtuig proberen te makenquote:
Pas om 22:15.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Law Abiding Citizen 22.15 prima actie film
Goeie film hoor inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krijgt wel een 7,4 op imdb. Misschien ga ik die film ook wel kijken straks.
Ik ook. Wel ff nodigquote:
Yes.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb net lekker gedouched. Wel een avontuur in dit huis maargoed
Hoezo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb net lekker gedouched. Wel een avontuur in dit huis maargoed
Nice nicequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
En al m'n spullen ingepakt voor de introweek morgen.
zet de download aan en je kunt eerder kijken zonder reclamequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krijgt wel een 7,4 op imdb. Misschien ga ik die film ook wel kijken straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |