vergeleken met tbc en vanilla wel ja maar wotlk kon je met je ogen dicht doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Viel ook wel mee allemaal. Was allemaal vrij debiel makkelijk nog.
Jeetje. Wil je Paxje groetjes van mij doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi, ik kan niet lang blijven Etsu, ik moet even mijn kamer opruimen, oude kleren aan doen en dan naar Paxje
3-400 denkquote:
Dat doe ik graag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Wil je Paxje groetjes van mij doen?
Klopt. Maar cata had ik al die heroic dungeon achievements ook binnen paar dagen na release.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vergeleken met tbc en vanilla wel ja maar wotlk kon je met je ogen dicht doen
Tandarts, lesgeld, schuld, laptopquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ga je het dan in investeren?
Tipsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ga je het dan in investeren?
Is mss wel slimmer ja. Vooral die laptop want dan kan je veel FOK!ken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tandarts, lesgeld, schuld, laptop
Jij had echt heel erg veel voor die tijd die je speelde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heb ik een keer voor Insomnia uitgezocht. Gelukkig ben ik het antwoord alweer vergeten
Precies en gamen. Haha nee gaat mij er vooral om dat ik dan weer in de woonkamer bij de rest kan zitten. Dan pak ik gewoon laptop erbij i.p.v telkens naar de computer lopen als ik iets wil kijken of doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is mss wel slimmer ja. Vooral die laptop want dan kan je veel FOK!ken.
Anders zo'n mini laptopjequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Laptop ligt er alleen even aan hoe duur tandarts uitvalt
hehe, ganken en campen was het devies. Eens een naar en vervelend mannetje altijd een naar en vervelend mannetje.quote:
op mijn rs acc 105 days en dat acc bestaat bijna 10 jaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk in 4 jaar geweest.
Mweh nee mijn computer is ook niet geschikt voor gamen enzquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders zo'n mini laptopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |