SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dus nu ben je rijk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Yeah DUO gebeld, aanvullende beurs is berekend enz
en dan na 2 dagen weer stoppenquote:
Cataclysm was ook kutquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en dan na 2 dagen weer stoppen
Had dat met pandaland
Kut expansion
heb DK schijnt saai te wezen in wodquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maar wod is tot nu toe echt PAUPER saai
DK is altijd al saai.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb DK schijnt saai te wezen in wod
Mss maar mijn mage uit de kast trekken
cata release was tofquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cataclysm was ook kut
en het grootste deel van wotlk ook
dacht dat je tijd niet meer gespeeld had????quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DK is altijd al saai.
heb toch elke class 90
Viel ook wel mee allemaal. Was allemaal vrij debiel makkelijk nog.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Niet hersendood alles aoeen maar cc gebruiken
kloptquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dacht dat je tijd niet meer gespeeld had????
Hoi, ik kan niet lang blijven Etsu, ik moet even mijn kamer opruimen, oude kleren aan doen en dan naar Paxjequote:
Mweh neequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat worden heel veel white kitkat chunkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |