Gewoon niet gaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:28 schreef supersof het volgende:
Ik wil niet naar huis ik wil hier slapen
Maar heb beloofd mijn broertjes boeken te kaften en morgenochtend dokter daarzo. Dus moet wel
Gevingerverfd?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Na een zware dag zitten Johannes en ik nu bij de Mac. Ik ben hem eeuwig dankbaar voor z'n hulp.
[ afbeelding ]
#onelove
8,742/10 zou weer lachenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan
wat willen je ouders doen??
je naar je kamer sturen??? xD
Jullie hebben smurfin gevingerd?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Na een zware dag zitten Johannes en ik nu bij de Mac. Ik ben hem eeuwig dankbaar voor z'n hulp.
[ afbeelding ]
#onelove
Dankjewel dWcquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gevingerverfd?
[..]
8,742/10 zou weer lachen
Als je moderator bent is blauw de enige kleur in je levenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
Maar die blauwe verf he. Maakt paxje een sterrenhemel boven zijn bed?
Waddup?quote:
Wel toegezegd? Spannendquote:
Mooie reactiequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je moderator bent is blauw de enige kleur in je leven
Ik ben morgen aan de beurt maar ik heb er echt nog geen zin inquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
Vliegveld van munchen is vreselijk.
Maar wel lekkere braadworst gegeten
ik ga wel voor je naar NYCquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben morgen aan de beurt maar ik heb er echt nog geen zin in![]()
Kut gestress, kut vliegen.
Nja vliegen vind ik niet zo erg maar wel 12 uur en dan 4 uur wachten voor een uurtjequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen even een cavity searchquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
400euro is wel veel geld hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nja vliegen vind ik niet zo erg maar wel 12 uur en dan 4 uur wachten voor een uurtje
Achteraf toch misschien directe vlucht kunnen nemen voor ¤400 meerben helemaal kapot
Nee hoeft niet. Maar ik word er nog steeds niet vrolijk van. En ik heb nu inmiddels ook met behoorlijke low-cost maatschappijen gevlogen dus ik had gehoopt dat het minder zou worden, majaquote:
Een wat?quote:
Oeh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
Hahaha trouwens ik werd gefouilleerdik werd gepiept door zo'n scanner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |