Ik had 100 days played na 9 maanden wow spelen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
op mijn rs acc 105 days en dat acc bestaat bijna 10 jaar
Topshow.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb net alweer besloten laptop gaat hem niet worden, ik heb teveel dingen afgesproken. Ik ga winkelen in Groningen met mijn moeder, winkelen bij de Primark en winkelen in de IKEA!
Gek genoeg kijk ik wel op tegen het winkelen.. Ik heb een kledingkast probleem (zoals ik vaker heb verteld hier) en dat wordt alleen maar erger op deze manierquote:
Shoppen in Groningen is altijd leuk toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb net alweer besloten laptop gaat hem niet worden, ik heb teveel dingen afgesproken. Ik ga winkelen in Groningen met mijn moeder, winkelen bij de Primark en winkelen in de IKEA!
Ik zal jou eens even opsluiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 2 weken kunnen jullie deze SC sluiten jongens.
Ja en nee.. kijk er wel beetje tegen op. Mijn moeder gaat met haar scootmobiel heen en erger me altijd dood als ze dat ding niet aan het begin van de winkel wil laten staan (ze kan prima een stukje lopen)quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shoppen in Groningen is altijd leuk toch?
rawr.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even opsluiten.
Ik zal jou eens even afsluiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben geen NSB'er maar ik had bijna een TR gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even opsluiten.
En BNW SCquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
nee ik stel een sluiting voor van GRTD en BNW sc moet aan een infuusquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En BNW SC![]()
Nou, je komt maar gewoon met updates hoor Inso .
Hangt het momenteel al . Druk op de andere topics op BNW. Al die hoaxes en false flagsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik stel een sluiting voor van GRTD en BNW sc moet aan een infuus
zien er uit als aardige knapenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist de DVD Shirwrecked in Oslo van Arcturus voor de 100ste keer afgekeken.
Hoezo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet zo met de bus naar de tandarts jongens
ik weet niet of ik zoveel pech op een dag aankan
Dit zijn hun live optredens een beetje. Al is dit al wel met een nieuwe zanger. Zeker niet slechter, wel anders. Ik heb ze paar jaar terug nog zien optreden tijdens een reünie. Topshowquote:
Ik heb geen auto tot mn beschikking en ik moet vandaag naar de tandarts.quote:
Maar dat is toch geen pech?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen auto tot mn beschikking en ik moet vandaag naar de tandarts.
Ja er gaan ook zoveel mensen dood.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja er gaan ook zoveel mensen dood.
Maakt het nog niet minder tragisch.
en dan zeggen ze wat over mijquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist de DVD Shirwrecked in Oslo van Arcturus voor de 100ste keer afgekeken.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
zag net vrouwtje lopen met louboutin schoenen in bus. wife materiaal right there
geef boaz tikken voor mijquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef badschaap het volgende:
9 september rijexamen, 19 september boaz vd beatz
Aan het taxiën zie ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:01 schreef Etsu het volgende:
Bijna landen.
11:29 uur niet gerookt en meteen m'n langste vlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |