@firstworldproblemsquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Lan lag er even uit. Hartverzakking
Zo'n magneet? .. Zo'n choic..hhklyhear implantaat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja idd
Ach, ik heb zo'n magneet in m'n kop zitten en heel af en toe gaat dat ding af en soms nietheel vreemd
Goedzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n magneet? .. Zo'n choic..hhklyhear implantaat?
Neuh. Maar tot nu toe af en toe gepiept en dan gaan ze me fouilleren en dan zeg ik dat t in m'n hoofd zit en dan kan ik gewoon doorquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je daar geen verklaring van de arts van die je dan kan tonen ?
Ach, met een potlood kan ik ook je oog uitsteken.. en als je met 2 man meerdere van die flesjes vloeistof die onder de 100ml blijven meeneemt, over de stoelen flikkert en dan aansteekt vleigt waarschijnlijk ook het hele toestel in de fik hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Maar tot nu toe af en toe gepiept en dan gaan ze me fouilleren en dan zeg ik dat t in m'n hoofd zit en dan kan ik gewoon door
Opzich wel raar, want kan natuurlijk stiekem een bom in doen ofzo
ik ben dan ook jarig maar dan heb ik een kitten in huis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan jarig
Paxcon gaat een taart voor me maken heeft die me verteld.
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Etsu waar ben je nu? Nog in Duitsland?
Cuuuuuutequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik ben dan ook jarig maar dan heb ik een kitten in huis.
Wat voor kleur?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gratis van mijn moeder haar vriend.
Ik heb foto ervan op mobiel. Weet ik niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor kleur?Mannetje/vrouwtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |