topshow in r&p dus binnekortquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
soort van. we hebben nog niet ofzo, ff rustig aan doen he
Dacht altijd dat pubers van meteen erin gaan . braaf hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
soort van. we hebben nog niet ofzo, ff rustig aan doen he
Ik ben sowieso niet iemand die snel seks gaat hebben hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht altijd dat pubers van meteen erin gaan . braaf hoor
Beter eerst trouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die snel seks gaat hebben hoor.
Dat is niet overdreven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is ook overdreven, maar ik ben wel iemand die niet zo snel is daarmee.
bietje vingeren ken er toch wel vanaf ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die snel seks gaat hebben hoor.
Dat zou in principe kunnen maar moet ook niet zo snel gaan he. We zijn nog jong. Tijd zat om dat soort dingen te doen toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bietje vingeren ken er toch wel vanaf ?
Tijd gaat snel . Dadelijk zit ze al iemand anders te verleidenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zou in principe kunnen maar moet ook niet zo snel gaan he. We zijn nog jong. Tijd zat om dat soort dingen te doen toch?
Zo is ze niet en zij is ook niet iemand die snel verder gaat dan zoenen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd gaat snel . Dadelijk zit ze al iemand anders te verleiden
Toentertijd had ik nog libidoquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
Inso waarom heb je niet gewoon tegen je vriendin gezegd dat je geen seks voor het huwelijk wilt. Zou je een hoop avonden hebben gespaard
gewoon dumpen en verder zoekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo is ze niet en zij is ook niet iemand die snel verder gaat dan zoenen.
Dat weet je nooit zeker met puberaal volkquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind trouwen een beetje achterhaald
Niks mis mee. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |