Pak wel wat schuurpapierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon ff met je kont ergens overheen schuren ofzo zoals je bed.
weg er meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, afgelopen. Opdoeken.
Einde verhaal.
Altijd maar haten op het mooie Zuiden.quote:
over 5 minuten busje pakken en dan lkkr chillen in limburg jatochquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd maar haten op het mooie Zuiden.
Ik eis smartengeld voor dit leed.
limburgquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over 5 minuten busje pakken en dan lkkr chillen in limburg jatoch
succes vandaag amaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Amarantha het volgende:
Hoop echt dat ik ook mijn lesrooster mee krijg vandaag
Fijn rooster??quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:14 schreef JanCees het volgende:
Ik heb gister mijn rooster en klasindeling gekregen
3 keer om 8:30 beginnen. Maar kan misschien geregeld worden met de docent om het te verplaatsen van vrijdag naar donderdag. En nog 1 lange dag op woensdag. Maandag en dinsdag pas in de middag beginnen.quote:
dat is wel vroegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 keer om 8:30 beginnen. Maar kan misschien geregeld worden met de docent om het te verplaatsen van vrijdag naar donderdag. En nog 1 lange dag op woensdag. Maandag en dinsdag pas in de middag beginnen.
Ja, dat is volgens mij wel voldoende, waarschijnlijk krijg je dan nog een brief op je nieuwe adres waarin dat allemaal staat enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef Paxcon het volgende:
supersof sof
M'n GBA adres is bij duo nu aangepast en ik heb nu woonsituatie veranderd en verklaard dat ik niet meer bij m'n ouders woon. Is dat voldoende? Moet ik nu wachten tot vanzelf bij 'adres studiefinanciering' m'n nieuwe adres komt te staan?
Anderhalf uur ongeveerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is wel vroegje moet best lang reizen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |