Naast de AH in de Brugstraatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij Pathé hebben ze er een. waar nog meer?
Groetjes en geniet van het prachtige Hollandse landschapquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
nou schatjes, ik ga maar eens beginnen aan mijn fietstocht van ~ 60 km naar mijn opa en oma
tot ooit![]()
Ze komt pas in september bij me wonen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is je chimi er ook?
Nogal chanant als jij met een camera het huis doorgaat voor een filmpje op FOK!
Veel succes en neem een bidonnetje melk mee voor onder wegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
nou schatjes, ik ga maar eens beginnen aan mijn fietstocht van ~ 60 km naar mijn opa en oma
tot ooit![]()
chillquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze komt pas in september bij me wonen.
Voorlopig hele huis voor mezelf
Das ver.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naast de AH in de Brugstraat
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze komt pas in september bij me wonen.
Voorlopig hele huis voor mezelf
Ik weet niet of ik Paxcon's bacteriën in m'n huis wil hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?
Ja, ik zei komen.
Ik sta garant voor Pax.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Paxcon's bacteriën in m'n huis wil hebben.
Ik denk dat het beter is als ik niet gaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?
Ja, ik zei komen.
Van mij mag je komen maar ik wil dat je van te voren mijn desinfectiedoekjes gebruikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ik niet ga
Dus spreek maar wat af samen
Nee, ik kom nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij mag je komen maar ik wil dat je van te voren mijn desinfectiedoekjes gebruikt.
Het is watquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
Damn, zoveel 1+1, 2+2 of 50% korting acties bij de Kruidvat
Kruidvat kut reclame met kut stem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
Damn, zoveel 1+1, 2+2 of 50% korting acties bij de Kruidvat
wel echt debiel goede acties altijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kruidvat kut reclame met kut stem.
ja ik moet daar vaker gaan kijken voor schoonmaakmiddelen in huis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wel echt debiel goede acties altijd
goede gel in de aanbieding? halfjaarvoorraad inslaan
scheermesjes in de aanbieding? jaarvoorraad inslaan
deo in de aanbieding? jaarrvooraad inslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |