Naast de AH in de Brugstraatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij Pathé hebben ze er een. waar nog meer?
Groetjes en geniet van het prachtige Hollandse landschapquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
nou schatjes, ik ga maar eens beginnen aan mijn fietstocht van ~ 60 km naar mijn opa en oma
tot ooit![]()
Ze komt pas in september bij me wonen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is je chimi er ook?
Nogal chanant als jij met een camera het huis doorgaat voor een filmpje op FOK!
Veel succes en neem een bidonnetje melk mee voor onder wegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
nou schatjes, ik ga maar eens beginnen aan mijn fietstocht van ~ 60 km naar mijn opa en oma
tot ooit![]()
chillquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze komt pas in september bij me wonen.
Voorlopig hele huis voor mezelf
Das ver.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naast de AH in de Brugstraat
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze komt pas in september bij me wonen.
Voorlopig hele huis voor mezelf
Ik weet niet of ik Paxcon's bacteriën in m'n huis wil hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?
Ja, ik zei komen.
Ik sta garant voor Pax.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Paxcon's bacteriën in m'n huis wil hebben.
Ik denk dat het beter is als ik niet gaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus wanneer kunnen Pax en ik komen?
Ja, ik zei komen.
Van mij mag je komen maar ik wil dat je van te voren mijn desinfectiedoekjes gebruikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ik niet ga
Dus spreek maar wat af samen
Nee, ik kom nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij mag je komen maar ik wil dat je van te voren mijn desinfectiedoekjes gebruikt.
Het is watquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
Damn, zoveel 1+1, 2+2 of 50% korting acties bij de Kruidvat
Kruidvat kut reclame met kut stem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
Damn, zoveel 1+1, 2+2 of 50% korting acties bij de Kruidvat
wel echt debiel goede acties altijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kruidvat kut reclame met kut stem.
ja ik moet daar vaker gaan kijken voor schoonmaakmiddelen in huis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wel echt debiel goede acties altijd
goede gel in de aanbieding? halfjaarvoorraad inslaan
scheermesjes in de aanbieding? jaarvoorraad inslaan
deo in de aanbieding? jaarrvooraad inslaan
Nee moet Vrijdag pas maar ik heb al gezegd dat ik niet mee doe en wel langs kom voor gezelligheidquote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet Vrijdag pas maar ik heb al gezegd dat ik niet mee doe en wel langs kom voor gezelligheid
Ik ben chagrijnigquote:
Ik heb niet gezegd wat ik heb.. alleen gezegd 'moet morgen niet voor niets naar de dokter he..'quote:
Aaahquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig
Kon treinstation niet vinden dus trein gemist en toen ik boven was met 3 tassen/koffers, kwam ik achter dat beneden de incheckpalen staan en nu moet ik in Elst uit om dat te doen (volgens conducteur)
Ik zou al bijna naar het station om je op te vangen, maar dat kan dus even wachten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig
Kon treinstation niet vinden dus trein gemist en toen ik boven was met 3 tassen/koffers, kwam ik achter dat beneden de incheckpalen staan en nu moet ik in Elst uit om dat te doen (volgens conducteur)
Drenthe College - Zorg & Welzijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor school? er zijn zoveel scholen.
Klinkt spannend, het Drenthe College.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drenthe College - Zorg & Welzijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt spannend, het Drenthe College.
Vraag me af in welke provincie dat is.
Dat klopt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou al bijna naar het station om je op te vangen, maar dat kan dus even wachten?
Oh, dan heb ik nog wel tijd om straks eerst even te kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt.
Is 2,5 uur rijden blijkbaar.
Was jij er ook dan?quote:
smoothquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nog wel tijd om straks eerst even te koken
[..]
Was jij er ook dan?![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |