Had ik op de middelbare ook. Ging de boeken dan altijd van groot naar klein sorterenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Zit te twijfelen of ik een kluisje zal nemen, is wel handig om je jas in te doen en boeken die je niet thuis nodig bent. Hmm
Jammer dat daar geen filmpjes van zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik op de middelbare ook. Ging de boeken dan altijd van groot naar klein sorterenleuke bezigheid vond ik dat.
Oh hahaquote:
Ik heb maar 4 boeken ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik op de middelbare ook. Ging de boeken dan altijd van groot naar klein sorterenleuke bezigheid vond ik dat.
Leukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hahaJa ik zit met aardige meiden in de klas! Veel gelachen al vandaag dus komt vast goed
Nooitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk
Als je je FOK! buddies maar niet vergeet he!
Tja, het was toch wel een pittige avondquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil me nog verontschuldigen omdat ik je laatst per ongeluk dronken heb gevoerd.
Je moet ook kotsen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, het was toch wel een pittige avond
M'n wekker ging alweer om 07:00 omdat we naar Walibi gingen en ik heb een aantal achtbaanrondjes moeten overslaan omdat ik de dag al misselijk begon
Maar goed
quote:
Die ene Rubensgold die jij als eerste nam was best sterk, op de rekening stond namelijk dat dat 9,8 procent was. Misschien lag het daar aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, het was toch wel een pittige avond
M'n wekker ging alweer om 07:00 omdat we naar Walibi gingen en ik heb een aantal achtbaanrondjes moeten overslaan omdat ik de dag al misselijk begon
Maar goed
Oh nicequote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hahaJa ik zit met aardige meiden in de klas! Veel gelachen al vandaag dus komt vast goed
Dit is serieus het overwegen waardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je moet ook kotsen voor het slapen gaan
Oh jeetje... En dan was er ook nog een bij van een halve liter...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die ene Rubensgold die jij als eerste nam was best sterk, op de rekening stond namelijk dat dat 9,8 procent was. Misschien lag het daar aan.
Alleen één chick heeft adhd en die praat nog 10x meer dan mij en die zegt ook echt alles wat in haar op komt. Doe ik ook maar nooit geweten dat er mensen bestaan die dat nog erger en ongemakkelijker kunnenquote:
Dat vind ik dan weer weinig avontuurlijk van je.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh jeetje... En dan was er ook nog een bij van een halve liter...
Ja dat hakt er wel in. Voortaan weer veilig Jupilertjes
Ben ik de enige die moest lachen om de naam?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die ene Rubensgold die jij als eerste nam was best sterk, op de rekening stond namelijk dat dat 9,8 procent was. Misschien lag het daar aan.
We snappen hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moest lachen om de naam?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen één chick heeft adhd en die praat nog 10x meer dan mij en die zegt ook echt alles wat in haar op komt. Doe ik ook maar nooit geweten dat er mensen bestaan die dat nog erger en ongemakkelijker kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |