ik kom zo langs eindhoven :$$$quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte g. We delen zoveel.
Oooh ik heb gister iets fout gedaan inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij wel voldoende, waarschijnlijk krijg je dan nog een brief op je nieuwe adres waarin dat allemaal staat enzo.
Je kan trouwens ook even controleren bij
mijn gegevens > Aangevraagd: studiefinanciering > en dan staat je woonsituatie daar.
oké mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oooh ik heb gister iets fout gedaan inderdaad
Nu staat het daar ook, gister nog niet nadat ik wat rondgeklikt had
maximaal lenenquote:
ach, had uitgerekend, als ik een baan heb waarmee ik voldoende verdien is het maar 70 euro per maandquote:
70 euro is veel hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ach, had uitgerekend, als ik een baan heb waarmee ik voldoende verdien is het maar 70 euro per maand
Red je het niet met baantje + stufi?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ach, had uitgerekend, als ik een baan heb waarmee ik voldoende verdien is het maar 70 euro per maand
Pax probeert ook alles uit je los te krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef supersof het volgende:
ik ga hier niet mijn financiële dingen bespreken
Hoi Johannes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax probeert ook alles uit je los te krijgen.
Maar hij bedoelt het goed.
Je mag m'n kamer wel even verven als je zin hebtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Ik ga vanmiddag naar Groningen. Ga je op me wachten op het station om me te verwelkomen?
Sof heeft me een DM gestuurdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax probeert ook alles uit je los te krijgen.
Maar hij bedoelt het goed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag m'n kamer wel even verven als je zin hebt
ik namelijk niet
Snap ik. Als je het geld nodig hebt, heb je geen keus. Ik zou iig (maar dat ben ik), niet meer lenen dan je nodig hebt. Want wat nu maar 70 euro lijkt kan een hoop geld zijn als je straks toch niet zo veel verdiend als je denkt, of toch een huis wilt kopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef supersof het volgende:
ik ga hier niet mijn financiële dingen bespreken
Dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Ik ga vanmiddag naar Groningen. Ga je op me wachten op het station om me te verwelkomen?
Zoveel is er nou ook weer niet te verven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag m'n kamer wel even verven als je zin hebt
ik namelijk niet
Sof snapt dat jij het goed bedoelt.quote:
Nee.. maarjaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
[..]
Zoveel is er nou ook weer niet te verven.
[..]
Sof snapt dat jij het goed bedoelt.
Met een rode loper?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
[..]
Zoveel is er nou ook weer niet te verven.
[..]
Sof snapt dat jij het goed bedoelt.
Waar is de andere hand gebleven? Is Paxcon z'n hand geamputeerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel geholpen bij het verven van het huis van Pax
[ afbeelding ]
Ik ga mijn best doen.quote:
Die andere hand nam de foto.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar is de andere hand gebleven? Is Paxcon z'n hand geamputeerd?
Moet ik zaterdag nog mee naar de Ikea?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee.. maarjaIk ga morgen denk ik. Vandaag geen zin en ik wil chillen na een dagje Walibi
Mensen hebben bij mij door dat ik het beste met ze voor heb
Nope, dat hoeft waarschijnlijk niet en het autootje zit volquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik zaterdag nog mee naar de Ikea?
Ik dacht even dat ik m'n post verkeerd had gezetquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik m'n post verkeerd had gezet
Maar je loopt wel een beetje achter de feiten aan hoor! Deze topshow is al redelijk lang geleden uitgezonden
Je mag in m'n mond cummenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik verf jouw huis voor tegenprestatie
Dan zou ik eerst je beloning opeisen en dan pas schoonmaken want het kan er wild aan toe gaan bij Etsu thuis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
woow dan maak ik je huis ook nog schoon
Is goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe maar, maar leg wel eerst de batterijen in de koelkast.
Ik wil ook graag genoemd worden.
en ik?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ga aanwijzen waar Paxcon wijn heeft gemorst, jou noemen bij iets (nog suggesties?), inso noemen bij de batterijen in de koelkast, ama noemen waar ze heeft gezeten op de bank en wietparkiet noemen op m'n balkon bij de sigaretten
Kan deze post misschien in een spoiler want je verklapt nu wel het plot en de twists.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ga aanwijzen waar Paxcon wijn heeft gemorst, jou noemen bij iets (nog suggesties?), inso noemen bij de batterijen in de koelkast, ama noemen waar ze heeft gezeten op de bank en wietparkiet noemen op m'n balkon bij de sigaretten
Je beantwoordt m'n vraag niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan deze post misschien in een spoiler want je verklapt nu wel het plot en de twists.
Maar ik vind het prima.
daar zorg je dan maar voorquote:
Bij Pathé hebben ze er een. waar nog meer?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu begint speciaal voor jou zijn filmpje bij de subway van Groningen
Is je chimi er ook?quote:
Als ik het heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel genoemd worden bij de tomaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |