Waar?quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is GGMM weer vervelend, man man man.
Naar m'n werk? Half 7 ofzo. Vandaag met t treintje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut hoelaat spring jij op zo'n dag op de fiets.
Als z'n baas hem zegt koffie te halen mompelt hij stilletjes: " uh, oke"quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM vertelt ook vast iedere dag dezelfde grap aan mensen op zijn werk.
Zo'n figuur dat expres melk en suiker in andermans koffie doet terwijl dit persoon strikt zwarte koffie drinkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als z'n baas hem zegt koffie te halen mompelt hij stilletjes: " uh, oke"
Zijn grootste overwinning was die ene dag dat hij zout in t suikerpotje deed. Vanachter de kopieermachine zat hij te gniffelen bij ieder bakkie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n figuur dat expres melk en suiker in andermans koffie doet terwijl dit persoon strikt zwarte koffie drinkt.
Aan het einde van elke werkdag zette hij altijd stiekem de gemeenschappelijke klok in het kantoor even vooruit als zijn collega's wegkwijnden van verveling. Dan kon hij aan de baas vertellen dat het einde werkdag was.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn grootste overwinning was die ene dag dat hij zout in t suikerpotje deed. Vanachter de kopieermachine zat hij te gniffelen bij ieder bakkie.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezien de tijd is het nu een strak plan om de computer uit te zetten. Ik zie jullie op een later tijdstip.
Dag.
Ook bij het NFL topic ging hij er met gestrekt been in.quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is GGMM weer vervelend, man man man.
Heeft hij vakantie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook bij het NFL topic ging hij er met gestrekt been in.
Dat zou kunnen.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Of misschien probeerde hij de krant te halen:
KLB / Fok! in de krant.
Ik zou met mijn quotes ook wel in de krant willen.
En warmquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, hij is normaliter best wel groot.
Rawrquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik wat boute uitspraken doen.
Het zijn kanjerhoeren. Allemaal!
grapje xd lol
~ johannes_vermeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |