abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144191475
quote:
Meeste Amerikanen waren toch ook dood gegaan door friendly fire?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 5 september 2014 @ 01:38:02 #252
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144191483
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:37 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Meeste Amerikanen waren toch ook dood gegaan door friendly fire?
Nee man, IEDs
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 5 september 2014 @ 01:44:20 #253
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_144191548
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee.
Dan ben je een ISIS Sympathisant. Zo simpel is het.
  vrijdag 5 september 2014 @ 01:53:55 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144191634
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dan ben je een ISIS Sympathisant. Zo simpel is het.
Oke.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144191647
Gewoon IS of ISIS lekker hun gang laten gaan, mensen die radicaliseren en daar willen vechten niet meer opnieuw binnenlaten.

Verder pas oorlog voeren als de territoriale integriteit in geding is of men hier een heilstaat wil stichten, dan met veel geweld uitroeien dat doorgeslagen religie-volk
blablablabla
  Forum Admin vrijdag 5 september 2014 @ 01:55:50 #256
35723 crew  GGMM
pi_144191654
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
Gewoon IS of ISIS lekker hun gang laten gaan, mensen die radicaliseren en daar willen vechten niet meer opnieuw binnenlaten.

Verder pas oorlog voeren als de territoriale integriteit in geding is of men hier een heilstaat wil stichten, dan met veel geweld uitroeien dat doorgeslagen religie-volk
Ok.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144191670
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ok.
Gelukkig ben je het hier mee eens.
Beter niet met je in discussie gaan voor je het weet voel je weer de noodzaak Yvonne er bij te halen als je niet kan winnen :{
blablablabla
  Forum Admin vrijdag 5 september 2014 @ 01:59:24 #258
35723 crew  GGMM
pi_144191687
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Gelukkig ben je het hier mee eens.
Beter niet met je in discussie gaan voor je het weet voel je weer de noodzaak Yvonne er bij te halen als je niet kan winnen :{
Nee, ben het er niet mee eens. Aan dit soort praktijken moet zo snel mogelijk een eind gemaakt worden. Niet eerst laten groeien en dan als het een keer dicht bij ons bed komt pas ingrijpen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144191787
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 01:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ben het er niet mee eens. Aan dit soort praktijken moet zo snel mogelijk een eind gemaakt worden. Niet eerst laten groeien en dan als het een keer dicht bij ons bed komt pas ingrijpen.
Alsof dat ene reet gaat helpen.

Amerikaanse of Westerse bommen zullen de haat op lokaal niveau alleen maar aanwakkeren wat resulteert dat ze hier heen komen om wraak te nemen a la Madrid a la New York a la Londen laat ze het lekker uitzoeken je hebt naast ISIS nog wel een paar honderd extreem radicale splintergroeperingen die dood en verderf zaaien.

Laat ze het uitzoeken onderling en verdedig hier je eigen grenzen, principes en rechtstaat.

Kijk alleen al naar die hele Irak-Oorlog, wat heeft dat geintje de belastingbetaler wel niet gekost: Resultaat: de Taliban is groter dan ooit en al die lokale stammen bevechten elkaar nog steeds dagelijks.
blablablabla
  Forum Admin vrijdag 5 september 2014 @ 02:19:34 #260
35723 crew  GGMM
pi_144191832
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 02:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Amerikaanse of Westerse bommen zullen de haat op lokaal niveau alleen maar aanwakkeren wat resulteert dat ze hier heen komen om wraak te nemen a la Madrid a la New York a la Londen laat ze het lekker uitzoeken je hebt naast ISIS nog wel een paar honderd extreem radicale splintergroeperingen die dood en verderf zaaien.

Laat ze het uitzoeken onderling en verdedig hier je eigen grenzen, principes en rechtstaat.

Kijk alleen al naar die hele Irak-Oorlog, wat heeft dat geintje de belastingbetaler wel niet gekost: Resultaat: de Taliban is groter dan ooit en al die lokale stammen bevechten elkaar nog steeds dagelijks.
Tja, op zich snap ik dat allemaal wel en heb je misschien gelijk, maar ze hebben al mensen ontvoerd en onthoofd uit ´onze´ beschaving die hier niks mee te maken hadden. Als ik die beelden zie vind ik het heel moeilijk om niks te willen doen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144191985
quote:

[..]

Wel zwak dit eigenlijk. Er is een humanitaire ramp in Irak. Je kan het vergelijken met de tweede wereld oorlog. Bij dit soort situaties kan je niet vanaf de zijlijn toekijken en genocide laten toestaan.

Sinds de Syrische opstand zijn in Syrië
alleen al 200k+ mensen vermoord(niet allemaal door ISIS) en daarnaast ook grote getallen in Irak. Door hier niks aan te doen zullen landen er om heen het heel snel gaan merken. Ik zou niet gek opkijken dat het westen het op een gegeven moment het ook zou merken. Niet alleen omdat ze hierdoor een basis hebben om mensen te trainen, maar denk ook aan de vele vluchtelingen.

Ik vind het daarom een te populistische antwoord, waar je eigenlijk niet verder kijkt dan nu.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_144192002
quote:

[..]

Splintergroep noemt ie dit. :D Is gewoon een grote georganiseerde groep dat heel gevaarlijk is en nog gevaarlijker kan worden als er niet iets aan gedaan wordt.

IS heeft al redelijk wat macht, ook qua bezittingen. Olievelden bijvoorbeeld, waar de VS gewoon vrolijk van blijft afnemen trouwens, iets waar je tegenwoordig aardig wat druk mee kunt uitoefenen. Ook een flink aantal banken e.d. zijn in de handen van IS. Als je als het westen zijnde nú niet ingrijpt kun je dat nooit meer doen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 07:01:06 #263
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144192365
Fijn dat jullie dit gesprek om drie uur alsnog opgegeven hebben.

Goedemorgen trouwens
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144192404
Morge
pi_144192410
Bijna weekend
pi_144192412
:s)
pi_144192423
Ik ben echt laat vandaag
pi_144192426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna weekend
Lekker koppenberg oprammen. Niks mis mee
pi_144192440
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Lekker koppenberg oprammen. Niks mis mee
Vandaag lekker een genotsdag.

1-3-4-6-8. Hots.
pi_144192455
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vandaag lekker een genotsdag.

1-3-4-6-8. Hots.
Je hebt wel veel tussenuren of niet?
pi_144192462
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je hebt wel veel tussenuren of niet?
redelijk veel ja.

maandag 1, woensdag 4, vrijdag 3
pi_144192481
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

redelijk veel ja.

maandag 1, woensdag 4, vrijdag 3
Je bent toch liever op vrijdag kwart over 1 klaar. Ik dan tenminste
pi_144192482
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je bent toch liever op vrijdag kwart over 1 klaar. Ik dan tenminste
ik ook hoor, dit is gewoon zwaar kut.
pi_144192493
Wat is GGMM weer vervelend, man man man.
pi_144192498
Knut hoelaat spring jij op zo'n dag op de fiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')