Want jij bent er tijdens meerdere gelegenheden bij geweest?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lig eens niet zo te kutten. Lillike IS strijder.
Keek door een gat met zijn hand in zijn broekquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want jij bent er tijdens meerdere gelegenheden bij geweest?
Amenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in een relatie zou dat de standaard moeten zijn
helaas heb je veel kkhoeren in deze land
Sorry Stylo.quote:
Nee ze zijn 19, misschien ben jij nog maagd maar de meeste rond die leeftijd hebben al seks ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want jij bent er tijdens meerdere gelegenheden bij geweest?
Ben 22 en nog niet eens gezoendquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ze zijn 19, misschien ben jij nog maagd maar de meeste rond die leeftijd hebben al seks ja.
ah wat lievquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zolang mijn zusje gelukkig is vind ik alles best.
in dit kk land wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ze zijn 19, misschien ben jij nog maagd maar de meeste rond die leeftijd hebben al seks ja.
Da's een aanname die je doet. Ze zijn 19, dus hebben ze seks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zeg dan Peshmerga ofzo. Wil niet met hun geassocieerd worden. Zelfs niet als een grapquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry Stylo.
ISIS strijder moet het natuurlijk zijn.
dat is overigens een behoorlijke foute drogredenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's een aanname die je doet. Ze zijn 19, dus hebben ze seks.
Aannames die ik over mensen doe die ik erg goed ken kloppen meestal wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's een aanname die je doet. Ze zijn 19, dus hebben ze seks.
Ik las eens een post op FOK! van iemand die het warm kreeg als een vrouw hem aanraakte en dat het een branderig gevoel gaf op de plek waar hij werd aangeraakt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
Heb wel eens een vrouw een hand gegeven maar dat was het wel
Net zoals Israël.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is overigens een behoorlijke foute drogreden
een 'willekeurige correlatie'
Nou nou nou. Zo heb ik het niet bedoeld maatje. Peshmerga dat je er loopt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg dan Peshmerga ofzo. Wil niet met hun geassocieerd worden. Zelfs niet als een grap
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las eens een post op FOK! van iemand die het warm kreeg als een vrouw hem aanraakte en dat het een branderig gevoel gaf op de plek waar hij werd aangeraakt.
Dus het zou zomaar kunnen zijn dat je ongelijk hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aannames die ik over mensen doe die ik erg goed ken kloppen meestal wel.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo heb ik het niet bedoeld maatje. Peshmerga dat je er loopt.
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus het zou zomaar kunnen zijn dat je ongelijk hebt.
smegmaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo heb ik het niet bedoeld maatje. Peshmerga dat je er loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |