Poll: Heb je gesolliciteerd?quote:
Ik jou ook.quote:
Cool.quote:
wel verdomme, heb ik voor niks de TT verbeterdquote:
fa2 tochquote:Op woensdag 3 september 2014 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wel verdomme, heb ik voor niks de TT verbeterd
weet ik tochquote:
Nee eigenlijk alleen die MarokkaanseHeld.quote:
Aight.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen die MarokkaanseHeld.
Ik denk niet dat je veel kans maakt hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ga echt lachen als ze een 14 jarige jongetje dat al zijn tijd op dit forum spendeert als moderator benoemen
ik had het niet over jou hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel kans maakt hoor.
Matig. 5.4/10.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had het niet over jou hoor
Iedereen korte zinnen.quote:
Speed.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef Spongeboss het volgende:
Wat is nu pep dankjewel voor nieuwe openen had het niet eens door mobiel.
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaarsquote:
Ligt eraan hoeveel je koopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaars
Speed = zwaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaars
Nope.quote:
he balen manquote:
Hmm drugs zijn wel slecht denk ik.quote:
Tof.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
he balen man
ik duim voor je. #deadprez4mod
Joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm drugs zijn wel slecht denk ik.
thnx sahbiquote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
he balen man
ik duim voor je. #deadprez4mod
Geduld is een schone zaak.quote:
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.quote:
Wurd.quote:
Jij gebruikt blunts toch?quote:
Krokodil voornamelijk.quote:
Vieze junk.quote:
Nee, een of andere fucked up variant van heroïne.quote:
Ach, dan hebben we altijd nog wel andere topics of nachtbaggerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.
Nee echt? Ik denk dat helft bij voorbaat al afgewezen wordt trouwens. Al moet ik zeggen dat ik geen idee heb hoeveel er daadwerkelijk gesolliciteerd hebben. Hopelijk zijn sommige mensen nog enigszins realistisch over hun eigen kansen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze zullen wel meer dan 1 sollicitatie te bespreken hebben jong.
Gelukkig maar, en nee..quote:Op woensdag 3 september 2014 19:44 schreef john-hert het volgende:
De nieuw-topic knop reageert niet bij mij, hebben meer FOK!'ers hier last van?
Ik denk dat het er meer zijn dan je denkt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we altijd nog wel andere topics of nachtbagger
[..]
Nee echt? Ik denk dat helft bij voorbaat al afgewezen wordt trouwens. Al moet ik zeggen dat ik geen idee heb hoeveel er daadwerkelijk gesolliciteerd hebben. Hopelijk zijn sommige mensen nog enigszins realistisch over hun eigen kansen.
[..]
Gelukkig maar, en nee..
Ik zou het niet weten, maar kan het me moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijks wel een ergere drug?
Ik zou het eigenlijk wel verrassend vinden als het er meer dan 10 zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer zijn dan je denkt.
Echt? Ik zou zelf minstens 20 verwachten.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel verrassend vinden als het er meer dan 10 zijn
Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt? Ik zou zelf minstens 20 verwachten.
Iedereen verdient 'n kans om te solliciteren, of iedereen in aanmerking komt is een tweede natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.
Uiteraard, maar een beetje realisme is bij zulke mensen wel op plaats. Maar dat mag ik misschien niet verwachten van FOK!kersquote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen verdient 'n kans om te solliciteren, of iedereen in aanmerking komt is een tweede natuurlijk.
FOK!Kers en realistisch. Pls frassquote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een beetje realisme is bij zulke mensen wel op plaats. Maar dat mag ik misschien niet verwachten van FOK!kers
Okee sorryquote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK!Kers en realistisch. Pls frass
Denk eigenlijk niet dat er heel veel mensen in die leeftijdscategorie hier posten.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.
Goed punt.quote:
Ja hoi.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat er heel veel mensen in die leeftijdscategorie hier posten.
Gezien Stevenmac26 maakt zelfs deadprez een kans... (al zegt dat eigenlijk ook wat over de kansen van andere kansloze (hihaho) FOK!kersquote:
Je bewijst nu het punt van toto.. FOK!kers en realisme...quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd maar zou me niets verbazen als Pharkus me zo gaat benaderen.
quote:
Wie weet.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd maar zou me niets verbazen als Pharkus me zo gaat benaderen.
Iedereen maakt een kleine kans toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezien Stevenmac26 maakt zelfs deadprez een kans... (al zegt dat eigenlijk ook wat over de kansen van andere kansloze (hihaho) FOK!kers
xdquote:
Definieer klein...quote:Op woensdag 3 september 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Iedereen maakt een kleine kans toch?
[..]
xd
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m openquote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m open
Als ik mod werd zou ik hem direct dichtsmijten. Jwt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m open
ik denk dat FOK! voor de illuminati werkt en ik ga daar nog een topic over maken ik heb harde bewijzen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.
dan moet je er even over in discussie gaan. of we plegen een staatsgreep in de andere scquote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik denk dat FOK! voor de illuminati werkt en ik ga daar nog een topic over maken ik heb harde bewijzen.
haten op de nieuwe mod SCquote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik mod werd zou ik hem direct dichtsmijten. Jwt.
Rebels toch.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haten op de nieuwe mod SC
enige sc in bijna een jaar waarin ik post ook nog eens
Illuminati werkt voor FOK! heur.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik denk dat FOK! voor de illuminati werkt en ik ga daar nog een topic over maken ik heb harde bewijzen.
Ik heb bewijzen, en ik ga jullie ontmaskeren.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Illuminati werkt voor FOK! heur.
dit is niet het moment totoquote:
Hehehehe.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar de geruchten zijn sterk.
[ afbeelding ]
Ik heb boodschappen, en ik ga straks frikandellen bakken.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb bewijzen, en ik ga jullie ontmaskeren.
Zal ik jou eens bakken?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen, en ik ga straks frikandellen bakken.
XL, Beckers, Mora, eigen merk?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen, en ik ga straks frikandellen bakken.
Kom bakken dan.quote:
Mora natuurlijk, sowieso gestolen. Betalen voor frikandellenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
XL, Beckers, Mora, eigen merk?
En heb je de boodschappen betaald of gestolen? Details herr, details.
Ps ben je al eens in een mooi 5 sterrenhotel geweest?
Hmm mooi om te horen, heb je zin om eens naar pieterburen met mij te gaan? Ik wil kijken of daar ook racistisch wordt gehandeld jegens die piet, en wil zeker weten dat zijn buren geen fascistische nazi's zijn. Ik zoek iemand die handig is en goed in stelen is, tevens kun je nog eens flink smijten met een bord dus ik zou het waarderen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom bakken dan.
[..]
Mora natuurlijk, sowieso gestolen. Betalen voor frikandellen
P.S. dagelijks zelfs, ik ben bordenwasser bij Bilderberg Garden Hotel.
Nou, dat klinkt helemaal niet verkeerd. Beetje de boel kapot slaan, beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm mooi om te horen, heb je zin om eens naar pieterburen met mij te gaan? Ik wil kijken of daar ook racistisch wordt gehandeld jegens die piet, en wil zeker weten dat zijn buren geen fascistische nazi's zijn. Ik zoek iemand die handig is en goed in stelen is, tevens kun je nog eens flink smijten met een bord dus ik zou het waarderen.
Kunnen we ons treffen in Maastricht? Dan rijden we naar Groningen en van daaruit naar Pieterburen. Ik heb twee kratjes bier per persoon dus als jij nog iemand weet moeten we zes kratjes hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt helemaal niet verkeerd. Beetje de boel kapot slaan, beetje stelen, beetje zuipen.
Zo. Klaar.quote:
quote:Amsterdam, 3 september 2014
Betreft: sollicitatie voor moderator-functie in /KLB
Geachte admins van het FOK!forum,
na een hele tijd wikken en wegen of ik een deel van mijn vrije tijd op zou moeten geven om dan toch het elitaire baantje van FOK!forum-moderator aan te nemen, heb ik besloten om mij hierbij toch te melden op dit e-mailadres.
Om mij even voor te stellen, mijn naam is Meneer Dokter Professor Zak T. Abak, a.k.a. Zaktabak op het forum. Ik hang veel rond in KLB, af en toe in ONZ, hier en daar in TV en af en toe in FB. (en nog meer fora wanneer het mij uitkomt). Vooral het gastvolk in Klaagbaak doet mij deugd, alleen merk ik dat na het vertrekken van LethalNinja de dienstdoende moderatie wat omlaag is gegaan. Zo is Marie30 een behoorlijke tijd inmiddels al afwezig, en van HaywoodJablome is de afgelopen tijd ook weinig meer vernomen. Zo houden alleen Frank_Drebin en Mortaxx de boel in de garelen en springt Pharkus hier en daar bij.
Vandaar dat ik mij wil aanmelden als versterking voor de KLB moderatie.
Wat brengt het de crew?
Een hoop "gezelligheid" en vooral in KLB versterking (en kusjes voor Karina + excuses voor GGMM)
Wat brengt het de Klaagbaak?
Hopelijk hier en daar wat minder onnodig geouwehoer, maar waar nodig ook wat meer toelatingen voor gezellige topics die doch buiten "de norm". Ook minder onzin-topics en jankverhalen die beter in een dagboek horen.
Wat brengt het de rest van het forum?
Wat meer blauwe lettertjes in zo'n topic. En gastslotjes waar nodig, verder bemoei ik mij liever niet met crewzaken in andere fora dan waar ik voor solliciteer. :-)
Wat brengt het mij?
Minst belangrijke vraag wat mij betreft, maar goed:
Een beetje meer elitair vermogen. Zo kan ik ook eens die pikstraffen van mvr. Zak eens terugkaatsen, hehehe.
Ik hoop dat mijn goedbedoelde bedoeling voor KLB een beetje duidelijk zijn bij jullie, als het kan heb ik er zin in en zal ik er wat van maken. De taak van mod zal ik vrijwel serieus nemen, alleen niet té serieus, het moet ook nog leuk blijven en daarnaast wil ik graag ook nog een klb-user blijven.
Vele groeten en tot ziens op het FOK!forum,
Zak. T. Abak
Hoax, die heb jij al veel eerder geschreven.quote:
Uitstekende poll, ben benieuwd. Heb Nee gestemdquote:Op woensdag 3 september 2014 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
oke misschien is dit een slecht idee, maar ik kan het altijd proberen
Poll: Heb je gesolliciteerd?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar gaat dit topic ook allang niet meer over. Nou ja, officieel wel, maar wie geeft daar een neuk om.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef trucker3 het volgende:
Jezus, 18 topics over de vraag wie de nieuwe mod van KLB zal worden....
KLB is het afvoerputje van het FOK! forum en een vergaarbak van mindejarige randdebielen. Het ene na het andere kuttopic ziet hier het daglicht waar geen hond op zit te wachten. En dan gaan ze hier nog serieus met elkaar lullen over wie de nieuwe mod zal worden!Alsof het fucking wat uitmaakt wie hier al die kuttopics sluit.
goed gesproken, eindbaas trucker3godquote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef trucker3 het volgende:
KLB is het afvoerputje van het FOK! forum en een vergaarbak van mindejarige randdebielen. Het ene na het andere kuttopic ziet hier het daglicht waar geen hond op zit te wachten. En dan gaan ze hier nog serieus met elkaar lullen over de vraag wie de nieuwe mod zal worden!Alsof het fucking wat uitmaakt wie hier al die kuttopics sluit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
goed gesproken, eindbaas trucker3godLeuke nieuwe UI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je goed.
Dank je.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:12 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Leuke nieuwe UI!Staat je goed.
Dit ontketent een existentiële crisis in mij.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef trucker3 het volgende:
KLB is het afvoerputje van het FOK! forum en een vergaarbak van mindejarige randdebielen. Het ene na het andere kuttopic ziet hier het daglicht waar geen hond op zit te wachten. En dan gaan ze hier nog serieus met elkaar lullen over de vraag wie de nieuwe mod zal worden!Alsof het fucking wat uitmaakt wie hier al die kuttopics sluit.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Patrick Star/Ster.
Sssst..quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoax, die heb jij al veel eerder geschreven.
Man van 32 jaar en Spongebob kijkendequote:
heel zelden kon je er om lachen maar leuk was het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Ik heb Spongebob nooit leuk gevonden.
Bij deze verlies je mijn stem.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Is toch ook gewoon geniaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Man van 32 jaar en Spongebob kijkende
Ik kijk soms Adventure Time niks mis meequote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Man van 32 jaar en Spongebob kijkende
Deze boi weet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heel zelden kon je er om lachen maar leuk was het niet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Bob's Burgers en Archer zijn ook leuk. En Regular Show.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kijk soms Adventure Time niks mis mee
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Zaktabak het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)5/the_fappening.html
Victoria Justice heeft lekkere tetten wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.
Dat wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Victoria Justice heeft lekkere tetten wel.
Ik vind het eigenlijk gewoon enorm lullig.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.
Regular Show is wel leuk idd, Archer ken ik niet en Bob Burgers heb ik 1x gezien en vond het niks.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bob's Burgers en Archer zijn ook leuk. En Regular Show.
Is het ook wel, maar de foto's zijn wel nice.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gewoon enorm lullig.
Heb jij ook een icloud?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind het gewoon raar dat er opeens zo veel uitlekt.quote:
Ik denk het niet, Kirsten Dunst is een verstandige vrouw, die doet zulke dingen niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind het gewoon raar dat er opeens zo veel uitlekt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Kirsten Dunst is een verstandige vrouw, die doet zulke dingen niet.
Hipsterquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak alleen naaktfoto's met een analoge camera.
En dan het dopje op de lens laten zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak alleen naaktfoto's met een analoge camera.
Ik heb in 20 jaar niet meer zo gelachen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:24 schreef Faux. het volgende:
de immense censuur die opeens overal op internet opduikt is wel lachen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je naaktpics maakt terwijl je zo bekend bent, en al helemaal niet wanneer een ander die foto maakt. kkdomquote:
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je daarmee een punt maken?
Ik dacht dat de Spongebob-discussie van net over Spongeboss ging. Misschien zijn dit tekenen van obsessie.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je daarmee een punt maken?
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.
Van wie neemt dat schuld of verantwoordelijkheid weg? Als je 's nachts niet over straat loopt en lekker thuis blijft word je ook niet aangerand. Pff.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.
Die heb ik gemist en ga het niet teruglezen geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Spongebob-discussie van net over Spongeboss ging. Misschien zijn dit tekenen van obsessie.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.
[..]
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Van wie neemt dat schuld of verantwoordelijkheid weg? Als je 's nachts niet over straat loopt en lekker thuis blijft word je ook niet aangerand. Pff.
Niet relevant.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En waarvoor maak je ze? Naar wie wil je ze sturen? Waarom?
Ik weet gewoon niet wat mensen willen met naaktfoto's van hunzelf.quote:
Niet dat ze opeens door een of ander hackertje op internet geflikkerd worden in ieder geval, lijkt me.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat mensen willen met naaktfoto's van hunzelf.
Je weet wel meer niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Moet je maar niet.. oh wacht, dat is juist de bedoeling. Ga zo door.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.
Niet 100%, maar Apple had zat af kunnen vangen, alleen vervangt dat het gebruikersgemak.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.
quote:
[..]
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.
Al die mensen een minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.
Sowieso.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Al die mensen een minderwaardigheidscomplex
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
Dat je bekend bent betekent dat je voorzichtig moet zijn ter bescherming van jezelf. Je bent anderen wat dat betreft helemaal niets verschuldigd, en het feit dat iemand beroemd is en daardoor kwetsbaarder voor bepaalde inbreuken op zijn privacy neemt niets weg van de schuld van de persoon die die inbreuk maakt. We hebben het hier wel over strafbaar gedrag, hoe leuk de piemeltjes van vele mannen deze situatie ook mogen vindenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.
Gaat je geen reet aan en is verder een non-argument.quote:En waarvoor maak je ze? Naar wie wil je ze sturen? Waarom?
Het nut ervan ontgaat me gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Gaat je geen reet aan en is verder een non-argument.
Dat heb ik vaak met groepsseks-acties met Franse pen vriendinnen, ik begrijp dat gewoon niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me gewoon.
Doe jij enkel en alleen nuttige dingen in je persoonlijke prive-omgeving?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me gewoon.
Deadprez moet hier nu heel hard om lachen, dat weet jij en dat weet ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met groepsseks-acties met Franse pen vriendinnen, ik begrijp dat gewoon niet.
Ik lig zelf ook dubbel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Deadprez moet hier nu heel hard om lachen, dat weet jij en dat weet ik.
Tsja, hipsters hè.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
nu het toch over apple gaat
[ afbeelding ]
de eersten zitten al in de rij voor de iphone 6 in new york
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
nu het toch over apple gaat
[ afbeelding ]
de eersten zitten al in de rij voor de iphone 6 in new york
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.
Oke.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.
Ik gun je even wat extra tijd.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn hersenen verwerken informatie op een zeer laag tempo.
Ik ben vergeten waar het over ging.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik gun je even wat extra tijd.
Wat?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar het over ging.
Ik ben nu bijna vijf minuten naar de filmpje aan het kijken maar het is niet alsof het ergens heen gaat of zo.quote:
de filmpje jwtzquote:Op woensdag 3 september 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna vijf minuten naar de filmpje aan het kijken maar het is niet alsof het ergens heen gaat of zo.
Dan mag het. Wat voor werk?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben moe, 10 uur achter elkaar gewerkt vandaag.
vogelverschrikker? ahaha ;Dquote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik werd voornamelijk ingehuurd voor mijn looks.
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt helemaal niet verkeerd. Beetje de boel kapot slaan, beetje stelen, beetje zuipen.
Snap niet dat je dat tien uur volhoudt.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..].
Ik heb vandaag zo'n 250 man in groepen zo'n 100 keer hetzelfde verhaal verteld.
Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat tien uur volhoudt.
Ja oké, maar steeds opnieuw hetzelfde verhaal maakt je toch wel gek na een tijdje lijkt me.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.
Fierljeppen?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.
Ach, als iedereen een beetje enthousiast is en zo nu en dan eens tegen je zegt dat je ongelijk hebt zodat er ook nog een gesprek ontstaat, is het erg leuk. Daarnaast was er gratis koffie. En patat, maar daar was ik te laat voorquote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, maar steeds opnieuw hetzelfde verhaal maakt je toch wel gek na een tijdje lijkt me.
Dit zou ik niet trekkenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En patat, maar daar was ik te laat voor.
Ik had krentenbollen, appels en een zak naturel chips, dus ik heb het overleefd.quote:
Er is overleven en er is patat eten.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had krentenbollen, appels en een zak naturel chips, dus ik heb het overleefd.
Ik heb sinds het weekend al twee keer patat gegeten, moet ook om m'n lijntje denken.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er is overleven en er is patat eten.
Onzin.quote:
quote:
O ja, goeie tip.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sinds het weekend al twee keer patat gegeten, moet ook om m'n lijntje denken.
Kutzooi.quote:
LompeHork snapt het.quote:
Dit is gewoon een principe kwestiequote:
okquote:
Vogeltjesdans.quote:
Ik loop nog liever aids op door per ongeluk met m'n oog in een met hiv geïnfecteerde naald te vallen terwijl ik opsta van de wc en struikel over m'n broek die op m'n enkels hangt in het huis van een aan krokodile verslaafde hoer, dan dat ik mezelf bezig hou met zo'n principe.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een principe kwestie
Het is krokodil.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik loop nog liever aids op door per ongeluk met m'n oog in een met hiv geïnfecteerde naald te vallen terwijl ik opsta van de wc en struikel over m'n broek die op m'n enkels hangt in het huis van een aan krokodile verslaafde hoer, dan dat ik mezelf bezig hou met zo'n principe.
zo zoquote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik loop nog liever aids op door per ongeluk met m'n oog in een met hiv geïnfecteerde naald te vallen terwijl ik opsta van de wc en struikel over m'n broek die op m'n enkels hangt in het huis van een aan krokodile verslaafde hoer, dan dat ik mezelf bezig hou met zo'n principe.
Ik dacht je serieus wasquote:Op woensdag 3 september 2014 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
zo zo
Was fa2 toch. Ik vind het ook maar onzin.
Hopen doe je maar op de wc.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op joppiesaus.
Dat zou zo mogelijk nog erger zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op joppiesaus.
weet je nietquote:Op woensdag 3 september 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een onzin, paarden drinken helemaal geen whisky.
Jawel, ik heb het een keer gevraagd en hij negeerde me volledig.quote:
Wie zwijgt stemt toe, dus dan zou het juist wel whiskey moeten drinken.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het een keer gevraagd en hij negeerde me volledig.
Hij hield z'n poot stijf anders.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toe, dus dan zou het juist wel whiskey moeten drinken.
Stond je er niet op dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij hield z'n poot stijf anders.
Ik hield voet bij stuk maar hij zei 'ik hoef niet'. Hoefquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hield voet bij stuk maar hij zei 'ik hoef niet'. Hoef. Paard
.
Staat je perfect.quote:
Dat heb je snel voor elkaar gekregen, die quote er fatsoenlijk inkrijgen. Ik heb daar toentertijd echt fucking lang mee zitten kloten voor het wilde lukken.quote:
Ja, ik dacht de quote erin gooien, maar [ quote ] en [/ quote] moet eruit, net als [ b ] en [/ b ].quote:Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar gekregen, die quote er fatsoenlijk inkrijgen. Ik heb daar toentertijd echt fucking lang mee zitten kloten voor het wilde lukken.
Wass mann liebt neckt sichquote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm drugs zijn wel slecht denk ik.
Wat is weten.quote:
Ik heb je UI alvast aangepast voor morgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar gekregen, die quote er fatsoenlijk inkrijgen. Ik heb daar toentertijd echt fucking lang mee zitten kloten voor het wilde lukken.
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb je UI alvast aangepast voor morgen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik wou dat mijn campagneteam ook zo fanatiek was geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Zonder jou zou mijn campagneteam nergens zijn.
Lekker aardig en motiverend voor de rest van je team.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Zonder jou zou mijn campagneteam nergens zijn.
Signature van gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Homijn is een van de steunpilaren achter het enorme succes van mijn campagneteam
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb je UI alvast aangepast voor morgen.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb m'n best gedaan maar ben niet zo goed met paint:quote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, ik wou dat mijn campagneteam ook zo fanatiek was geweest.
quote:
Je wilt wel heel graag he?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
Als ze iemand anders kiezen was die post sarcastisch trouwens.
moet me toch beetje indekken wil geen reputatieschade :$quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet me toch beetje indekken wil geen reputatieschade :$
quote:
quote:
Te laat nu. Ik ben op dramatische wijze uit de race gestapt.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan maar ben niet zo goed met paint:
[ afbeelding ]
Een filosofische term voor momentaal maximum inzicht ter manipulatie van frustratie ter registratie falende morele boekhouding vanwege bloedrood staan van banken en beschavingspeilstok der dwazengenazen de blindeziende. Weetbeterzegnu?quote:
Bron?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:47 schreef trucker3 het volgende:
Het gonst in de wandelgangen van de geruchten dat pussycatdoll vandaag beëdigd zal worden als mod. De fanatieke campagnetechnieken van Deadprez lijken geen enkel effect te hebben gehad. Nog nooit was een modverkiezing zó spannend. Heel FOK! wacht ademloos op de verlossende uitslag. De spanning is om te snijden mensen! Is het inderdaad de favoriet en publiekslieveling Deadprez? Of zal de sluwe outsider pussycatdoll er met de felbegeerde titel vandoor gaan? We kunnen niet wachten op de uitkomst van deze onvervalste thriller.
![]()
Publiekslieveling. Zou die willenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:47 schreef trucker3 het volgende:
Het gonst in de wandelgangen van de geruchten dat pussycatdoll vandaag beëdigd zal worden als mod. De fanatieke campagnetechnieken van Deadprez lijken geen enkel effect te hebben gehad. Nog nooit was een modverkiezing zó spannend. Heel FOK! wacht ademloos op de verlossende uitslag. De spanning is om te snijden mensen! Is het inderdaad de favoriet en publiekslieveling Deadprez? Of zal de sluwe outsider pussycatdoll er met de felbegeerde titel vandoor gaan? We kunnen niet wachten op de uitkomst van deze onvervalste thriller.
![]()
Pussycatdoll zal er een hoop nieuwe en "echte" vrienden bijkrijgen (o.a. Homijn, voederbietel en Blauwe Tijger).quote:Op donderdag 4 september 2014 12:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel geloofwaardig allemaal maar pcd gun ik het ook wel.
Ja vieze kontlikkers zijn dat vooral die voederbietel en blauwetijgerquote:Op donderdag 4 september 2014 12:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Pussycatdoll zal er een hoop nieuwe en "echte" vrienden bijkrijgen (o.a. Homijn, voederbietel en Blauwe Tijger).
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja vieze kontlikkers zijn dat vooral die voederbietel en blauwetijger
Waarom?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Pussycatdoll zal er een hoop nieuwe en "echte" vrienden bijkrijgen (o.a. Homijn, voederbietel en Blauwe Tijger).
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja vieze kontlikkers zijn dat vooral die voederbietel en blauwetijger
Wie is Pussycatdoll?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:21 schreef Bunnyfluff het volgende:
Ik wil Homijn, het bazenkonijn, als mod!
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Moet je dat serieus nog vragen?
KLB / Feliciteer hier deadprez
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Moet je dat serieus nog vragen?
KLB / Feliciteer hier deadprez
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stevenmac26 is het geworden.
Vanwege de gebrekkige vaardigheden van alle sollicitanten hebben de bestaande mods besloten de vacature in te trekken en zelf wat harder te werkenquote:
hehehquote:Op donderdag 4 september 2014 14:07 schreef Koral het volgende:
[..]
Vanwege de gebrekkige vaardigheden van alle sollicitanten hebben de bestaande mods besloten de vacature in te trekken en zelf wat harder te werken
Het schijnt dat ze stiekem steun gaan krijgen van Specularium. Die schijnt in het Keldertje haast niks te doen te hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:07 schreef Koral het volgende:
[..]
Vanwege de gebrekkige vaardigheden van alle sollicitanten hebben de bestaande mods besloten de vacature in te trekken en zelf wat harder te werken
feliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |